• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Dit is het nieuwe topic. Lol]
    Mijn laatste post.

    Lily
    Het leek alsof ik in een droom beland was. Ik vloekte bij mezelf, ik mocht niet al na twee dagen verliefd worden. Ik wist nog helemaal niet hoe hij was. Misschien was het wel de grootste eikel die er bestond. Als dat zo was had ik alleen maar mezelf ermee. Maar op dit moment maakte het me totaal niet uit. Het was hier nu en niet in de toekomst. Daniël's zoen werd steeds ruwer en hij ging op mij liggen, maar ik bleef nog steeds mijn handen op zijn kont drukken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daniël Michael Rhodes
    Jade had goede vriendinnen, ik had geen idee dat ze me daarom niet wilde voorstellen. Nou... misschien ook wel, maar damn. Ik stond wel als player bekend, en Jade wist dat verdomde goed, maar op dit moment kon ik alleen aan Lily denken. Onze tongen verwikkelden zich in een liefdesspelletje en ik drukte mijn lippen nog steviger tegen die van haar aan. Mijn hand streelde haar rug nog steeds en mijn andere hand ging naar haar heup.

    Jade Scarlett Origliasso
    "Aww, wil je dan zo graag dat ik je los laat?" Fluisterd hij opeens in mijn oor. Damn... Dat is het enigste wat er op dit moment door mijn hoofd ging. We hebben vaak gepraat, maar dit is nog nooit gebeurd. Een tegenstrijdig gevoel nam plaats van mij. "Liam, dat heb je zeker nog nooit meegemaakt of wel?" Dan kijk ik hem weer recht in zijn ogen, "Dat iemand je eigenlijk dumpt," Mijn ogen waren vernauwd, maar schenen met ondeugd en mijn lippen waren in een grijns gevormd waarmee ze spotte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Verdorie, hij geeft niet op.
    Ik laat me zuchtend langs de muur naar beneden glijden waardoor het elastiekje uit mijn haar komt en mijn haar langs mijn gezicht valt. Ik haal het een beetje naar achter met mijn hand en kijk Souf verslagen aan.
    "Het is dat ik verdwaald ben, anders zat ik hier niet meer," grijns ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Abo + Kan iemand op Brooke reageren?]


    Brooke Phoenix (Les Aigles)

    Toen ik door de gang van de school liep, met mijn koptelefoon, was ik onbewust aan het meezingen met de tekst terwijl ik me bewoog op het ritme.
    De gang was verlaten, dus kon het heus geen kwaad en het was niet zo dat ik niet kon zingen.
    Ik had een redelijke zangstem maar gebruikte die alleen maar als ik alleen was.
    Half dansend liep ik met mijn briefje in de hand naar de uilenvleugel zodat ik het kon versturen naar mijn ouders om te laten weten dat ik nog steeds in orde was.
    Toen ik daar echter aankwam, zag ik echter dat ik niet alleen was waardoor ik abrupt zweeg en razendsnel mijn koptelefoon afzette.
    Mijn hoofd kreeg de kleur van een tomaat terwijl ik een kort nerveus lachje uitstootte.
    "Sorry, ik dacht dat ik alleen was." Flapte ik er hakkelend uit.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:14 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aminthe

    Ik kijk op als een meisje luid zingend de Uilenvleugel binnenkomt, en mij niet opmerkt. Dan ziet ze mij, en ik krijg een idiote grijns op mijn gezicht. Ze wordt rood, en zegt dan: 'Sorry, ik dacht dat ik alleen was.'
    'Geeft niks. Ik ben trouwens Aminthe, en jij?' vraag ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ze laat zichzelf zuchten langs de muur naar beneden glijden, waardoor het elastiekje uit haar haar komt en haar haar langs haar gezicht valt. Ze haalt het een beetje naar achter en kijkt me verslagen aan. 'Het is dat ik verdwaald ben, anders zat ik hier niet meer' Grijnst ze met een knipoog. 'Waar wil je heen?' Vraag ik dan maar en steek mijn hand uit om haar omhoog te helpen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lily Devon
    Hij verplaatste zijn hand naar mijn heup. Ik kneep zachtjes in zijn billen. Ik had geen idee hoe ver hij vandaag zou willen gaan, of überhaupt ooit.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:28 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Catherine

    "Waar wil je heen?" vraagt hij.
    Ik neem zijn hand aan maar voor hij me omhoog kan helpen trek ik hem naar beneden. Als hij op zijn knieën naast me zit grinnik ik even.
    "Nergens in het bijzonder, maar gezien jij het aanbod van vriendschap niet aanneemt moet ik er wel ergens anders naar op zoek."
    Ik kijk hem aan met een stout lachje op mijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam
    'Nee, eigenlijk niet nee, hoezo? Was je van plan me te dumpen? Daarvoor moeten we eerst iets gehad hebben'.

    Cassie
    "Zo, dit is ook eens iets anders." zegt Anthony even droog. Ik kijk hem even aan en krabbel dan overeind. Ik twijfelen even maar steek dan toch mijn hand uit om hem omhoog te helpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël
    Even drukte ik haar heup naar beneden en streelde deze toen weer, tegelijkertijd met de hand op haar rug. Even liet ik haar los om op adem te komen, maar gelijk daarna drukte ik mijn lippen weer op haar. Ik draaide mij om zodat zij bovenop mij kwam te liggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jade
    "Goed," Zeg ik dan serieus tegen hem, een beetje geïrriteerd, "Dan hebben we iets gehad en dan dump ik je nu, bij deze." Ik laat hem los bij zijn nek en probeer hem van me af te duwen. "Wil je me nu los laten?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adriana Minola

    'Het is eerder een man, heb je dat haar gezien?' Vroeg Jordi lachend. "Nee, ik werd afgeleid door haar enorme neus." Mijn buik begon pijn te doen van het lachen, en wanneer ik een korte "ahum" hoorde, maakte mijn hart een sprongetje. Ik draaide me om en zag de bibliotheek vrouw. "Sorry mevrouw, maar we waren net aan het bespreken hoe geweldig u haar en u neus wel niet zijn. Vrouwen houden van een man met goede looks," ik proestte het uit om mijn reactie.


    Take me to wonderland

    Liam
    Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'liefje, iemand omhelzen sta ik niet als iets gehad hebben. Dus je dump poging is mislukt.' Dan laat ik haar los.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanie Brianne Kowns
    Ik volgde Jordi's blik en zag de vrouw van de bibliotheek staan. Ze keek ons dodelijk aan. Ik beet op mijn onderlip om niet te gaan lachen. Ik deed een stap achter uit.
    Door Adriana's opmerking schoot ik in de lach.
    'Jij kan ons niet even laten verdwijnen ofzo?' vroeg ik fluisterend aan Jordi. 'Want ik heb geen zin in een preek van hier tot tokio.' Ik zweeg even terwijl ik de bibliotheek vrouw geen moment uit het oog verloor.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jade
    'liefje, iemand omhelzen sta ik niet als iets gehad hebben. Dus je dump poging is mislukt.'
    Ik gromde luid, maar kijk hem dan aan, als hij me los laat. Eigenlijk mis ik de warmte van hem, maar laat dit niet merken. Ik wil niet op zijn lijstje staan. "Noem me geen liefje, ik ben je liefje niet," Ik loop wat naar achter voor wat ruimte, maar kom tegen de muur terecht. "En trouwens, ik weiger het om ooit, maar dan ook óóít op je lijstje te komen,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.