• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik kijk toe hoe Michael het lokaal uitloopt en kan mezelf niet lang tegenhouden hem achterna te gaan. Ik sla mijn armen rond zijn lichaam en laat mijn hoofd tegen zijn rug rusten. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
    "Het is niet eerlijk," fluister ik dan maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik voel hoe Charlotte haar armen om me heen slaat en haar hoofd op mijn rug legt.
    "Het is niet eerlijk." fluistert ze zachtjes.
    Ik maak me los uit haar greep en ga op een bankje zitten.
    "Het is niet eerlijk inderdaad." beaam ik haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik probeer me niet gekwetst te voelen wanneer hij zich van me losmaakt. Ik vol hem naar het bankje en ga naast hem zitten. Voorzichtig neem ik zijn hand vast.
    "Dat is het nooit," fluister ik bijna onverstaanbaar. Ik word opnieuw overspoeld door herinneringen aan mijn ouders maar dwing de gedachten weg.
    "Wanneer?" vraag ik zacht. "En waar is Donna?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ze komt naast me zitten en pakt mijn hand.
    "Wanneer," vraagt ze. "En waar is Donna."
    Ik maak mijn hand los.
    "Sorry," zeg ik zachtjes."Ik kan dat nu even niet."
    Ik hoop dat ze zich niet gekwetst voelt want zo bedoel ik het niet.
    "We werden denet gebeld. Donna is ergens hier vlak bij de gymzalen. Ze wilde alleen zijn."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik slik wanneer hij zijn hand uit de mijne haalt en staar naar de grond.
    "Sorry," zeg ik zachtjes."Ik kan dat nu even niet. We werden daarnet gebeld. Donna is ergens hier vlak bij de gymzalen. Ze wilde alleen zijn."
    "I-ik probeerde je gewoon te troosten," zeg ik zonder opkijken. "Meer niet."
    Ik sta op en slenter naar buiten. Wat ik ook doe, nooit is het goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik spring op en loop achter Charlotte aan.
    "Char, zo bedoel ik het niet." probeer ik zachtjes.
    "Een vriend is net overleden, ik kan het nu even niet."
    De tranen beginnen weer te stromen.
    "Je bedoelt het goed, dat weet ik. Ik-" Ik houd op met praten dit heeft toch geen zin. Langzaam laat ik mezelf op het gras zakken en ik doe mijn handen voor mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik voelde me zacht gezegd klote. Michael had geiljk. Ik had beter moeten nadenken voor ik zoiets zou zeggen. Ik zuchtte. Ik had nu helemaal geen zin meer in bio niet dat ik dat al had. Ik sta op en loop naar de gang. Ik ga zitten op een bankje en leg mijn hoofd tegen de muur. Ik sluit mijn ogqen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Char, zo bedoel ik het niet. Een vriend is net overleden, ik kan het nu even niet. Je bedoelt het goed, dat weet ik. Ik-"
    Ik ga net als hij op het gras zitten, zonder dichter bij hem te kruipen zoals ik zou willen.
    "Ik vraag je ook helemaal niet om iets te doen," zeg ik zacht terwijl er tranen in mijn ogen springen. "Ik wil er zijn voor je, voor jou en Donna. Ik weet alleen niet hoe." Op het laatste van mijn zin heb ik nog slechts een piepstemmetje over en stromen er tranen over mijn wangen. Ik ga op mijn buik liggen en verberg mijn hoofd in mijn armen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Ik vraag je ook helemaal niet om iets te doen," zegt ze zacht.
    "Ik wil er zijn voor je, voor jou en Donna. Ik weet alleen niet hoe."
    "Misschien," begin ik.
    "Misschien door gewoon normaal te doen. Gewoon hoe je normaal ook doet. Donna en ik redden het wel. Soms zullen we het moeilijk hebben maar we hebben elkaar. Daarbij kende jullie Pablo niet zoals wij."
    Ik twijfel even maar druk dan, met moeite, een kus op haar wang.
    "Dat je hier bent is al genoeg." fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [wie was er ook al weer in glee lokaal? welk uur btw??? hebben we nu nog bio of glee]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ich gehe essen ik kom daarna er weer]:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "Misschien. Misschien door gewoon normaal te doen. Gewoon hoe je normaal ook doet. Donna en ik redden het wel. Soms zullen we het moeilijk hebben maar we hebben elkaar. Daarbij kende jullie Pablo niet zoals wij. Dat je hier bent is al genoeg."
    "Ik kan niet doen wat ik normaal doe als ik je niet eens mag aanraken," snik ik zacht ondanks de kus die hij op mijn wang plaatste. "En ik voel me gewoon zo'n indringer, Michael. Ik weet dat jullie een band hadden met Pablo die ik niet had, maar denk je dat het mij geen pijn doet jullie zo te zien?"
    Ik blijf gewoon liggen en praat half tegen het gras onder mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Een beetje versuft blijf ik zitten. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik laat me met mijn volle gewicht naar achteren vallen.
    "Char, later." zeg ik.
    "Later kan dat weer. Ik bedoel nu even niet. Pablo was een vriend. Ik snap dat jij het moeilijk hebt maar ik weet nu zelf ook even niet hoe en wat. Ik dacht dat Pablo sterk was. Dit zou overleven maar dat deed hij niet. Ik zit even met mezelf in de knoop."
    Ik stop snel met praten. Dit gaat niet over mij maar over haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik word gek van zijn tegenstrijdigheid. Doe normaal. Later, Charlotte.
    "God, Michael, dát bedoel ik helemaal niet. Waarom moet het ook altijd- Ik ben niet- Neem je tijd."
    Krijg die knoop zelf maar los als ik je niet mag helpen.
    Ik ga overeind zitten en duw mezelf rechtop. Ik zet het op een rennen. Pas wanneer ik uit het zicht, op het Football veld ben ga ik weer zitten. Net op het plekje waar ik met Michael voor het eerst- Waarom moet alles altijd verpest worden.
    Ik heb er geen idee van hoe ik me voel en hoe ik me hoor te voelen. Afwezig trek ik sprietjes gras uit de grond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Boos sta ik op. Ik sla tegen een paaltje aan.
    "Godver!" roep ik hard als ik de hechtingen voel schuren.
    Waarom kan ik niet even duidelijk zijn?
    Er stromen tranen over mijn wangen.
    Ik wil dit niet meer.
    Wankelend loop ik het schoolplein af richting het ziekenhuis.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."