• Naar aanleiding van een reactie van Kirsten die ik net las wil ik graag een documentaire plaatsen die ik vorig jaar gekeken heb met mijn beste maatje. Het is een lange, maar zeer educatieve en interessante docu om te bekijken en een echte wake up call.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Idd. Wat Captain zegt.

    Heheh, zo'n 8 jaar geleden introduceerden de Amerikanen een chip, jawel, een menselijke chip. Er zijn zelfs al mensen die dit vrijwillig dragen. Over ongeveer drie jaar gaan ze dit bij iedereen verplichten en 'nee' is geen optie. Mensen die denken dat dit alles enkel over het internet gaat en denken dat het nu opgelost is nu een paar ontzettend gave en dappere mensen een groep opgezet hebben om de regering te kutten.. die hebben een serious wake-up call nodig. Dit heeft helemaal niets te maken met een paar dingen op het internet boycotten en dat is ook helemaal niet het probleem, want leven zonder internet gaat uiteindelijk prima. Mensen passen zich makkelijk aan.

    Het gaat erom dat de regering de mensheid wil controleren. Iedere seconden van de dag. Ze duld geen tegenspraak en zorgt ervoor dat iedereen gehersenspoeld wordt. Zodra er mensen in opstand komen en écht nieuws verspreiden over bijvoorbeeld het internet, zien zij maar een oplossing en dat is 'het internet blokkeren'.

    Dit is niet voor de grap en voor het zorgen dat geld bij hun rechtmatige (productie) eigenaren terecht komt en ik hoop dat iedereen dat ook beseft.



    This is a documentary compiled by John Nada. Some of the topics covered in the film are: The New World Order, Federal Reserve, Bilderberg Group, Trilateral Commission, Council on Foreign Relations, North American Union, The Rockefeller and Rothschild families, Freemasonry, Bohemian Grove, The Illuminati, Problem-Reaction-Solution, 9/11, war profiteering, the phony ‘War on Terrorism’, the impending ‘Big Brother Surveillance Society’, the war on civil liberties, microchipping, mind control, media control and ‘education system’ indoctrination…

    Featuring: Alex Jones, David Icke, Aaron Russo, Jordan Maxwell, G. Edward Griffin, Jim Marrs, Bill Hicks, Daniel Estulin, Jim Tucker, Ted Gunderson, Anthony Hilder, Professor Steven Jones, Webster Tarpley, George Carlin, John Taylor Gatto, Charlotte Iserbyt, Dave vonKleist, Stan Monteith and others…



    Zeitgeist heeft ook hele goede en interessante docu's, maar ik laat jullie voorlopig eerst maar even hier op kauwen. Kijk zelf maar of je wilt kijken en jezelf meer wilt leren, of juist niet.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 1:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die ga ik sowieso bekijken zodra ik tijd heb!


    Where there is a sea there are pirates...

    Hm, sounds interesting.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga die sowieso zien als ik tijd heb!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    You should :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Goedzo! Ik ben blij dat je dit topic geopend hebt!


    Wie du mir, so ich dir.

    http://chillingeffects.org/twitter

    Twitter heeft een nieuw reglement aangenomen, ze kunnen nu per land censureren. Op de link die ik gepost heb word bijgehouden wat weggecensureerd is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wtf, lees ik nu goed dat de regering onze 'vrijheid' en eigen wil wil boycotten? Oh my god, ik heb net vier uur wiskunde gehad en nu krijg ik een nog zwaardere mind blow.
    *gaat voor de volgende vier uur wiskunde eens naar de documentaire kijken*


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik wil niet gehersenspoeld worden!
    Als ze alles kunnen controleren wat je doet als je zo'n chip hebt.. En dan bedoel ik ook álles.. Ik moet er niet aan denken!

    Ik ga later vandaag of morgen die docu wel kijken. Heb ik nu geen tijd voor.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 12:46 ]

    Natuurlijk wil je dat niet, maar tenzij je ook daadwerkelijk bereid bent er iets aan te doen gebeurd het toch. Kijk en leer en je zult beter gaan begrijpen in wat voor wereld vol met leugens we eigenlijk echt leven. Weten is de eerste stap.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nemph schreef:
    Wtf, lees ik nu goed dat de regering onze 'vrijheid' en eigen wil wil boycotten? Oh my god, ik heb net vier uur wiskunde gehad en nu krijg ik een nog zwaardere mind blow.
    *gaat voor de volgende vier uur wiskunde eens naar de documentaire kijken*


    Niet willen, daar zijn ze al heel lang mee bezig. Als je dit al een zware mindblow vind, dan zal de documentaire je alleen maar verder shockeren waarschijnlijk. Vooral als je je beseft dat alles heel anders/veel erger is dan je tot nu toe misschien gedacht hebt. ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    bump.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gadverdamme. Nu ben ik bang.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 0:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal hem morgen denk ik wel kijken. Ben benieuwd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    LordSarita schreef:
    Gadverdamme. Nu ben ik bang.


    Ik neem aan dat je hem gezien hebt? :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.