• Members of the WAG-gang
    Broussard - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    iheartniam - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Queensbury - Elena - WAG van David Villa.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    McQueen - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 14:04 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Weet je ik wil gewoon niet meer weten wie je bent. Dit is niet de eerste keer dat iemand die ik vertrouw zo tegen me liegt en op dat vlak ben ik gewoon geen simpele. Ik wil hier echt een verklaring over. Ik voel me nu echt heel erg genaaid net zoals Anne zegt. Ik vertrouw je gewoon helemaal niet meer nu, he tis mij al een rvaga of ik je uitleg zal geloven. Als je die ook niet liegt ten minste. Sorry als ik dan bot overkom, maar ik ben al heel de dag lastig en dit kon er gewoon niet bij. Ik voel me heel erg bedrogen en dankzij jou kunnen we nu iedereen in twijfel trekken of 'ze' wel echt zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Al denk ik dat ze dat toch wel zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    Waarom is altijd iedereen in gesprek als ik net weg ben. Maar ik ben er nu.


    Everything is worse without music.

    Courtois schreef:
    Weet je ik wil gewoon niet meer weten wie je bent. Dit is niet de eerste keer dat iemand die ik vertrouw zo tegen me liegt en op dat vlak ben ik gewoon geen simpele. Ik wil hier echt een verklaring over. Ik voel me nu echt heel erg genaaid net zoals Anne zegt. Ik vertrouw je gewoon helemaal niet meer nu, he tis mij al een rvaga of ik je uitleg zal geloven. Als je die ook niet liegt ten minste. Sorry als ik dan bot overkom, maar ik ben al heel de dag lastig en dit kon er gewoon niet bij. Ik voel me heel erg bedrogen en dankzij jou kunnen we nu iedereen in twijfel trekken of 'ze' wel echt zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Al denk ik dat ze dat toch wel zijn.

    Same,
    + als ik twijfel over bepaalde mensen trek ik me terug naar die gene toe. Miscchien moet ik nu ook maar blij zijn dat ik dat ook gedaan heb..


    Everything is worse without music.

    Als jullie nou even wachten, ik pb


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    OK I'm going to take a walk.


    Everything is worse without music.

    Ik ga boeken klaarsteken, leren en even kalmeren voor ik echt iemand sla.


    Tears are words the heart can't say.

    Just to be clear. Je hebt echt al mijn vertrouwen en respect verloren. En ik vertrouwde je al lang niet meer..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Sorry, maar ik wil liever niet meer met je praten of contact hebben. Mensen hebben me te vaak bedrogen op deze manier en ik doe dit dus alleen maar om mezelf te beschermen. Ik voel me voorgelogen en ben gewoon al mijn vertrouwen in je kwijt. Op deze manier kan ik geen vrienden zijn met iemand. Vriendschap berust op vertrouwen en dat mis ik nu. Ik hoop dat je verder een leuk leven hebt ofzo, maar ik wil gewoon niets meer met je te maken hebben.

    En als ik eerlijk bent moet je dit ook aan die meiden van het 1D topic vertellen anders doe ik het. Dan kunnen zij zelf bepalen wat ze willen. Of gewoon niet meer op Q komen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:18 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Begrijpelijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    McQueen schreef:
    Sorry, maar ik wil liever niet meer met je praten of contact hebben. Mensen hebben me te vaak bedrogen op deze manier en ik doe dit dus alleen maar om mezelf te beschermen. Ik voel me voorgelogen en ben gewoon al mijn vertrouwen in je kwijt. Op deze manier kan ik geen vrienden zijn met iemand. Vriendschap berust op vertrouwen en dat mis ik nu. Ik hoop dat je verder een leuk leven hebt ofzo, maar ik wil gewoon niets meer met je te maken hebben.

    En als ik eerlijk bent moet je dit ook aan die meiden van het 1D topic vertellen anders doe ik het. Dan kunnen zij zelf bepalen wat ze willen. Of gewoon niet meer op Q komen.
    Dat laatste ja


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb een jaar geleden gedaan alsof ik Emma heette. Alleen maar omdat ik niet zou willen dat mijn klasgenoten erachter kwamen dat ik verhalen schreef. Maar ik heb toegegeven dat ik helemaal niet Emma heette en ik denk zelfs dat de meeste dat zelfs niet meer kunnen herinneren.
    "Elena" zou me al langer moeten kennen dan vandaag. Ik ben slecht in mensen vertrouwen en dit heeft niet echt geholpen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Het gene wat Anne zegt is ook zowat, wat ik denk. Maar dat maak je uit mijn pb ook wel op. Voor de rest wil ik ook gewoon niets meer met je te maken hebben. Zulke dingen zijn nu eenmaal een grens te ver. Je hebt niet alleen met het vertrouwen van één persoon gespeeld. Maar met iedereen van het EC en het 1D topic. Bovenal nog is andere mensen die je hier te vriend had. I


    Tears are words the heart can't say.

    Tocopilla schreef:
    Ik heb een jaar geleden gedaan alsof ik Emma heette. Alleen maar omdat ik niet zou willen dat mijn klasgenoten erachter kwamen dat ik verhalen schreef. Maar ik heb toegegeven dat ik helemaal niet Emma heette en ik denk zelfs dat de meeste dat zelfs niet meer kunnen herinneren.
    "Elena" zou me al langer moeten kennen dan vandaag. Ik ben slecht in mensen vertrouwen en dit heeft niet echt geholpen.
    Ik weet dat je slecht bent in mensen vertrouwen, en het spijt me ook heel erg dat ik het er niet beter op heb gemaakt, maar alleen maar veel slechter


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik weet eigenlijk niet hoe ik moet reageren, ik ben ook gewoon iemand van weinig woorden, maar ik ga proberen te zeggen wat ik denk.

    Ik vind het stom van je, echt heel stom.. Maar dat weet je van jezelf al. Ik vind het ook niet echt leuk, omdat ik je eigenlijk wel vertrouwde, ook al wist ik wel dat er iets niet klopte hoor, ik bedoel, ik heb wel goede/leuke gesprekken gehad met je en misschien ook wel minder maar.. Nja, ik denk wel dat het beter is als je hier niet meer komt

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:26 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga nu weg
    Tot nooit meer ziens dan maar


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf