• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kijk mensen. Ik krijg steeds meer berichtjes dat jullie
    1. Veel te snel gaan, waardoor niemand nog kan volgen,
    2. Jullie mensen negeren die vragen voor een samenvatting of eender wat
    3. Dat het steeds dezelfde personages zijn die genegeerd worden
    4. Dat jullie een conversatie stoppen wanneer iemand offline gaat.

    Ik vind deze 4 dingen enorm belachelijk, en daardoor zijn we al enkele spelers kwijt geraakt.
    Ik heb er zelf ook al aan gedacht mee te stoppen, omdat het steeds dezelfden zijn, en uiteindelijk gaat het gewoon nergen over.
    Willen jullie daar dan alstublieft eens op letten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Ik werp Anthony nog een geïrriteerde blik en ga dan weer aan tafel zitten. Aangezien het boek dat ik had gepakt nog op de grond ligt pak ik het boek dat Anthony net las en doe me best hem weer te negeren.

    Liam
    Jade vlecht haar benen om mijn middel en gaat met haar handen door mijn haar. Ik haal mijn lippen uit haar nek en geef haar dan een kusje op haar voorhoofd. 'Als je wil dat ik me bewijs gaan we niet gelijk uit de kleren'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (@Sitka, dat is inderdaad zo, maar ik kan eerlijk zeggen dat ik op meldingen reageer. Oké, soms niet, maar dat komt dan doordat iemand anders er al op heeft gereageerd of ik weet niet wat er gebeurd is).

    Jade
    Hij haalt zijn lippen uit mijn nek en gelijk voel ik me stom, als hij mij een kusje op mijn voorhoofd geeft. "Als je wil dat ik me bewijs, gaan we niet gelijk uit de kleren."
    Ik kijk hem even ongelovig aan, maar druk dan een kus op zijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben der weer, voor eventjes maar hoowr. @Sitka. Dat het te snel gaat kan je niet echt iets aan doen, ik bedoel je rpg't of je rpg't niet. En dat je nou een dagje weg bent oke, dat had ik vandaag en gister ook, maar het is een rpg en je kan de tijd tussen de berichtjes niet vaststellen ofzow. En ik snap dat je iets wilt doen als de ander ofline gaat, daarom gaan ze naar andere mensen toe. Dat is logisch. En soms snap ik er zelf ook geen reed van waardoor ik mensen geen samenvatting kan geven ;) Zo, xd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Sorry, voor het lange wachten.]
    Lily Devon
    Ik ging van hem hem af, ging bij zijn hoofd zitten en streelde zijn haren. 'De hoeveelste ben ik al, Daniël?' vroeg ik, en zonder af te wachten ging ik verder en verplaatste mijn blik naar een ander punt in de ruimte. 'Het maakt ook niets uit. Ik heb dat ook min of meer in me, zoveel jongens als ik maar kan verdragen. Hoe meer, hoe beter. Maar jij..'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ Zijn Adriana, Jordi en Melanie nog gwn voor de bieb? En is Kitten nog steeds bij Souf? Hihii. (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jullie berichten gaan gewoon meer dan de helft over niks -.-
    En nu ga ik om een samenvatting vragen, en mooi afwachten tot de volgende dag dat ik weer kan meedoen, aangezien niemand die mij gaat geven.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    [Catherine zit met Jade Mary en Soufian ergens in een gang, Liam en Jade staan te discussiëren, Anthony en Cassie maken ruzie en Lily en Daniël liggen ergens lekker klef te doen. De rest weet ik niet echt :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja Kitten is nog bij Souf en Mary]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sitka schreef:
    [Jullie berichten gaan gewoon meer dan de helft over niks -.-
    En nu ga ik om een samenvatting vragen, en mooi afwachten tot de volgende dag dat ik weer kan meedoen, aangezien niemand die mij gaat geven.]

    (Eigenlijk weet ik alleen dat Jade bang is dat zij een van de meisjes van Liam is en dat Lily en Daniël druk met elkaar bezig zijn. Verder heb ik de andere posts ook niet echt gelezen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daniël
    Ik voel hoe ze van mij afgaat en de warmte gelijk verdwijnt, ik merk hoe ze naast me gaat zitten en mijn haren streelt. Dan komt de vraag die ik verwacht had, maar het meeste haat. Ze verplaatste haar blik naar een ander punt in de kamer en begint verder met praten, dan stopt ze opeens en ik ga recht zitten, neem haar gezicht in mijn handen en druk een zacht kusje op haar lippen. "Maar ik?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily Devon
    Hij neemt mijn gezicht, en geeft mij een kus op mijn lippen. 'Jij bent zo anders,' fluister ik, 'Ik weet niet.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Liam
    Jade kijkt me even verbaasd aan me drukt dan een kus op mijn lippen. Ik kus haar zachtjes terug en duw haar dan weer van me af.

    [ik ga zo weer over op mobiel dus ga dan even van rpg af, sorry]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik draai mijn hoofd weg.
    "Zal ik jullie alleen laten?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga der vandoor! Morgen ga ik reageren met Souf, Tiara en Jordi ! Sleep well guys !]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'