• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.



    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan. Verdediging is klaar en iedereen zit in de eetzaal. Iedereen heeft vrijetijd.


    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik kijk haar ongelovig aan. 'Nooit?' Herhaal ik. 'Echt nooit nooit?'
    Dat begreep ik dus totaal niet. Katherine was een prachtige meid daarnaast
    ook lief, grappig, slim, leuk en al die positieve dingen.

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Vermoeid stond ik op en liep de trap op naar boven, het eten had ik over geslagen aangezien ik absoluut geen honger had. Stil sloop ik de meisjeskamer in en grabbelde mijn iPod uit mijn koffer. De luide muziek die door de oortjes schalde was alles wat ik nodig had om terug rustig te worden. Rustig trok ik me terug in een nis voor een vensterbank, ergens op de derde verdieping en staarde naar buiten zonder echt iets te zien.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nee echt nooit nooit, oké?' zei ik een beetje geïrriteerd. Het was heus niet iets waar ik trots op was, ik wist zelf niet eens waarom het zo was. Ik wist alleen dat de jongens uit mijn kleine dorpje me allemaal anders vonden, over het gezin waar ik woonde werden veel roddels verspreid. Er kwamen kinderen en ze gingen weer weg, de dorp bewoners kwamen en er gingen geruchten dat mijn adoptieouders moordenaars waren, kindermisbruikers. De grootste onzin, de kinderen die bij hen weggingen wilden gewoon ergens anders wonen. Logisch, want iedereen wilde weg uit het dorp en een aantal van hen wilden hun eigen ouders vinden. Vooroordelen, dacht ik bij mezelf en schudde het hoofd.


    everything, in time

    [ Het lied kende ik btw al, awesome! (: ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Met mijn telefoon loop ik naar buiten. 'Hey Liam hoe is het daar met Luke?'
    Ik glimlach. 'Schoolachtig.' Antwoord ik. Mijn vader lacht aan de andere kant van de lijn. 'Het is wel stil zonder jullie hoor.' Zegt hij dan. Nu lach ik. 'Ja dat zal wel.' 'Als jullie thuis zijn is het geen moment stil.' Ik rol met mijn ogen en leun tegen het muurtje waar ik vanmiddag met Eleanore op zat.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Ongelovelijk.' Zucht ik en schud mijn hoofd. Hoe kon het zijn dat ze nog nooit door een enkele jongen mee gevraagt was. Alleen al om haar looks zou je voor haar gaan. 'Dan is het een eer om de eerste te zijn.' Glimlach ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Hoe doet hij dat toch? vroeg ik mezelf af en keek Luke even verbaasd aan. Hij zei één zin en nam gelijk al mijn boosheid weg.
    'Wat een eer dat jij dat een eer vindt,' grinnikte ik. 'En wat een eer dat jij de eerste wíl zijn.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'En wat een eer dat jij de eerste wíl zijn.' Ik schud lachend mijn hoofd.
    'Je bent gek ik weet zeker dan er veel meen jongens jou eerste date willen zijn, alleen zijn ze allemaal onder de indruk van jou schoonheid en leuke karakter.' Mijn moeder had me altijd opgevoed om meisjes of vrouwen te respecteren en complimenteren, en boven alles de waarheid vertellen.

    Lucy Benneth & Shadow

    'En geen nood, ik spring wel opzij,'glimlachte Adriana. 'Je zal wel moeten,' grinnikte ik zachtjes terwijl ik deur opende die ons naar buiten leidde. Shadow rende vlug tussen ons door naar buiten, liet zich in het gras opz ijn rug vallen om even te rollen en sprong toen weer overeind. Met een speelse blik keek hij naar me terwijl zijn staart lichtjes heen en weer zwiepte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Inmiddels was ik naast Luke gaan zitten en nu was het mijn beurt om lachend mijn hoofd te schudden, waarnaar ik mijn gezicht tegen zijn arm begroef.
    'Stop stop stop, ik raak verlegen van je,' lachte ik en zette mijn handen naast mijn gezicht zodat hij het blozen niet kon zien.


    everything, in time

    [Samenvatting?]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik sla lachend mijn arm rond haar schouders en trek haar dichet tegen me
    aan. 'Sorry Katy.' Lach ik en kus haar voorhoofd. 'Ik zal je nooit meer
    een compliment geven goed?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Deal, ik ben daar niet zo goed mee, ik complimenteer jou en jouw lieve gezichtje veel liever,' grijnsde ik en ik sloeg mijn armen vanaf de zijkant om zijn middel heen.


    everything, in time

    [@ Yayde: sorry, ik heb qua de andere "partij" niet zo opgelet. Lunch is net voorbij, Liam leunt -alleen- tegen een muurtje op het schoolplein of zo en Luke en Katherine zijn in een muziekkamer. (: ]


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik schiet in de lach. 'Ik hoop voor jou dat je weet dat wat ik net zei
    sarcastisch was?' Ik kijk ahar met een grijns aan. Ze was schattig wanneer
    ze bloosde. Haar armen rond mijn middel voelde goed.

    [@Yayde Er is niet veel gebeurd. De lunch en de les zijn afgelopen.]

    Ichigo Amane | panda ~ Ninjan
    Ik gaap zodra ik klaar ben met eten. Ik heb de halve tafel leeggegeten en probeer het me gemakkelijk te maken op de stoel, die plotseling is gekrompen. Ik sta op en ga op zoek naar Ninjan, die wonder boven wonder geen trek had. Ik loop de gangen in en dwaal doelloos rond.


    | Reality is for people that lack imagination |