• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    "Hé man, wat moet jij met haar" zei ik lachend. "Weet niet, dacht het is wel iets voor jouw" lachte hij, en gaf haar een zacht duwtje richting mij. "Sure" zei ik, "ik zie je later". Ik trok Melody mee de auto in, "Wat doe jij met hem?" vraag ik dan.


    El Diablo.

    [@Hurtedheart: is dat Meisje Chanel of niet?]


    El Diablo.

    [Ja kan je misschien met Chanel Reageren?]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Abby Marias
    Ik bleef nog even op bed zitten en begon dan langzamerhand mijn kleren bij elkaar te zoeken. Ik moest nog wel even tegen Chris zeggen dat hij zijn kop dicht ging houden tegen de andere. Niemand hoefde te weten dat ik met Chris in een bed had gelegen. Maar eerst een paracetemol nemen. Ik liep op mijn blote voeten door de gang en wilde de badkamer in toen ik merkte dat die op slot zat. 'Godverdomme Chris, je hebt de fucking meiden douche gebruikt. Doe nu die kut deur open want ik moet nu een paracetemol hebben, verdomme!' Gilde ik door de deur heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Melody Pels
    'Hij heeft mij een soort van ontvoert want ik zou wel iets goed zijn voor ene Tyler.' Ik keek hem aan en zuchtte. 'Hij had me mee genomen op het strand.' Ik voelde me niet echt op mijn gemak met alleen een bloes en een string aan. Het liefste wilde ik een broek of ik rokje. Ik sloeg mijn benen over elkaar zodat hij tenminste niks kon zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chanel

    Ik voelde bloed over mijn hoofd. Ik grom, en pak mijn gun. Die bijna gelijk werd weggetrapt. Dan maar het harde hé. Snel pakte ik een paar messen. Waarvan er 2 recht in haar been gingen.


    El Diablo.

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Houd je bek man, en scheld niet zo,´ schreeuwde ik terug, en hield de douche op slot. `Ga maar lekker in de mannen douche, daar ga je niet dood van. Ik ben het LEVENDE bewijs,´ zei ik overdreven. `Opzouten!´ Ik zeepte mij zelf heerlijk in, en deed alsof ik alle tijd van de wereld had.

    Tyler

    Ik rolde met mijn ogen, toen ze haar benen over elkaar deed. `Wat deed je dan alleen op het strand?" vroeg ik.


    El Diablo.

    Isa
    Ze stak met een mes in mijn been en met de andere schraapte ze mijn been. Ik gromde. Ik voelde geen pijn meer mijn hart was in stukken en de adrenaline te groot. Het bloed gleed langs mijn sneakers op de grond. Ik rende een soort van naar de gun toe en schoot op haar schouders. Precies op het kogelgewricht. Nu kon ze haar armen niet meer gebruiken. Ik grijnsde breed. 'Nu kan je geen messen of andere truucjes uithalen.' Zei ik sadistish. Ik greep een zakmes uit mijn BH en haalde een zilveren scherp mesje eruit. Ik grijnsde. 'Vertel me hoe ik hieruit kom.' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn mesje in haar voorhoofd zet. Ik zie het bloed eruitstromen. Wat zou ik schrijven. Hoer? slet? NM Bitch of iets anders. Wa ik wel wist was dat het hier geluidsdicht was en senaat armen niet kon bewegen. Ik zag buiten het bereik van haar voeten dus ze kon me niets doen. HA


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik keek Tyler aan. 'Ik was niet alleen,' zei ik zacht. 'Ik was er met een stel meisjes. Alleen nou ja... Laat maar.' Ik keek snel weg want ik voelde tranen opborrelen. Ik zag het mezelf al zeggen. "Ja eigenlijk ben ik verkacht en had degene me achter gelaten op een fucking zandhoop."

    Abby Marias
    'Verdomme Chris.' Ik rolde met mijn ogen. Hij was blijkbaar vergeten dat hij met een super inbreekster te maken had. Ik pakte mijn haar speld die ik altijd in mijn haar had en draaide het slot open. 'Ik heb je al een keer naakt gezien, van een tweede keer ga je echt niet dood.' Ik pakte een stel paracetemollen en een glas water.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chanel

    "Ik voelde het mes in mijn voorhoofd, "Als je mij doodt, kom je hier nooit uit, en zie je LEVENDE mercedes nooit meer" zei ik grommend. Ha, ik had haar.


    El Diablo.

    [Ik had boven alle twee mijn post Melody gezet. -faal]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    "Als je mij doodt, kom je hier nooit uit, en zie je LEVENDE mercedes nooit meer" Zei ze grommend. Ik besloot het woord Bitch te schrijven. Ik gromde. 'Ik ga je echt niet doden. Ik martel je. Ik wil de sleutel.' Ik begon in haar zakken te voelen. en voelde iets hards maar niet snijdend. Ik snee het eruit met het mes en zag de sleutel nik grijnsde. 'Niemand komt aan mijn baby.' Zeg ik grommend. Ik maak de letters af. Op haar voorhoofd stond nu bloedend Bitch en op haar linker wang No en op haar rechter Merci. Ha. Ik liep naar de deur en deed de sleutel in het slot. Hij klikte. Ik trok een stuk van mijn shirt en deed het rond haar mond zodat ze alleen kon mompelen. Ik rende naar de zolder waar ik Mercedes aantrof. Ik spron uit het raam en begon zonder te zien over de daken te rennen. Zo hard en snel als ik kon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik grijnsde. `Als ik jouw ook nog een keer naakt mag zien vind ik het goed babe.´ Ik begon heel hard te lachen. `Grapje, rustig blijven ademen. Merci. En sluit weer die fucking deur achter je als je weggaat.´

    Chanel

    "Godverdomme!" schreeuwde ik, en trapte tegen de deur. Niet slim, nu deed mijn voet ook pijn. Opeens herinnerde ik me iets. Ik voelde in mijn achterzak, en vond een bos reserve sleutels. Snel deed ik de deur open, en liep gelijk naar de badkamer. Ik veegde het bloed weg, en deed een verband om mijn hoofd. Geloof me Isa, jij wil me nooit meer tegenkomen.


    El Diablo.