• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.



    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan. Verdediging is klaar en iedereen zit in de eetzaal. Iedereen heeft vrijetijd.


    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth & Shadow

    'Laten we naar binnen gaan,'reageerde hij. Ik knikte kort terwijl Shadow dicht langs me kwam lopen. Ik vroeg me af wat hij van plan was en waarom we ineens zo snel naar binnen gingen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Prima, dat is misschien nog niet eens zo'n slecht idee. Volgens mij hebben we vanavond dat nachtspel, of zo. Misschien maar een dutje doen voor dat begint?' glimlachte ik. Waarschijnlijk zou ik dan ook even naar mijn kamer gaan, slapen, of een brief schrijven aan thuis. Dat zou ik dan wel weer zien.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik glimlach. 'Ja ik moet mijn ouders nog bellen dat heb ik belooft.'
    Antwoord ik en sta op. Ik gebaar dat Sem moet komen. 'Kom je?'
    vraag ik aan Ketherine.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Wat voor muziek luister je ?' Vroeg ik terwijl we naar binnen liepen.

    [ Ik ben er rond 6u weer x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ja, ik loop mee die kant op,' glimlachte ik en liep ook werkelijk met Luke mee. 'Krijg ik dan nog wel één kusje voor ik ga?' vroeg ik erna zo lief mogelijk.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik lach en trek haar mee de lift in. 'Nu wel.' Ik trek haar tegen me aan
    en kus haar zacht op haar lippen. Deze kus duurt langer dan de kussen hiervoor en ik glimlach tegen haar lippen aan.

    Lucy Benneth & Shadow

    'Wat voor muziek luister je?' Vroeg hij terwijl we naar binnen liepen. 'Van alles, niet echt specifiek een speciaal genre,' antwoorde ik en eenmaal binnen wierp ik even een vlugge blik door de hal. Ik had Adriana helemaal niet zien weggaan en zag haar nu ook niet. Dat kwam dan straks op de slaapzaal wel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik liet mijn armen on zijn nek rusten en voelde gewoon dat hij glimlachte tegen mijn lippen aan. Na deze lange kus liet ik hem los, lachte nog één keer en stapte de lift op de juiste verdieping uit.
    'Ik zie jou nog wel,' grijnsde ik, waarna ik me omdraaide richting de slaapzaal.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Ik zie jou nog wel,' Grijnst ze en stapt de lift uit naar haar slaaplzaal. Ikzelf moet nog een verdieping omhoog. Zodra de deuren sluiten kijkt Sem me aan. 'Je vind haar leuk he?' Lacht hij. Ik zwijg even. 'ja ze is best wel leuk.' Grinnik ik en stap de lift uit.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:43 ]

    [ Omg, ik heb gewoon bijna heel de middag geslapen en ben nog moe pff]

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Van alles, niet echt specifiek een speciaal genre,' 'Ben je ook zo muzikaal als de rest?' vroeg ik toen maar. Ik naam haar mee naar de tuinen van de campus [NO IDEA]. We liepen naar het bruggetje en gingen daar zitten. 'Misschien beter, rustiger?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Heb niet heel veel inspiratie heb nog zo'n half slaap shit xD

    Voor als dit topic vol is heb ik een alvast een nieuwe gemaakt Klik !]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:07 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth

    'Ik kan een klein beetje zingen,' glimlachte ik terwijl we naar een bruggetje liepen, die zich achter op het schoolterrein bevond. Eenmaal daar ging ik langs hem zitten en keek even vooruit. 'En jij, ben jij ook muzikaal aangelegd?' vroeg ik hem en gin wat dichter tegen hem aanzitten.

    [Haha, dat doe je goed! Vanaf morgen ben ik een paar dagen weg dus valt Lucy even stil, volgende week spring ik weer in (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IHeartMusicc schreef:
    [ Heb niet heel veel inspiratie heb nog zo'n half slaap shit xD

    Voor als dit topic vol is heb ik een alvast een nieuwe gemaakt Klik !]


    [Arigatoooo ^.^]


    | Reality is for people that lack imagination |

    [ Hahaha klopt ! en alstjeblieftt !]

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Ik kan een klein beetje zingen.' antwoorde ze glimlachend. Ze kwam dichterbij me zitten. 'En ben jij ook een beetje muzikaal aangelegd?' 'Hmmm, ga je dan een klein beetje zingen voor mij?' Zei ik terwijl ik heel zielig keek. 'Ik zelf drum sinds mijn zevende.' glimlachte ik erna.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth en Shadow

    'Hmmm, ga je dan een klein beetje zingen voor mij? Vroeg hij en trok daarbij een zielige blik.'Nee, nu echt niet,' grinnikte ik zacht. 'Ikzelf drum sinds mijn zevende,' glimlachte hij. 'Ik ben benieuwd dan,' glimlachte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'