• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Samenvatting pls? :33]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jade
    Was ik te goedgelovig of was Liam echt boos op mij dat ik hem een player noemde? Handelde ik goed? Zo vlogen er nog honderden vragen door mijn hoofd.
    Hij was veel langer dan mij, waardoor ik op mijn tenen ging staan, ik rook zijn geur en het bezorgde me tintels, maar ik probeerde er niet zoveel op te letten. Mijn armen gingen nog steviger om hem heen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    Ik zag een kleine aarzeling in zijn ogen, maar zijn handen zochten mijn heupen op. Ik pakte zijn handen vast en legde ze op mijn borsten. 'Alleen als jij er klaar voor bent,' fluisterde ik. 'Mij maakt het niets uit.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Liam
    Ik merk dat Jade op haar tenen moet staan dus ik til haar op en zet haar op mijn voeten zodat ze ietsjes hoger staat. Haar armen gaan steviger om me heen en ik streel haar zachtjes over haar rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke Phoenix (Les Aigles)

    "Ja, ik ben een inderdaad een eerstejaars." Zei ik terwijl ik voorzichtig knikte. "Maar ik heb al redelijk wat geleerd van mijn zussen."
    Ik stak een blonde lok terug op zijn plek nadat die in mijn gezicht was gevallen.
    "Ben jij ook een Aigle?" Vroeg ik om het gesprek op gang te houden. "Ik namelijk wel."
    Ergens had ik een vermoeden van wel, aangezien ze erg vriendelijk tegen me was.



    Anthony Blair (Les Tigres)

    Toen ik haar zag kijken, sloot ik mijn ogen terwijl er nog steeds een zelfzekere grijns op mijn lippen hing.
    Ik besloot om nog een stapje verder te gaan en begon nu met mijn voet tegen haar stoelpoot te tikken op de maat van mijn liedje dat ik floot.
    Het zou haar ooit te veel moeten worden, toch?
    Mijn voet tikte redelijk hard tegen de stoel zodat ze het zeker zou voelen en om haar reactie te peilen, gluurde ik tussen mijn wimpers door.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Catherine zit met Jade Mary en Soufian ergens in een gang, Liam en Jade staan te discussiëren, Anthony en Cassie maken ruzie en Lily en Daniël liggen ergens lekker klef te doen. De rest weet ik niet echt :3]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassie
    Anthony begint met zijn voet hard op mijn stoel te tikken. Ik moet moeite doen om me niet geïrriteerd om te draaien. Zonder dat ik het door heb laat ik een paar boeken uit de kast vliegen die met volle vaart tegen Anthony aanknallen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël Michael Rhodes
    Toen ze mijn handen op haar borsten legde, voelde ik het schaamrood naar mijn kaken gaan. Goed, ik was een ladiesman of hoe ze dat tegenwoordig noemde, en goed ik had dit al vaker meegemaakt, maar bij Lily voelde het anders. Haar borsten waren zacht en ik kneep er een klein beetje in. "Alleen als jij het wilt," Fluisterde ik toen terug, "Lily, je moet wat weten," Zei ik toen tegen haar en liet mijn handen weer naast me neer vallen. Een serieuze blik volgde er op mijn gezicht.

    Jade Scarlett Origliasso
    Liam tilde mij op en ik schrok een beetje, toch probeerde ik dit niet te laten merken. Mijn adem stokte even toen hij mij zachtjes over mijn rug streelde. Mijn vingers verstrengelde zich met elkaar in zijn nek en ik keek hem even aan. "Liam," Mijn stem was serieus, maar zacht, net zoals mijn gezicht. Als hij mij pijn doet, ben ik zó dood.... Please don't break me. "wat moet ik toch met jou aan?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily Devon
    'Lily, je moet wat weten,' zei hij. Een teleurstellend gevoel trok door mijn buik. 'Wat is er?' vroeg ik, een beetje bang, bang voor het ergste.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daniël
    Ik merkte dat zij een teleurgestelde blik had en gelijk wilde ik dat ik het niet gezegd had, maar gewoon doorgegaan was met wat we deden. Misschien leefde we dan in een sprookje en hoefde ze het helemaal niet te weten te komen. "Wat heeft Jade je gezegd?" Ik wist dat zij vaak haar vriendinnen voor mij waarschuwde, misschien maakte dit het wat makkelijker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    "Liam, wat moet ik toch met jou aan?" 'Dat mag je zelf beslissen,' fluister ik in haar oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [En ik kan weer niet verder -_- ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar mag ik inspringen? :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jade
    "Dat mag je zelf beslissen," fluistert hij opeens in mijn oor en dit keer schrok ik zichtbaar. Door dit laat ik hem los en ben ik blij dat hij zijn armen nog om me heen heeft. Op dit moment ben ik vatbaar voor het kleinste geluidje en ik stap van Liam zijn voeten af, waardoor ik weer wat kleiner ben dan hem. Een beetje gekwetst kijk ik naar hem. Hij zou mij wel pijn doen, dat weet ik toch, denk ik serieus dat ik anders dan andere meisjes ben? Ik duw hem van mij af en geschrokken pak ik de tas op van de grond die gevallen was en ga weer tegen de muur aan staan, als een standbeeld.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adriana Minola

    'Jij kan ons niet even laten verdwijnen ofzo?' Hoorde ik Melanie aan Jordi vragen. "Nou, die is er wel. Weet alleen niet of ie werkt." De vrouw keek ons nu pas echt kwaad aan, en ik wilde niet weten wat ze van plan was.


    Take me to wonderland