• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ok]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Alsof je dat meteen ziet, ik zag het toch ook niet." Zeg ik een beetje bot maar het was niet zo bedoeld.
    Ik wrijf even over Lilly's arm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik doe alles verkeerd." ik kijk verdrietig naar de grond. "En nou wilt Heidi niks meer van me weten" zei ik zacht. Ik wist het niet zeker maar wel voor negentig procent.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Zeg dat niet. Waarom denk je dat." Vraag ik zachtjes en kijk voor me uit, en zucht een keer.
    Ik vouw mijn handen in elkaar, omdat het lekker zit.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Het is gewoon zo. Heidi rende weg toen Michael dat zei" Ik keek evenop naar Isa die onderuitgezakt op het bankje zat."Ik bedoel kijk dan heb ik iets ooit goeds gedaan met Donna, Michael en Pablo"ik kijkh aar strak aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Weet ik niet." Zeg ik eerlijk en kijk ngsteeds voor me uit. Zoiets als dit had ik ook op mijn vorige school, nooit geloofd of vertrouwd geworden. Nooit werd mijn excuses aanvaart, en altijd werd ik afgestoten.
    Ik knijp in mijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "En dan zegt hij dat ik het niet meent. Halo ik pik het trouwens niet dat hij zo over mij praat. Alsof ik het niet moeilijk genoeg thuis heb" zei ik snel en bozig. Ik merkte dat ik me aan het verspreken was dus stopte. Ik keek naar Isa die naar vore staarde. Hopelijk had ze het niet gemerkt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Thuis?" Ik blijf vooruit staren,
    "Wat is er thuis?" Vraag ik langzaam en wacht op haar antwoord.
    Als ze die geeft...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Wezeloos loop ik rondjes dood de school. Ik zie er nog slechter uit dan eerst. In en in wit en rode vlekken van het huilen. Ik kom langs Lilly en Isabelle maar ik merk het niet eens. Volledig in mijn eigen wereldje, nou ja nachtmerrie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    IK blijf voor me uitkijken. Doe alsof je het neit gehoord hebt dacht ik in mezelf. Ineens loopt Donna voorbij in gedachte. Ze zag er slecht uit. Ze zou zo een zombie kunnen spelen. "thuis hoe bedoel je thuis" ik keek isa vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (KELLY KELLY! WE ZIJN MORGEN VRIJ! GEEN LESSEN! 1-2 EN 3DE UUR VALLEN UIT!

    JAHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (hoera) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [On topic graag ^^]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [me to moet alleen naar tandarts en uiteten en opticien dus ik kom van 2 luur ofzo tot half 4 rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Weet ik Lynn! :D]

    Isabelle

    "Laat maar." Zeg ik en zie beelden van vroeger terug komen.
    Ik zucht een keer en bijt op mijn lip.
    Ik knijp nog wat harder in mijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zie Isa op haar lip bijten en in haar handen knijpen.
    'gaat het wel isa?' ik kijk haar bezorgd aan.
    Ik ga even verzitten zodat ik Isa aan kan kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan