• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Abby Marias
    'In je dromen dat je me nog een keer naakt mag zien. En daarbij, schiet even op in die douche, ik wil ook nog.' Ik slikte de Parecetemollen en pakte de volgende lading. Met vier zakte mijn hoofdpijn altijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fay
    Het meisje had de deur opengemaakt en ik kon gewoon weglopen. Ik keek naar buiten en zag stoom uit een kamer komen. Ik had dorst maar iemand naakt zien nee dankje. Ik durfde niet weg te lopen maar keek even de gang rond. Het was hier best groot. Ik zat gewoon wat te snuffelen meer niet. Was dat erg erg?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@xZaynatic, wil je ook reageren op Melody?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ga slapen...]


    El Diablo.

    [Oké, trusten.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `In je dromen dat je me nog een keer naakt mag zien. En daarbij, schiet even op in die douche, ik wil ook nog,´ zei ze.
    `Oh, daar hoef ik niet van te dromen hoor,´ zei ik kalm. `Ik heb genoeg meisjes die zich gratis aan bieden om seks te hebben. Eigenlijk net zoals jij gister deed,´ zei ik pesterig, en keek haar uitdagend aan. `Erg he?´

    [iemand naar Fay toe :(? en misschien gaat Jason van zijn geld naar lailah toe. Die kon je voor 200dollar toch neuken? XD muahhahaha ik ben in een melige bui]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 23:24 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lailah Ann Rizah

    Door alle mannen die inmiddels over mij heen waren geweest, waren weer weg. Ik werd losgemaakt door een vriend van Tyler. Ik zat onder de blauwe plekken van het tegenstribbelen. Ik was verdorie verkracht door al die mannen. Ik keek de vriend van Tyler smerig aan, en pakte mijn gun. `Sterf,´ siste ik kwaad, en haalde de trekker over. Het bloed spatte alle kanten op, waarbij de vriend van Tyler dood voor mij neer viel. Daarna kwam het paniek gevoel. Ik moest vluchten! Ik sloeg een ruit in in de ruimte, en klom eruit. Ik kwam op het dak terecht, en klom handig via een ladder naar beneden; ik begon te rennen. Er viel niet te sollen met mij. Als je mij pijn deed, knalde ik je gewoon neer. Heel simpel, vond je niet?!

    [Nopez HurtedHeart hahahah, die is al gevlucht.. Maarja Jason mag der wel ontvoeren en verkrachten hoor. No prob :p Hhahahaa]

    Abby Marias
    'Ik was gisteren dronken. Dat je dat even beseft. Het was nou niet echt iets waarvan ik droomde. Yeah, ik heb seks gehad met Chris.' Ik draaide me om en keek hem aan. Ik rolde met mijn ogen. 'Lieve schat, je beweerde toe net niet eens meer iets te kunnen herinneren van gisteren. En trouwens, zo erg vond je het ook weer niet want die penus werd wel mooi stijf.' Ik grijnsde. Ik vertelde er maar niet bij dat we het allebei voor herhaling vatbaar vonden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat je goed kon pijpen, meer ook niet,´ zuchtte ik. `Ik kan heus wel beter krijgen.´ Ik gaf haar een knipoog, en stapte uit de douche. Ik sloeg een handdoek om mijn middel heen, en liep de douche uit. `Ga de douche in. Je hebt me toch zo gehaast!´ zei ik tegen haar. Ik liep naar mijn slaapkamer, en deed wat fatsoenlijke kleding aan. Nee, ik zou niet zeggen dat ik het wilde herhalen.

    Jason
    Ik sprong op mijn Rode Ducati die ik natuurlijk gestolen had en racede rond. Ik zag Een meisje (Lailah) wegrennen van iets. Ze had een gun in haar handen. Ik richte mijn gun op die van haar en schoot die van haar uit haar handen. Ze keek geschrokken op en ik trok haar mee terwijl ik nog gewoon reed. Ze had geen wapens meer zo te zien. Ik ging in een donker steegje waar nooit iemand was en liet mijn Ducati tegen de muur staan. Ik duwde haar makkelijk tegen de muur. Ik was een stuk sterker ik was altijd sterker. Ik grijnsde. 'Waarom heb ik jou nog nooit gezien.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lailah Ann Rizah.

    Ik keek hem geschrokken aan. Shit, busted. Ik was ontsnapt, en meteen werd ik weer gepakt. Hoeveel pech kon een mens hebben?! `I..i.ik wee.e.t n.n.niet,´ stotterde ik, en keek hem angstig in de ogen. Ik durfde niets te zeggen, want hij zag er zo dominant uit.. `Kun je me alsjeblieft laten gaan,´ smeekte ik.

    Abby Marias.
    'Natuurlijk. Jij die iemand beters kan krijgen. Eerste zien daarna geloven Chrisje!' zei ik nog en daarna kleedde ik me uit en stapte ik de douche in. De warme stralen deden mijn huid goed en ik kon eindelijk weer eens helder na denken. Echt niet dat Chris er achter zou komen dat hij me ontmaagd had. Dat plezier gunde ik hem niet. Ik deed de douche uit en kleedde me aan. Ik klopte op de deur van Chris en riep er door heen. 'Hier hoeft niemand op deze planeet iets van te weten.' Met die woorden liep ik naar beneden. Ik keek naar de drugs, mijn drugs. Die zou ik dadelijk wel eens uit proberen. Eerst ontbijten.


    "Ignite, my love. Ignite."