• Ik heb een raar probleem met mijn gewicht etc. (altans ik vind het raar)
    Ik woog eerst XX kilo en in 2 dagen ben ik 5 kilo af gevallen zonder iets te doen, ik ben namelijk niet op dieet en dit is al twee maanden zo. Tevens zijn mijn heupen veranderd, met zo'n drie cm verschil met wat het vroeger was. Het ligt niet aan mijn maanstonden dat weet ik zeker. Maar ik vind het gewoon vreemd dat zoiets gebeurt want mijn joggingsbroeken zakken af (ze hebben zo'n vastknoop touw) en ik heb laatst een nieuwe gekocht bij de h&m en die zakt nu ook telkens af. Tevens heb ik problemen met mijn broek maat waardoor mijn broeken altijd net iets (1cm) te groot zijn en dat wordt nu dus erger. Ik snap ECHT NIET wat er aan de hand is met mij o.O


    Help?

    Ik had het al op een andere site gepost maar daar reageerde niemand :[

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2012 - 14:03 ]


    =

    Heb ik ook. Ik ben de laatste best veel afgevallen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    imlove schreef:
    Het is ook een symptoom van diabetes type 1. Dat zeg ik niet om je ongerust te maken, maar ik zou toch wel even naar de huisarts gaan.


    Dat is toch suikerziekte? o.o


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Dat is toch suikerziekte? o.o


    Yep


    26 - 02 - '16

    Ga naar de doktor. Dit kan wijzen op Diabetes en bij elke vorm van kanker komt gewichtsverlies. Bijna alles dan, dacht ik. En ik wil je helemaal niets wijs maken maar je hebt me wel bang gemaakt.
    Slik je btw medicijnen, of heb je maag en darm klachten gehad de komende dagen? Het kan ook wijzen op spijsverteringziektes.
    (ik ga vaak mee naar de doktor met mijn moeder, heel vaak, en daar heb je van die boekjes)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Discord schreef:
    Ga naar de dokter. Bijna 5% van je gewicht verliezen in 2 dagen is veel D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Uneventful schreef:
    Ga naar de doktor. Dit kan wijzen op Diabetes en bij elke vorm van kanker komt gewichtsverlies. Bijna alles dan, dacht ik. En ik wil je helemaal niets wijs maken maar je hebt me wel bang gemaakt.
    Slik je btw medicijnen, of heb je maag en darm klachten gehad de komende dagen? Het kan ook wijzen op spijsverteringziektes.
    (ik ga vaak mee naar de doktor met mijn moeder, heel vaak, en daar heb je van die boekjes)

    Is diabetes een vorm van kanker?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Is diabetes een vorm van kanker?


    Ik zei 'Dit kan wijzen op diabetes én bij elke vorm van kanker...'
    Dat waren twee onderwerpen, en nee dus.
    Tenminste tot zo ver ik weet, want ik denk niet dat diabetes zo ernstig is als kanker.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik zei 'Dit kan wijzen op diabetes én bij elke vorm van kanker...'
    Dat waren twee onderwerpen, en nee dus.
    Tenminste tot zo ver ik weet, want ik denk niet dat diabetes zo ernstig is als kanker.

    Oke, ik dacht al. Ik dacht dat je bedoelde 'diabetes (een vorm van kanker) en bij elke (andere) vorm', dus sorry, ik had je verkeerd begrepen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou me er persoonlijk niet zoveel zorgen over maken. Heb het zelf vaak zat en het is vrij normaal dat je bij wegen 2 tot 5 kilo verschilt met de keer daarvoor. Je kan jezelf om de dag wegen en dan kun je dat nog hebben. Sowieso ben je aan het opgroeien, constante lichamelijke veranderingen en -misschien- ben je ook nog wel in de lengte aan het groeien.

    Maarja, gezien de rest zich hier allemaal zorgen maakt en al over kanker begint, moet je voor je eigen gerustheid misschien voor de zekerheid maar even naar de dokter. Zou me er alleen niet teveel zorgen over gaan maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Krach schreef:
    Ik denk dat het vocht is. Als je veel vocht verliest kun je in een keer kilo's afvallen (of bijkomen als er vocht bijkomt). Volgens mij is dat niets ernstigs.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Negligible schreef:
    (...)
    Oke, ik dacht al. Ik dacht dat je bedoelde 'diabetes (een vorm van kanker) en bij elke (andere) vorm', dus sorry, ik had je verkeerd begrepen (:


    Geeft niet hoor. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is wel vreemd ja.
    Ga inderdaad eens langs bij de huisarts, gewoon om zeker te zijn. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Uneventful schreef:
    Ga naar de doktor. Dit kan wijzen op Diabetes en bij elke vorm van kanker komt gewichtsverlies. Bijna alles dan, dacht ik. En ik wil je helemaal niets wijs maken maar je hebt me wel bang gemaakt.
    Slik je btw medicijnen, of heb je maag en darm klachten gehad de komende dagen? Het kan ook wijzen op spijsverteringziektes.
    (ik ga vaak mee naar de doktor met mijn moeder, heel vaak, en daar heb je van die boekjes)


    comfort in c h a o s

    Uneventful schreef:
    Ga naar de doktor. Dit kan wijzen op Diabetes en bij elke vorm van kanker komt gewichtsverlies. Bijna alles dan, dacht ik. En ik wil je helemaal niets wijs maken maar je hebt me wel bang gemaakt.
    Slik je btw medicijnen, of heb je maag en darm klachten gehad de komende dagen? Het kan ook wijzen op spijsverteringziektes.
    (ik ga vaak mee naar de doktor met mijn moeder, heel vaak, en daar heb je van die boekjes)



    Alleen medicijnenen voor mijn bloed armoede maar dat doe ik al bijna een jaar.
    Maar ik ga anders wel naar de dokter, ik hoop maar dat het niet kanker is o.o..

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:37 ]


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)


    Alleen medicijnenen voor mijn bloed armoede maar dat doe ik al bijna een jaar.
    Maar ik ga anders wel naar de dokter, ik hoop maar dat het niet kanker is o.o..

    Waarschijnlijk niet hoor, meestal merk je dat aan andere dingen dan aan gewichtsverlies. Maar je kan beter wel gaan, gewoon voor de zekerheid. Het hoeft niks te zijn, maar je kan het beter zeker weten he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall