• Dit is het chat topic van groep 4. Als je je nog wilt inschrijven moet je je dat bij dit topic doen VOOR 29 januari:

    Het ontmoet nieuwe mensen op quizlet topic!

    Tot 29 januari 13:30 uur blijft dit topic LEEG. De chat gaat van 29 januari 13:30 uur tot 16:30 uur en je hoeft niet perse deze volle uren helemaal aanwezig te zijn.

    Veel plezier!


    The sun will rise and we will try again.

    Ellis schreef:
    (...)
    Oreo's. :9~

    *smelt bij het horen van de naam*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jammie!

    Ik bak straks pizza af. Ben weer alleen thuis met mijn broertje...


    Ieuw pizza XD ik ben daar al heel gauw op uitgekeken XD dus als ze hier pizza eten, eet ik broodje met roomkaas.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat was best een lang uur. Well eh.. Goeiemorgen, iedereen! 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Dat was best een lang uur. Well eh.. Goeiemorgen, iedereen! 8D

    'Ello! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dovahkiin schreef:
    Dat was best een lang uur. Well eh.. Goeiemorgen, iedereen! 8D

    Goedemorgen was toen ik om 7.05 werd gebeld door mijn bazin dat ik te laat was op het werk. Heftige ochtend. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Trouwens, wordt dit topic nu gesloten over een dikke 5 minuten? Of waarom staat er anders een einduur? x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Trouwens, wordt dit topic nu gesloten over een dikke 5 minuten? Of waarom staat er anders een einduur? x)


    Ergens in dit topic zei ze nog dat we door mogen gaan en dat het tegen half 10 ofzo door liep..

    maar ik ben eten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scandal schreef:
    Trouwens, wordt dit topic nu gesloten over een dikke 5 minuten? Of waarom staat er anders een einduur? x)

    Dat klopt allemaal niet meer, lol. Eerst verbood ze ons om te reageren, en zei ze dat het verplaatst was naar 's avonds, maar ach, als ze het sluiten, maak ik wel een nieuw. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Midna schreef:
    (...)

    Ergens in dit topic zei ze nog dat we door mogen gaan en dat het tegen half 10 ofzo door liep..

    maar ik ben eten

    Smakelijk


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ellis schreef:
    (...)
    Dat klopt allemaal niet meer, lol. Eerst verbood ze ons om te reageren, en zei ze dat het verplaatst was naar 's avonds, maar ach, als ze het sluiten, maak ik wel een nieuw. :Y)

    Oké dan. Al koekjes gevonden?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Midna schreef:
    (...)

    Ergens in dit topic zei ze nog dat we door mogen gaan en dat het tegen half 10 ofzo door liep..

    maar ik ben eten

    Smakelijk! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scandal schreef:
    (...)
    Oké dan. Al koekjes gevonden?

    jaaaa, zo van die prince sterrenkoekjes! :9~:9~:9~


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    jaaaa, zo van die prince sterrenkoekjes! :9~:9~:9~

    Veel plezier ermee. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Veel plezier ermee. :Y)

    het eerste pakje is al op, nu op naar het tweede! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    het eerste pakje is al op, nu op naar het tweede! :'D

    Doet me denken aan een wedstrijd ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury