• Ik heb een raar probleem met mijn gewicht etc. (altans ik vind het raar)
    Ik woog eerst XX kilo en in 2 dagen ben ik 5 kilo af gevallen zonder iets te doen, ik ben namelijk niet op dieet en dit is al twee maanden zo. Tevens zijn mijn heupen veranderd, met zo'n drie cm verschil met wat het vroeger was. Het ligt niet aan mijn maanstonden dat weet ik zeker. Maar ik vind het gewoon vreemd dat zoiets gebeurt want mijn joggingsbroeken zakken af (ze hebben zo'n vastknoop touw) en ik heb laatst een nieuwe gekocht bij de h&m en die zakt nu ook telkens af. Tevens heb ik problemen met mijn broek maat waardoor mijn broeken altijd net iets (1cm) te groot zijn en dat wordt nu dus erger. Ik snap ECHT NIET wat er aan de hand is met mij o.O


    Help?

    Ik had het al op een andere site gepost maar daar reageerde niemand :[

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2012 - 14:03 ]


    =

    Hey wtf mensen? IS het echt nodig mensen de stuipen op het lijf te jagen? Iemand verliest gewicht en haar gelijk aanpraten dat ze kanker heeft?

    Laat je niet gek maken D: In 63% van de gevallen van gewichtsverlies die ernstig genoeg zijn om naar de huisarts te gaan, is het een eenmalig iets zonder verdere problemen. Iemand verliest gewicht, niemand weet waarom en niemand komt erachter, maar uiteindelijk blijft het daarbij. Dat is een van de rare dingen die met het menselijk lichaam kan gebeuren. De kans dat je kanker hebt op jonge leeftijd is heel erg klein. De kans dat je diabetes hebt is iets groter, maar ook klein: Diabetes type 2 komt bijna alleen voor bij ouderen en mensen met overgewicht, en diabetes type 2 openbaart zich meestal op jongere leeftijd, en dan had je echt wel wat andere klachten gehad.

    tl;dr: Ik vind 5 kilo van de 60 als veel klinken, maar dat kan door veel dingen komen en hoeft niet iets te betekenen. Je maakt je er zorgen genoeg over om hier te posten, daarom zou ik je aanraden om naar de dokter te gaan want die weet er echt iets van. En laat je niks aanpraten door de mensen hier, want niemand hier weet er iets van.


    quidquid excusatio prandium pro

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik heb geen idee, ga naar huisarts?

    'k Vind 't niet echt tactisch dat sommige users hier met ziektes beginnen te gooien :') Wtf.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    'k Vind 't niet echt tactisch dat sommige users hier met ziektes beginnen te gooien :') Wtf.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Het is vast niks, maar als je je er zorgen over maakt, dan kan je toch gewoon even naar de dokter gaan? Dan weet je wat het is. Beter een keer teveel naar de dokter dan een keer te weinig toch?


    Happy Birthday my Potter!

    Hmm, wel vreemd. Lijkt een beetje op anorexia. Maar als je zegt dat je niks anders deed dan normaal, zou ik echt naar een huisarts gaan. Een huisarts gelooft je wel als je zegt dat je nikt heb geprobeert om af te vallen. Anders was je er niet eens heen gegaan.


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Yoda schreef:
    Ik zou me er persoonlijk niet zoveel zorgen over maken. Heb het zelf vaak zat en het is vrij normaal dat je bij wegen 2 tot 5 kilo verschilt met de keer daarvoor. Je kan jezelf om de dag wegen en dan kun je dat nog hebben. Sowieso ben je aan het opgroeien, constante lichamelijke veranderingen en -misschien- ben je ook nog wel in de lengte aan het groeien.

    Maarja, gezien de rest zich hier allemaal zorgen maakt en al over kanker begint, moet je voor je eigen gerustheid misschien voor de zekerheid maar even naar de dokter. Zou me er alleen niet teveel zorgen over gaan maken.


    Dat is ook wel weer waar ja.. Misschien komt het door stress? Ik heb het ook als ik stress heb namelijk..


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Statler schreef:
    'k Vind 't niet echt tactisch dat sommige users hier met ziektes beginnen te gooien :') Wtf.


    That's just me. Gelijk aan de ergste dingen denken als mensen me symptomen beginnen te vertellen. Of de dokterboekjes zijn naar mijn hoofd gestegen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Krach schreef:
    Ik denk dat het vocht is. Als je veel vocht verliest kun je in een keer kilo's afvallen (of bijkomen als er vocht bijkomt). Volgens mij is dat niets ernstigs.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja misschien ligt het aan de weegschaal? Anders moet je denk even naar de dokter gaan?

    Ik kom alleen maar aan (huil)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    Ja misschien ligt het aan de weegschaal? Anders moet je denk even naar de dokter gaan?

    Ik kom alleen maar aan (huil)
    Liever niet over het eigen gewicht hebben hier, het gaat hier over een probleem van deze user, niet van de andere users. Officieel mogen gewichttopics niet, maar omdat het in dit geval gaat over ongewenst afvallen wat dus een vorm heeft van een ziekte is het aanvaardbaar mits de andere users niet gaan klagen over hun gewicht of hun gewicht hier neer gaan zetten. Mocht dit wel gebeuren dan wordt dit topic wel gesloten.


    Life is hard and then we die

    Ga maar even naar de doktor voor de zekerheid


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Go to le freaking hospital. Or to Zoidberg :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Liever niet over het eigen gewicht hebben hier, het gaat hier over een probleem van deze user, niet van de andere users. Officieel mogen gewichttopics niet, maar omdat het in dit geval gaat over ongewenst afvallen wat dus een vorm heeft van een ziekte is het aanvaardbaar mits de andere users niet gaan klagen over hun gewicht of hun gewicht hier neer gaan zetten. Mocht dit wel gebeuren dan wordt dit topic wel gesloten.


    Waarom gaat iedereen meteen uit van ziektes? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou gewoon echt even langs de huisarts gaan. Maar daarom kan je volgens mij beter ook gewoon 1x in de week je gewicht meten op een vast dag. Anders schommelt het sowieso wel vaker.


    Ligt and Darkness are both very different..