• Haii,
    Voordat ik boze berichtjes krijgt: Ik ben gewoon een fan die zich iets afvraagt, en ik zeg niet dat het zo is!!!
    Ik vraag me al een tijdje af of Georg misschien bi is, ik las pas op een ander topic dat iemand anders zich dit ook al afvroeg.
    Ik vraag jullie eerlijke mening, geen 'als er één bi is, is het Bill wel'-berichtjes of iets in die trant, ik ben gewoon benieuw wat jullie denken.

    -XxX- Muppy

    Nou,,ik schrik wel ff.Georg kijkt altijd zo boos op foto's.Ik weet niet of het iets wil zeggen,maar ik denk het niet.


    xx

    hoe kom je daar vij dan?
    ik ga well ff op filmpjes kijken

    georg,bi?
    denk het ni.
    en dan nog zelfs als hij bi is dan is dat toch zijn keuze.

    Ik denk niet dat Georg Bi is, of gay. Daarvoor ziet hij er mij te Macho uit, ik zie hem zo al die typische jongensgrappen zeggen met tom.
    Bill een geval apart. Ok, hij heeft wel wat verwijfde trekjes, mss bi... Als hij het zou zijn, zou de platenmaatschappij hem verbieden om het te vertellen aan de buitenwereld? ik denk dat Bill er eerlijk zou voor uit komen... (A) ik denk dat hij worstelt met zichzelf..;

    Nuja, WHO CARES, het is hun leven...
    x.

    ik wil gustav's gelukkige wel zijn ^^
    hij heeft zo'n lief teddybeer hoofdje echt zo'n schatje =]

    maar ik denk dat georg niet bi is.. ik heb er ook nik over gehoord of gezien dat hij bi is.. dus ik denk van niet..

    misschien zou het kunnen maar jah weet niet! :P zou kunne :P

    misschien worden jullie nu boos maar: Boeiah
    als hij bi is laat hem lkkr...


    I am an idiot, I move.

    IK zou ht ni weten
    Volgens my niet maar miss is hy dat wel
    Achja who cares hy blyft ene liefe koppie hebbe <33


    The best revenge is massive success

    Nu je het zo zegt *Klikt nog een internet open op youtube* *speurt naar filmpjes van Georg* Nou je hebt wel gelijk hij odet zo zo raar.. Een beetje verlegen *doet ie altijd* maar gewoon zo anders.. op de een of andere manier..

    Voordat ik boze berichten krijg: Het is mijn mening en het geeft nisk als ie het zou zijn toch?


    JAA RENEE NU BEN IK BOOS(6) Sorry dat moest ff, was maar een grapje hé meid:P
    Ik weet het niet, het kan en als ie het is laat hem lekker. We zeiken hetro's toch ook niet af?
    (okee, ik ben vandaag niet helemaal goed bezig!)


    bla bla bla

    het klinkt niet : georg bi. het staat gewoon niet. hij lijkt me trouwens niet echt gay ofzo. bij mij komt ie trouwens over alsof ik hem ooit heb gekend. dat is echt vaag...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik denk dat hij Hetero is :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Nu je het zegt.
    Ik ben even aan het zoeken/kijken naar filmpjes, maar -sorry- ik zie er geen bi-herkenningsblabla [/meligheid] in.


    -

    nja, nu jet zegt, wie weet :P

    Bill is een ontzettende Bi.

    ^^

    Als er iemand hetero is, dan is het wel Georg.