• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey May

    `Nou, is er toch nog iemand aardig vandaag,´ grijnsde ik, en nam het geld dankbaar aan. Honderd euro.. Eens kijken, hoe ging ik dat besteden? Het geld was zo weer op..

    Cameron
    'Ah, dankjewel,' zei ik toen ik de honderd euro kreeg. Ik glimlachte even toen ik na dacht wat ik er mee zou doen. Nieuwe kleren kopen misschien?

    Melody Pels
    De auto stopte voor een huis dat ik niet kende. 'Wat ga je met me doen?' vroeg ik bang aan de jongen. Ik had niet echt geweldige herinneringen aan huizen in het oostelijk gebied. Het enigste huis dat ik binnen was gegaan was het hoerenhuis van Tyler…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abby Marias
    Ik werd wakker omdat ik het opeens ijskoud kreeg. Mijn hoofd bonkte als een gek en voorzichtig opende ik mijn ogen. Ik lag naast iemand. Chris! Mijn ogen schoten open terwijl ik omhoog schoot. Wat deed ik hier? Toen merkte ik het op dat we alle twee geen kleren aan hadden. Wat hadden we gedaan? Ik draaide om naar Chris en begon hem wakker te schudden. 'Wakker worden!' zei ik hard in zijn oor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik schrok wakker doordat ik een meisje tegen mij hoorde schreeuwen. Ik werd wakker met een enorme hoofdpijn. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes, en keek haar aan. `Wat.. Wat the fuck is hier..´ Ik maakte mijn zin niet af, en keek om me heen. We waren naakt. `Wat hebben we gedaan?!´ schreeuwde ik.

    Isa
    Tyler kwam bovenaan de trap tevoorschijn met een grote grijns. "wie niet wil luisteren, moet voelen" zei hij sadistisch. Ik voelde woede en verdriet. Ik stond op en liep naar hem toe. Ik trok hem naar me toe en duwde hem van de trap. Hij trok me mee maar ik belande boven op hem. 'Jij lul.' Schreeuwde ik in zijn gezicht. Ik sloeg hem een paar keer tot hij een bloedneus kreeg en stond daarna op. Ik deed een handstand terwijl ik zijn hoofd vastpakte. Ik gooide hem over mijn hoofd zodat hij over de vloer gleed. Wel met een harde klap. NIEMAND, maar dan ook NIEMAND kwam aan mijn Mercedes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik had geregeld dat Chanel dat ding stil hield. En nadat ik een bloedneus was geslagend door Isa. Dus ze was opgesloten in een kamer met een metalen deur. Ik stapte in mijn Lamborghini, en reed naar het hoerenhuis. Voor de deur kwam ik Ricardo tegen, met Melody?!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Abby Marias
    'Wat hebben we gedaan?' schreeuwde Chris. 'Als ik dat toch eens wist,' zei ik boos. Ik sloot mijn ogen terwijl ik de avond daarvoor probeerde voor te halen. Wat best moeilijk was met barstende koppijn en het geschreeuw van Chris hielp er niet echt bij. Maar uiteindelijk kwamen de herinneringen. En het waren dingen waarvoor ik mezelf vervloekte. 'Ik denk,' zei ik aarzelend. 'Dat we geneukt hebben.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Melody Pels
    Ik zag de auto van Tyler voor het huis stoppen en toen pas vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats. Ik slikte en durfde Tyler niet aan te kijken. Ergens hoopte ik dat hij me liet gaan maar ik was daar totaal niet zeker van. Ook was er een gedeelte van mijn hersens die zei dat dit allemaal zijn plan was. Me eerst verkrachten en me daarna een hoer maken. Die gedachte stopte ik verweg. Dat kon niet, toch?


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Wacht waar is Isa nu?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Opgesloten. I think.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Uhhuh]


    El Diablo.

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik zuchtte even. `Nouja, ik denk dat het geen big deal is. Althans, dat vind ik dan..´ Ja ik wist het. Meisjes hechtte altijd veel waarde aan seks als het met liefde ging, maar ik moest mijn kwakje toch ergens lozen?! Ja, sorry hoor. Ik had ook zo mijn behoeften...

    Isa
    Ik werd opgesloten met een meisje. 3 jongens moesten me meeslepen. Ik keek naar het meisje en stapte naar haar voren. We waren bijna ven groot ik was net iets groter. 'Laat me eruit.' Gromde ik woedend. Ze schudde van nee en ik sloeg haar keihard. Ze viel om van de klap en ik trapte keihard tegen haar slaap. 'Laat me eruit.' Zeg ik dreigender. Ik hou alles in de gaten. Als ze der gun ging pakken schopte ik die uit haar handen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Abby Marias
    'Fijn dat je beseft dat het pure lust is,' zei ik en grijnsde breed. Maar het was wel mijn eerste keer en ik had niet verwacht die met Chris te delen. 'Je bent goed in bed,' zei ik met een glimlach. Ik haalde mijn hand door mijn haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Dat vat ik op als een compliment, bedankt,´ grijnsde ik. `Eerlijk gezegd weet ik door de drank niet meer hoe jij was; mijn hoofd is één grote blokkade nu.´ Ik zuchtte, en deed een tweede poging om op te staan. Deze keer lukte het beter. `Ik ga een douche nemen,´ zei ik tegen haar. Ik liep de gang door, zocht de eerste en de beste douche (door de kater nam ik die van de meisjes) en kleedde me uit. Ik ging eronder staan, en voelde het heerlijke warme water neer kletteren op mijn huid..