• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Darius schreef:
    [Waar mag ik inspringen? :3]


    [Ik heb geen idee. :c]


    Take me to wonderland

    Lily
    Opgelucht haalde ik adem. 'Jade,' antwoordde ik, dacht kort na en begon toen te lachen. 'Iets over je ego en over je gedrag naar meiden. Kun jij mij dat uitleggen?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Liam
    Opeens duwt Jade me weg, pakt haar tas en gaat doodstil tegen de muur aanstaan. 'heb ik iets verkeerds gezegd?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anthony Blair (Les Tigres)

    Ik had het gevoel dat Cassie bijna tegen me zou beginnen roepen, dus besloot ik maar om het nog wat meer uit te hangen.
    Met een vlotte beweging van mijn voet, haalde ik de stoel van Cassie moeiteloos onderuit als wraak van haar vliegende boeken.
    Een zacht gegrinnik kwam uit mijn mond en het was overduidelijk dat ik dit meer dan grappig vond.
    "Oeps sorry." Zei ik gespeeld. "Dat was echt niet de bedoeling."
    De grijns die mijn gezicht sierde verraadde dat ik niet meende wat ik zei dus misschien zou dat helpen om Cassie nog kwader te maken.

    [Ik hou van mensen irriteren :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Pfff, ik zou zeggen ik laat Catherine ervanonder muizen en dan kan ze Ganz nog eens tegen het lijf lopen maar origineel is het ook niet echt meer ...]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aminthe

    'Ook een Aigle. Dan ben jij de tweede eerstejaars die ik ontmoet. Yoëlla is er geloof ik vandoor gegaan. Ik ben haar tenminste kwijtgeraakt,' glimlach ik. Ik kijk naar buiten. De herfstzon schijnt, en het is best warm voor de tijd van het jaar.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Daniël Michael Rhodes
    Ze begon te lachen en ik keek haar verward aan. 'Iets over je ego en over je gedrag naar meiden. Kun jij mij dat uitleggen?' O hemel, hoe ging ik dat doen? Gewoon gelijk zeggen and be done with it? Ik kuchtte en keek haar toen aan, terwijl ik mijn handen onder mijn hoofd deed als een soort kussen. "Goed, om je de waarheid te vertellen, ik denk dat Jade je wilde waarschuwen voor mij. Ik sta nogal bekend als een player hier en ze wilde vast niet dat één van haar vriendinnen er voor zou vallen," Gaf ik haar toe.

    Jade Scarlett Origliasso
    "Heb ik iets verkeerds gezegd?"
    Ik knikte trillerig, maar haalde mijzelf toen bij elkaar en probeer mijzelf weer bij elkaar te vinden. Ik ging losser staan en ging tegen de muur aan leunen. Op mijn gezicht was ondeugd te lezen en mijn zalmroze lippen waren een lichte glimlach gevormd. "Als je voor mij gaat, Liam," Ik legde vooral de nadruk op 'voor mij gaat' en ging toen weer verder met praten. "dan moet je het bewijzen, anders kan ik je helaas niet vertrouwen." Ik ging om hem te pesten dicht tegen hem aan staan en liet een flirterige glimlach op mijn lippen, waarna ik even ondeugend op mijn lip beet. "En je wilt toch wel dat ik je kan vertrouwen?" Mijn stem was een fluistering geworden en mijn warme adem streek hem in zijn nek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    Anthony geeft ineens een harde trap tegen de stoel waardoor die omvalt en ik op de grond beland. Geërgerd kijk ik hem aan en pak het boek dat ik aan het lezen was van de tafel en geef hem een harde klap op zijn hoofd met het boek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam
    'Wat moet ik dan doen zodat je me gaat vertrouwen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Scarlett Origliasso
    Ik begon te grijnzen. "For starters, laten zien dat ik niet zomaar één van die meisjes ben,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    "For starters, laten zien dat ik niet zomaar één van die meisjes ben," 'Komt voor elkaar,' zeg ik terwijl ik weer een stapje naar haar toe doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik doe mijn armen over elkaar.
    "Komt voor elkaar," zegt hij terwijl hij weer een stapje naar mij toe doet.
    Ik kijk naar hem, naar zijn bouw, naar zijn profiel en zijn gezicht, waarna uiteindelijk zijn lippen volgen.
    "Ik meen het," Kon ik nog net uitbrengen, voordat ik me alwéér op hem stortte en mijn tas hierbij op de grond gooide.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Jade gooit haar armen alweer om mijn nek en ik druk mijn lippen voorzichtig in haar nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke Phoenix (Les Aigles)

    "Hmmm, die ken ik nog niet." Zei ik naar waarheid. "Ik ken, om eerlijk te zijn, erg weinig mensen."
    Ik merkte hoe Aminthe naar buiten keek en volgde haar blik.
    "Het is prachtig weer hé." Zei ik met een glimlach. "Gaan we anders naar buiten? Om een luchtje te scheppen?"



    Anthony Blair (Les Tigres)

    "Stem verloren Cassie?" Zei ik uitdagend. "Of moet ik gewoon wat harder mijn best doen?"
    Ik nam het boek waarmee ze me sloeg af en gooide het in haar richting.
    Maar het miste haar op één haar na.
    Uiteindelijk stond ik weer op van de grond en klopte, alsof er niets gebeurt was, mijn kleren af en leunde vervolgens erg nonchalant tegen de muur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jade
    Mijn hart begon sneller te kloppen op het moment dat hij zijn lippen in mijn nek drukte en ik vlocht mijn benen om zijn middel, terwijl ik met mijn handen door zijn donkerbruine haar ging.


    Quiet the mind, and the soul will speak.