• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ faal nou ja boeiend ik moet nog ff in komen ik heb geen zin om net te veranderen]

    [Tha fack? Faal xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik voel me weer slaperig worden wanneer Mary begint te neuriën.
    "Nee," mompel ik vermoeid. "Geen nachtmerries."
    Ik dwing mezelf mijn ogen open te houden en haal diep adem.
    Mary's warme lichaam doet er geen goed aan. Ik rol terug op mijn rug en staar naar voorbijdrijvende wolken.

    Irial

    Ik ga naast Kyle zitten en leg mijn benen over die van hem.
    "Nu vraag ik me toch echt af wie ze gevonden heeft," zeg ik serieus.
    Ik kijk hem aan en neem zijn hand vast.
    "En wie er allemaal achter je aan zit," voeg ik er lachend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik draai me ook weer op mijn rug, maar blijf haar aankijken.
    "Nachtmerries? Waarover?" vraag ik bezorgd.
    Ik neem haar hand in de mijne en wrijf er zachtjes over met mijn duim.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oké op Magicowl/Jorn ga ik even niet in xD Snap je wel hé LOL! :P]

    Kyle

    "Nu vraag ik me toch af wie ze gevonden heeft. En wie er allemaal achter je aan zit." Zegt hij lachend.
    Ik lach kort en leg dan mijn handen op zijn benen.
    "Dit is lachwekkend." Zeg ik en grinnik. Dit is in ieder geval beter dan het gepest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ :P ]

    Donna
    Ik besluit naar het Glee-lokaal te gaan. Nog steeds als een zombie loop ik erheen. Onderweg kijken mensen me verbaast aan maar ik probeer ze te negeren. In het Glee-lokaal ga ik op een stoel zitten. Trek ik mijn knieën op en sla ik mijn armen er om heen. Zachtjes wieg ik heen en weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    Ik loop rustig het Glee-Lokaal binnen, en ik zie daar Donna op een stoel zitten. Ik besluit om naast haar te gaan zitten. ''Hey Donna hoe is het?'' vraag ik blij.

    [ gasies ik ga douchen end an naar bed enk ik dus mischien kom i kmorguhh byebye]

    [Well? Somebody? :P xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik mled het alvas nogmaals. ik kom vanmiddag online. Tot kwart voor 4 want dan moet ik naar opticien.daarna ga ik uiteten en ik denk niet dat ik daarna online kom. Morgen weet ik het ook niet want ik ga savodns naar opendag voor school. Mar smiddags ben ik er]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik zuchtte en zag al andere komen naa rhet lokaal. ik keek even stil naar Donna die zichzelf wiegde. Arme meid dacht ik. Ik kreeg medelijde met haar. zezag er zo verdrietig en ongelukkig uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Hey Donna hoe is het?" vraagt Aiden blij.
    Ik hef mijn hoofd naar hem op.
    "Geweldig," zeg ik met de tranen op mijn wangen.
    "Pablo is dood." Pers ik met moeite uit mijn keel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk naar Donna die het moeilijk heeft.
    Arme meid, ik staar wat voor me uit.
    "Is het goed als ik wat zing?" ik kij even de rest aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Zing gerust." Glimlach ik naar Lilly en kijk naar haar.
    "Misschien ken ik het liedje wel en misschien doe ik dan mee. Denk ik." Lach ik en kijk naar Lilly wachtend tot ze wat gaat zingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.