• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte Abhainn

    'denk je dat Jason misschien iets heeft gedaan?' Vroeg ze voorzichtig. Ik keek haar vragend aan. "Wat zou hij gedaan kunnen hebben?" Vroeg ik.

    Adriana Minola


    'Ik bedoel, dat je sneller, schattigere bent dan mij' Legde hij me uit. "Ooh!" Zei ik. "En mijn domheidsmeter zegt 'dingdingding'". Zei ik lachend. "Laten we hopen dat diegene die meneer forever alone wilt vervangen van een dom meisje houdt," gniffelde ik.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:33 ]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Wat zou hij gedaan kunnen hebben?" 'Je weet wel,' mompel ik, 'hij kan de relaties tussen mensen veranderen. Dus hij kan ze beter maken maar ook breken...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte Abhainn

    'hij kan de relaties tussen mensen veranderen. Dus hij kan ze beter maken maar ook breken...' zei ze. "Zou hij dat doen?" vroeg ik haar verbaasd. "Ik zie hem dat echt niet doen," zei ik.


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    "Ooh! En mijn domheidsmeter zegt 'dingdingding'". Zegt ze lachend, "Laten we hopen dat diegene die meneer forever alone wilt vervangen van een dom meisje houdt,". 'Ik hou wel van domme meisjes, maar ze moeten toch wel knap zijn hoor' Zeg ik plagend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    "Zou hij dat doen? Ik zie hem dat echt niet doen," vraagt Fáilte me verbaasd. 'Ik ook niet maar ik kan niks anders verzinnen hoe wij samen op de bank beland zijn...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik glimlach als hij vraagt waar ik naartoe wil op een bekakte manier. "Nou mijnheer Liam, ik denk dat het tijd is om wat grappen uit te halen. Bent u het met mij eens? Of heb je een ander idee?" grijns ik naar hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    'Ik ben het helemaal met u eens,' zeg ik terwijl ik Jade de eetzaal uitdraag, 'maar wie zullen we dan te grazen nemen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    Ik hou wel van domme meisjes, maar ze moeten toch wel knap zijn hoor' zei hij plagend. "hey," en ik gaf hem weer plagend een klopje tegen zijn schouder. "Ik ben wel een beetje knap," zei ik lachend.

    Fáilte Abhainn

    'Ik ook niet maar ik kan niks anders verzinnen hoe wij samen op de bank beland zijn...' Ik dacht na. Het was gewoon zo vreemd allemaal. "Maar kom je dan wel in de aigles als je dat doet?" Vroeg ik nu.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Maar kom je dan wel in de aigles als je dat doet?" Ik schud mijn hoofd, 'misschien deed hij het onbewust...En ik ben soms ook niet altijd 100 procent Aigles'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    "Wat dacht je van diegene die we het eerste tegenkomen? Of een groepje rondsukkelende aigles?" lachtte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nieuw topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Dan zal ik je verder rondleiden, en de bibliotheek overslaan, aangezien je die al hebt gezien."
    Ik ben klaar om verder te gaan en wacht op hen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte Abhainn

    'misschien deed hij het onbewust...En ik ben soms ook niet altijd 100 procent Aigles'.
    "Onbewust lijkt me dan het meest logische," zei ik. "Maar daarmee voelt het nog steeds raar aan dat we zouden," ik slikte. "Je weet wel,"


    Take me to wonderland

    Catherine

    "Dan zal ik je verder rondleiden, en de bibliotheek overslaan, aangezien je die al hebt gezien."
    Ik haak glimlachend een arm in die van Mary en een in die van Souf. Zonder enige waarschuwing sleur ik ze achter me aan. Ik sta alweer veel te lang stil.
    "Zeg maar waar ik moet afslaan," zeg ik lachend tegen Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam
    'Hmm, een groepje Aigles irriteren klinkt altijd goed,' grijns ik.

    Cassie
    "Onbewust lijkt me dan het meest logische. Maar daarmee voelt het nog steeds raar aan dat we zouden. Je weet wel". Ik kijk Fáilte even aan en knik, 'inderdaad, gewoon het idee. Je bent echt een schat hoor maar, ik weet niet'.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered