• Ik heb een raar probleem met mijn gewicht etc. (altans ik vind het raar)
    Ik woog eerst XX kilo en in 2 dagen ben ik 5 kilo af gevallen zonder iets te doen, ik ben namelijk niet op dieet en dit is al twee maanden zo. Tevens zijn mijn heupen veranderd, met zo'n drie cm verschil met wat het vroeger was. Het ligt niet aan mijn maanstonden dat weet ik zeker. Maar ik vind het gewoon vreemd dat zoiets gebeurt want mijn joggingsbroeken zakken af (ze hebben zo'n vastknoop touw) en ik heb laatst een nieuwe gekocht bij de h&m en die zakt nu ook telkens af. Tevens heb ik problemen met mijn broek maat waardoor mijn broeken altijd net iets (1cm) te groot zijn en dat wordt nu dus erger. Ik snap ECHT NIET wat er aan de hand is met mij o.O


    Help?

    Ik had het al op een andere site gepost maar daar reageerde niemand :[

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2012 - 14:03 ]


    =

    Het kan ook liggen aan wanneer je op de weegschaal gaat staan, het kan dat je de eerste keer jezelf woog vlak nadat je gegeten had was, en de tweede keer voordat je ging eten bijvoorbeeld. Dat scheelt soms ook nog wat. Maar alsnog, een bezoekje aan de huisarts is nooit verkeerd. Waarom zou je niet gaan?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    Het kan ook liggen aan wanneer je op de weegschaal gaat staan, het kan dat je de eerste keer jezelf woog vlak nadat je gegeten had was, en de tweede keer voordat je ging eten bijvoorbeeld. Dat scheelt soms ook nog wat. Maar alsnog, een bezoekje aan de huisarts is nooit verkeerd. Waarom zou je niet gaan?


    Klopt, het beste moment om jezelf te wegen is 's ochtends nadat je naar de wc bent geweest en nog niet gegeten hebt...


    Deep inside, I've never felt alive

    5kg in 2 dagen? ... wow... Dat is niet normaal veel!
    Best eens naar de huisarts.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ruilen? haha, nee grapje.
    Maar even serieus. Je moet echt naar de huisarts gaan.
    Mijn broer kende iemand, en degene verloor ook snel zijn gewicht zonder anders te eten en uiteindelijk had hij kanker in ver stadium en heeft nog maar een paar maanden geleefd.
    Ik wil je niet bang maken, jij hoeft het niet te hebben. Maar ik zou echt gaan als ik jou was!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 13:24 ]


    <3

    -> Topic aangepast, gewichten eruit gehaald.


    I am an idiot, I move.

    Frigga schreef:
    Maak je je ergens druk om, is er iets gebeurd, ben je ziek(geweest)?
    Zo ja daar kan het aan liggen, zo nee dokter.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    REDHEADSROCK schreef:
    Go to le freaking hospital. Or to Zoidberg :3


    Wat is zoidberg?(cat)

    @Sabiduria
    Ik meet altijd mijn maten/weeg altijd 's ochtends

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 16:56 ]


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Wat is zoidberg?(cat)

    @Sabiduria
    Ik meet altijd mijn maten/weeg altijd 's ochtends


    Dan zou ik toch maar bezoekje aan de dokter raadplegen...
    Veel succes en ik hoop dat het niks ergs is! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    ik zou gaan bleod prikken.. misschien heb je diabetis of zo Idunno..


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Disposition schreef:
    (...)

    Waarom gaat iedereen meteen uit van ziektes? :')
    De vorm heeft van een ziekte. Ik zeg niet dat het een ziekte is.


    Life is hard and then we die

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Wat is zoidberg?(cat)

    @Sabiduria
    Ik meet altijd mijn maten/weeg altijd 's ochtends


    Y U NOT KNOW DR. ZOIDBERG O_O...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    Ik snap niet hoe je heupen plots kunnen versmallen..
    En 5 kilo in twee dagen is veel te veel, dat is gewoon onmogelijk.
    Ik zou toch eens je weegschaal controleren

    5 kilo in twee dagen is idd onmogelijk
    ik heb ook dat als ik niet eet zodra ik honger heb dat ik afval en dat mag niet meer c:
    als het door gaat kan je miss naar de dokter toe voor van die pillen waar je van aankomt ofzo, anders bespreek je het me je ouders?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    JustYouAndMe schreef:
    ik zou gaan bleod prikken.. misschien heb je diabetis of zo Idunno..


    Dat heb ik al gedaan voor mijn vingers die zweren kregen en het bleek dat ik alleen te weinig bloed had, maar verder alles oké was.


    =

    Dat kan toch niet gezond zijn. Als ik jou was zou ik er eerst met je ouders over praten en dan naar de dokter gaan want echt gezond dat klinkt het niet : s


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Voiceless schreef:
    Hé, lol. Dat heb ik ook (krul)
    Mijn broeken passen allemaal na een paar weken/maanden niet meer. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3