• Ik heb een raar probleem met mijn gewicht etc. (altans ik vind het raar)
    Ik woog eerst XX kilo en in 2 dagen ben ik 5 kilo af gevallen zonder iets te doen, ik ben namelijk niet op dieet en dit is al twee maanden zo. Tevens zijn mijn heupen veranderd, met zo'n drie cm verschil met wat het vroeger was. Het ligt niet aan mijn maanstonden dat weet ik zeker. Maar ik vind het gewoon vreemd dat zoiets gebeurt want mijn joggingsbroeken zakken af (ze hebben zo'n vastknoop touw) en ik heb laatst een nieuwe gekocht bij de h&m en die zakt nu ook telkens af. Tevens heb ik problemen met mijn broek maat waardoor mijn broeken altijd net iets (1cm) te groot zijn en dat wordt nu dus erger. Ik snap ECHT NIET wat er aan de hand is met mij o.O


    Help?

    Ik had het al op een andere site gepost maar daar reageerde niemand :[

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2012 - 14:03 ]


    =

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Y U NOT KNOW DR. ZOIDBERG O_O...




    Oh die! :'D Lol ik ken niet alle namen uit die serie xd


    =

    Het kan liggen aan je hoeveelheid voedsel die dagen.
    Als je twee dagen na elkaar avondeten voorgeschoteld krijgt dat je niet zo lekker vindt (en waar je dus minder van eet), minder tussendoortjes eet of gewoon vaak honger hebt, dan kan het zijn dat je opeens enkele kilo's minder weegt. Je hoeft hiervoor niet te lijnen, mijn gewicht schommelt ook.
    Als is vijf kilo wel erg veel...


    Has no one told you she's not breathing?

    Lintworm?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Lintworm?


    Wut? o.O


    =

    Lol,ik heb dat ook. :'D
    Ik eet als een paard,maar ik blijf afvallen. Nouja,dat was de dokter oo kopgevallen maar die zei er verder niks over.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.