• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ok;e, me les begind nu xD Tot vanavond. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Tuurlijk,"zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauw omhoog trek.
    "geloof lekker wat jij wilt maar Lilly en ik liggen elkaar niet en dit zou nooit veranderen. Daarbij weet jij niet eens wat er gebeurt is. Maar schat, bemoei je er gewoon niet mee, dat zal je slapeloze nachtjes schelen."
    Ik lach naar de meisjes.
    "Ik moet nu echt gaan want Donna heeft me nodig en dat is toch iets belangrijker voor mij."
    Ik sta op en loop weg.
    Wat denken die trutjes wel niet!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik hoor het geruzie aan, en ik kan er niet meer tegen. Ik ren net als Michael naar buiten en sla de deur zo hard als ik kan achter me dicht. Ik ga echter niet zijn richting uit en schop kwaad tegen een kluisje. Ik bonk er nog enkele keren op tot ik wat kalmer ben.
    Ze lopen de hele tijd te vitten op elkaar, alsof iemand daarmee geholpen is. Hou dan toch gewoon je mond.
    Met mijn handen naast mijn lichaam tot vuisten gebald loop ik naar buiten en plof op een willekeurig plekje neer om een beetje te zitten mokken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik had deze ochtend naar school gebeld met het bericht dat ik me niet goed voelde, maar nu voel ik me weer beter, dus heb besloten toch maar te gaan. Aangezien ik de les nu toch niet meer binnen mag, blijf ik op het schoolplein staan en steek nog een laatste sigaret op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Ik zie Charlotte ook weg rennen. Ik trek mijn wenkbrauwen naar Lilly en Isabelle op. En ik geef ze een veel betekende blik. Dan sta ik ook op en loop ik achter Michael aan. Ik vind het achterin het gebouw op een bankje. Hij heeft zijn hoofd op mijn handje.
    "Hi," zeg ik zachtjes en ik sla een arm om hem heen.
    "Het komt allemaal wel goed." stel ik hem gerust.
    Hij tilt zijn hoofd op. Zijn ogen zijn betraand. Dan schut hij langzaam zijn hoofd.
    "Dat komt het niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Wanneer ik het koud krijg ga ik weer naar binnen en besluit alvast in het Glee lokaal te wachten. Ik laat de deur open en en ga aan de piano zitten.
    Time to wake up and smell te coffee, darlings. Er zijn altijd mensen die het erger hebben.
    Ik zet mijn vingers op de toetsen en begin te spelen.
    Met volle overgave zing ik mee met God help the outcasts.
    Ik sluit mijn ogen en speel op gevoel terwijl de woorden uit mijn mond stromen en de tranen over mijn wangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik inhaleer een laatste keer, werp de sigaret op de grond en trap ze uit. Ik vis in mijn tas naar mijn lessenrooster. Glee. Ik ga op zoek naar het Glee lokaal en hoor pianoklanken en een stem me tegemoet komen. Ik open zo zacht mogelijk de deur, en geluidloos glip ik het lokaal binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik zie hoe Donna ogen zich ook vullen met tranen. Ik veeg er een paar weg.
    "Wat zijn we toch een lekker stel." zeg ik zachtjes en ik sluit haar in mijn armen. Zo stil zitten we een tijdje totdat Donna's telefoon afgaat.
    "Met Donna Jalili." zeg ze zachtjes.
    Dan luistert ze naar de andere kant.
    "Ik begrijp het." zegt ze met een gesmoorde stem.
    "Dank u wel."
    Langzaam laat ze haar telefoon zakken. Er bekruipt me een angstig gevoel ik weet precies wat ze gaat zeggen.
    "Hij is er niet meer." zegt ze zachtjes en er beginnen tranen over haar gezicht te stromen. Weer pak ik haar vast.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Vrijwel meteen na het liedje ga ik opstaan. Zo luid als ik kan begin ik The stars look down te zingen.
    Ik weet nog hoe mijn ouders me ooit meegenomen hadden naar Londen en met me naar Billy Elliot wezen kijken waren. Ik weet nog hoe dit liedje me er steeds aan herinnert dat niets je kan raken zolang je mensen hebt die samen met je vechten. Terwijl ik blijf zingen open ik mijn ogen en zie Mary staan. Ik gebaar dat ze mee moet zingen. Het geruzie moet ophouden.

    url=http://www.themusicallyrics.com/b/177-billy-elliot/945-the-stars-look-down.html]lyrics[/url

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach flauwtjes en loop naar haar toe. Ik ga naast haar zitten en zing zachtjes mee, terwijl ik haar handen aankijk die over de toetsen glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik laat Donna los en sta op.
    "Ik ga het aan de andere vertellen." zeg ik zachtjes.
    Donna knikt afwezig.
    "Blijf jij hier of ga je mee?"
    "Ik blijf hier."
    Ik loop richting het Biologie lokaal. Als ik langs Glee loop hoor ik muziek. Nieuwsgierig glip ik het lokaal binnen en ga ik op een stoel zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Tijdens Billy's stukje kijk ik Mary met een gerutstellende glimlach aan.
    Wanneer ik weer naar de piano wil kijken zie ik Michael het lokaal binnenglippen. Ik zie dat hij gehuild heeft. Langzaam sterft mijn stem af terwijl de redenen daarvoor zich opstapelen in mijn hoofd.
    Er komen tranen in mijn ogen terwijl ik hem vragend aankijk en het lied nog probeer verder te prevelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte kijkt me vragend aan. Het enige wat ik kan doen is langzaam knikken. Er komt geen geluid meer uit mijn keel. Ik zit stil op de stoel en luister naar de muziek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Zodra ik hem zie knikken bevries ik. Mijn handen die slapjes naar beneden vallen veroorzaken een valse noot op de piano. Er stromen tranen over mijn wangen, hoewel ik nooit close geweest ben met Pablo. Ik voel mee met Donna. Ik veeg mijn tranen weg en haal de bladmuziek van mijn eigen liedje boven. Ik zet het op de piano en begin als troost voor Michael, als geruststelling voor Mary -aan wie het oorspronkelijk bedoeld was- dat ik er altijd voor beide zal zijn te spelen. Om afscheid te nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik luister naar het nieuwe nummer wat Charlotte inzet. Ik ken het niet maar het klinkt prachtig. Snel veeg ik nog wat tranen weg van mijn gezicht en sta ik op. Langzaam loop ik het lokaal uit. Ik herinner de woorden die Donna tegen me zei.
    'Als Pablo het niet red, red ik het ook niet.' Zou ze dat menen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."