• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LIlly
    Ik pak een gitaar en sla de eerste acoorden aan.
    Dan begin ik met het nummer who you are Ik sluit mijn ogen al in het begin van het nummer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik ken het lied wel en zing op de achtergrond.
    En ga naast Lilly staan en dans langzaam heen en weer op de maat, ik glimlach lichtelijk naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Als ik Isa's stem bij de mijne hoor voegen open ik even mijn ogen.
    Ik zie haar glimlachen en heen en weer dansen. Ik glimlach een beetje terug.
    Na het nummer heb ik tranen in mijn ogen. Vervolgens schoof ik achter de piano en begon wish you were here te zingen voor Heidi. Was ze maar hier dacht ik
    [moet foldervouwen.(huil) heel miss. tot later denk het niet maarja. anders tot morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké, na ik moet me toch aankleden want in moet aar de bieb want me moeder had op mijn kaart een spel gehuurt alleen we zijn te laat met inleveren dus me ma gaat maar lekker betalen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik zal snel proberen te vouwen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [OMG vet eng, net toch dat liedje van Jessie J. Nou ik doe radio aan hoor ik die met we don't need you money ofzo en doe ik een andere zender hoor ik Domino. Hoezo toeval en eng!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [noo klom online moet straks weer weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga. miss. vanavond brilneus(nerd) en daarna uiteten:Y) ijn laat thuis dus tot morgen miss.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Samenvatting:
    Pablo is overleden aan schotwonden, Donna zit er erg me en Michael ook.
    Michael wil Lilly's excuses niet aanbieden, waardoor Lilly nu alles op zichzelf schuift. Ook heeft Michael hard op gezegd dat het heel duidelijk is dat Lilly verliefd is op Heidi. Isabelle is toch maar weggegaan bij de Cheers omdat ze zich best schuldig voelt en is bij de gleeclub gevoegd.
    Kyle was zijn tas vergeten nadat hij achtervolgd werd door footballers.
    Hij miste iets in zijn tas en Irial kwam er achter wat: Condooms die hij erin had gestopt. Nu zijn er een aantal meisjes die steeds flirten met Kyle, en dat vinden de twee eigelijk wel grappig.
    Ook heeft charlotte het moeilijk met haar pleeggezinnen, omdat ze eerst misbruikt werd en bij het oude gezin wegging en nu mishandeld word bij haar nieuwe gezin, daarom is ze weggelopen daar vandaan.
    Mary wil Charlotte graag helpen.

    En nu is het Gle club tijd.]

    [Als ik iets vergeten ben mag je het toevoegen, wnt ik weet het niet precies..]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 16:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    Als Lilly klaar is met het lied neem ik weer plaats op de stoelen, maar zijzelf niet ze gaat achter de piano zitten en begind een liedje te zingen.
    Het klinkt zo mooi, dat ik er tranen van in mijn ogen krijg. Langzaam wieg ik op de maat heen en weer.

    Kyle

    "Mooi hé." Zeg ik zachtjes in Irial's oor als ik Lilly hoor spelen.
    Ik pak zijn hand vast en luister naar haar.
    Isabelle draait zich even naar ons om. Ik glimlach naar haar en steek mijn duim op, ze kan best wel goed zingen. Ze glimlacht naar me terug en draait zich weer naar voor toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik loop weg van Aiden. Ik heb geen zin om met hem over Pablo te praten. Sowieso praten over Pablo zit er vandaag niet in. Een paar stoelen verderop ga ik weer zitten. Met een oor luister ik naar de liedjes die worden gezongen. Niet echt opbeurend. Maar ik zit meer met mijn gadachten bij Michael en Pablo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Toen Lilly klaar was stond ik op en liep naar het midden, hopelijk zou het goed klinken.
    Ik tik met mijn voet op de grond en knip met mijn vingers, en begin te zingen: Happy van Leona Lewis.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Nachtmerries? Waarover?" vraagt Mary terwijl ze troostend over mijn hand streelt.
    "Meneer O'Malley," zeg ik zacht. Ik voel de tranen weer opkomen en probeer de krop in mijn keel weg te slikken. "Die heb ik soms, als het even iets minder gaat. Alsof er gaatjes in mijn barrière komen waar de herinneringen door weten te glippen," fluister ik. Met mijn vrije hand veeg ik een eenzame traan weg.

    Irial

    "Mooi hé," zegt Kyle terwijl hij mijn hand vastneemt.
    Ik knik terwijl ik met mijn duim over de rug van zijn hand wrijf. Hoe hard ik ook probeer, ik kan het niet laten een kusje op zijn wang te drukken. Mijn ogen blijven op zijn gezicht kleven en ik staar hem met een dromerige blik aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik zie hoe Isabelle naar het midden stapt en begind te zingen.
    Ik voel Irial's ogen op mij gericht. Ik kan daar niet echt tegen en glimlach een beetje verlegen.
    Ik knijp even in zijn hand en speel daarna wat met zijn vingers.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik trek haar nog dichter tegen me aan.
    "Arme Charlie toch..."
    Ik wrijf over haar arm en kalmeer haar een beetje.
    "Ben je zeker dat je niet bij me blijft slapen? Michael zal zijn handen nu wel vol hebben met het Pablo-gedoe, en ik wil er gewoon voor je zijn," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.