• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik sla in paniek wanneer ik Donna op me zie afkomen waardoor ik weer moeilijker aan adem raak. Mijn borstkas gaat nog steeds hevig op en neer wanneer bij me is.
    "Hi," zegt ze zacht.
    Ik veeg mijn tranen weg en probeer mezelf nog twee seconden rustig te krijgen.
    "Hey," zeg ik hijgend. Ik sla met mijn hand op de grond naast me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (ok dan stop ik ook.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Kyle? dan.? :( xD] [ Maar kan je dan neit iets verzinnen met Dimitry? die hebbe jij ook nog. ;)]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Gaat het?" vraag ik met een lachje als ze op de grond slaat.
    Ik ga tegenover haar staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Ja. Jammer," zegt Kyle terwijl hij me aankijkt.
    Ik breng glimlachend mijn hoofd opnieuw dichter bij het zijne. Plagerig kus ik hem steeds net niet. Ondertussen knijp ik even in zijn kont.
    Mijn andere hand breng ik naar zijn nek en speel met een plukje van zijn haar terwijl ik nog steeds mijn lippen weer van de zijne wegtrek voor hij me kan kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [wanneer gaat de bel. Lilly is vriendloos. en ik had char en isa gesmsy]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (nee dimitry was er voor andré en maya maar als andré weg is gaan zij ook weg wand daar kan ik dan niks meer mee.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mary

    Ik zet me buiten op een bankje en steek nog een sigaret op. Ik blaas de rook uit en voel hoe ontspannen ik geraak. Ik sluit mijn ogen en laat de sigaret tussen mijn vingers rollen. Ik neem mijn gsm en zet een liedje op. Zachtjes neurie ik mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (jou keus of ik blijf en jij ook met andré en jij stopt met andré en ik stop.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    "Gaat het?" vraagt Donna met een lachje.
    Is dit grappig ofzo?
    "Ja prima," breng ik met moeite uit. Ik haal enkele keren heel diep adem tot mijn longen branden van de zuurstof. "Wil je praten?" bied ik aan.
    Ik blijf maar zitten omdat ik het gevoel heb dat ik om ga vallen als ik recht probeer te staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    Ineens trilt mijn mobiel in mijn handen, een smsje, ik lees hem en sta op, waarna ik richting het gleelokaal loop en daar naar binnen stap.
    "Ben er." Zeg ik en neem plaats op een van de stoelen.

    Kyle

    Telkens als ik hem wil kussen trekt hij weg. Ik grom en kijk hem aan.
    In en tel leg ik mijn hand op zijn achterhoofd en duw zijn gezicht naar mijne waardoor onze lippen, nu wel, op elkaar komen. Ik grinnik en laat hem los. Ik kijk hem met een schuin ondeugend lachtje aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nou ik stop in ieder geval met André, daar kan je niets meer aan verranderen. ;') Dus keus is denk ik snel gemaakt.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik glimlach naar Isa. Ik pak mijn tas en sta op achter de piano. Lopend richting de stoel vraag ik "beetje zin in ? " ik kij haar vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ok... ik ga, vanaf nu stop ik met de topic... T.T bye iedereen ik hoop dat er wel een happy end komt aan alles... (huil) )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [gheheh dat happy end kan ik je niet verzekeren:P bye have fun in your life]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan