• Haii,
    Voordat ik boze berichtjes krijgt: Ik ben gewoon een fan die zich iets afvraagt, en ik zeg niet dat het zo is!!!
    Ik vraag me al een tijdje af of Georg misschien bi is, ik las pas op een ander topic dat iemand anders zich dit ook al afvroeg.
    Ik vraag jullie eerlijke mening, geen 'als er één bi is, is het Bill wel'-berichtjes of iets in die trant, ik ben gewoon benieuw wat jullie denken.

    -XxX- Muppy

    georg bi ??
    neeuh denk et ni
    hij ziet er het mannelijkst uit , vind ik xD
    tom neeuh heeft een te stoer imago
    gustav : neeuh heeft een veel te lekker lijf xD
    bill : neeuh ,want hij wacht op de ware ( een meisje dus)


    besluit : tokio hotel is 100% hetro
    volgens mij dan hé :P


    Oké. Hier word ik dus even pissig van. Ik weet dat ik hier al op heb gereageert, maar..

    LAAT ZE GEWOON MET RUST GODVERDOMME xD


    I recycle my thoughts.

    het boeit me eigenlijk geen reet, laat hem maar zijn wat hij wil(baby)


    I am an idiot, I move.

    HMM nu je het zegt
    het kan eigenlijk wel


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmmm. het is me nooit opgevallen, dus kan ik er nu geen oordeel op geven, omdat ik dan op élk 'bi-thing' ga letten, enzo...

    Dan zit het tussen je oren, dus helaas.

    Maar ach pfffff. mij boeit het niet x)

    Bi : Rockt! xD Ik bedoel:

    Tja, geen idee xD

    Hmmm. het is me nooit opgevallen, dus kan ik er nu geen oordeel op geven, omdat ik dan op élk 'bi-thing' ga letten, enzo...

    Dan zit het tussen je oren, dus helaas.

    Maar ach pfffff. mij boeit het niet x)

    Bi : Rockt! xD Ik bedoel:

    Tja, geen idee xD


    ( Geen idee, om uitteleggen dat het rockt! ^^ xD )

    Ik zou het niet weten!!
    Maar ik had dat ook ergens gelezen maar ik weet ook niet waar!:P
    Maar ik denk van niet!!;)

    Ivy x.

    georg bi ??
    neeuh denk et ni
    hij ziet er het mannelijkst uit , vind ik xD
    tom neeuh heeft een te stoer imago
    gustav : neeuh heeft een veel te lekker lijf xD
    bill : neeuh ,want hij wacht op de ware ( een meisje dus)


    besluit : tokio hotel is 100% hetro
    volgens mij dan hé :P


    ^^ TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

    OMG. stereotyp-midlife-crisis ^^

    De meeste jongens die homo zijn, zie je het niet eens van dus ^^
    OMG.

    dus alleen als :

    Tom roze soepjurken aantrekt,
    Bill zijn haar roze verft
    Georg een 'waggel-gayloopje' heeft,
    en en...

    goh zeg . :S

    Ik bedoel: Tom heeft een te stoer image? ^^ Dus hij is te stoer om gay te zijn? Mwhuahaha als hij Gay zou zijn, dan weet ik waar dat '25 meiden' gerucht ( als het een gerucht is ^^) vandaan komt xD


    Volgens mij zijn ze ALLEMAAL hetero hoor!!
    Xxx


    I changed.

    Volgens mij zijn ze ALLEMAAL hetero hoor!!
    Xxx


    WHAHAHA. NEE JOH, ZE ZIJN ALLEMAAL ZO GAY ALS MAAR ZIJN KAN xD

    Whahahaa. ik vind ook dat ze allemaal hetro zijn,

    *mocht er een gay zijn, alle respect... maar dan hoop ik dat diegene het nog niet zeker weet, en dan noem ik hem gewoon een bietje ^^*

    Neeeh Gustav net niet!:D
    Gustav is zo'n jongetje dat op zn 23 voor de kerk trouwt met zen grote liefde en daar dan gelukkig oud mee wordt:D!


    whaha XD maar btw, ik denk niet dat georg bi is .. en het is ook gewoon wat mensen denken + de meeste denken dat niet, ik bedoel, het is my nog nooit opgevalle xD
    xx tiff

    Ik denk niet dat het zo is, maar alles kan natuurlijk, hé. En als je eens goed nadenkt.. iedereen kan ineens op een meisje verliefd worden. is dat nu een kennis of ene vriendin. Het kan altijd, dus ik zou niet uitlsuiten dat Georg bi is.

    xD

    Ik kan het me eigelijk niet echt voorstellen maar soms doet hij wel zo van ..nouja ik weet niet Ö
    Maarjaa Hij blijft Mooii <'333 & sexxy of ie nou Bi is of niet Hé? Ö Ü

    Ik zou het nii weten, dat komt waarcshijnlijk omdat ika ltijd filmpjes kijk op youtube vn Tom & Bill xD
    en als ik dan een filmpje kijk van hun viere, doet georg nooit wat.

    xx :P

    Yentl helemaal met je eens, maaaaaaar ik ben ook bi... en serieus niemand bij mij in de klas doet er serieus moeilijk over:O en wat boeit het nou helemaal dat je ook op jongens/meisjes valt. Das toch juist leuk! Beetje afwisseling:P
    btw.. meisjes zijn beter in zoenen xD (niet om jongens te kutten ofzo, maar het is gewoon zo:$ beschouw het maar als compliment meiden!)
    enneuh... goh vaag... weetje.. ik dacht eigenlijk Georg én Bill bi, misschien is het nog waar ook(A)
    en ff voor de domme mensen onder ons: DAN HOEVE ZE NOG NIET PER SÉ SAMEN IETS TE HEBBEN, áls ze het al zijn.
    Dit is mijn mening dus als iemand er anders over denkt oké... jouw idee, daar maak ik echt geen big deal van:P

    Xx. Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.