• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lailah Ann Rizah

    Ik gilde van de schrik. Ik moest toegeven dat ik nog nooit in de kont was genomen, omdat ik dat nooit wilde. Zijn lul drukte tegen de ingang van mijn kont, en hij bleef maar duwen. Ik schreeuwde het uit van de pijn. `Niet doen,´ kreunde ik. Het kreunen was van de pijn...

    Christiano Edmondo Orfeo

    `We gaan niet kleinzerig lopen doen omdat je toevallig wat scherven her en der hebt,´ schreeuwde ik dreigend, en liep op haar af. Ik trok het deken van haar af, en sleurde haar aan haar haren mee. Ontsnappen was niet mogelijk nu, want als ik kwaad was, was mijn kracht op top niveau. Ik zou haar meetrekken in de kelder, en daar gruwelijke dingen met haar doen..

    Jason
    Ik grijnsde nu stoppen. No way. Ik kwam in haar en ik begon ik haar te stoten. Mijn ballen kletsde tegen haar kont aan. ze kon onmogelijk weg heerlijk die power over meisjes.
    Fay
    `We gaan niet kleinzerig lopen doen omdat je toevallig wat scherven her en der hebt,´ schreeuwde hij dreigend naar me. hij trok de deken van me af en sleurde me mee aan mijn haren. Ik schreewde en trapte hem maar het haalde niet uit. Wat ging hij met me doen?

    Madison
    En Chris ontplofte hij greep haar mee naar natuurlijk de kelder. Ik liet chris even stoppen en begon te fluisteren. 'Hou je haar wel heel 20 miljoen hmm?' Zeg ik zacht dat alleen hij het kon horen. hij nam haar verder mee terwijl ze begon te spartelen. Ze kon hem niet stoppen in zo'n bui


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lailah Ann Rizah

    Elke keer dat hij weer begon te stoten, voelde ik een helse pijn. De tranen stroomde over mijn wangen, en hij moest verdomme snel ophouden. `Kappen nou!´ gilde ik. `Je doet me pijn, verdomme!´ Ik begon hysterisch te spartelen. Man, man, man. Ik wist niet dat het zo'n pijn deed in de kont genomen te worden.. Genomen? Ik werd hier gewoon verdomme verkracht, en nee, daar werd je niet bepaald geil van..

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik knikte naar Madison, terwijl ik Fay de trap af sleurde. Het boeide mij niet als ze er wat schrammen aan over hield; ze leefde teminste nog. Ik trapte de deur van de kelder in, en nam haar mee. Ik duwde haar tegen de stenen muur, en keek haar dreigend aan. `Wie niet wilt luisteren, moet voelen,´ zei ik dreigend.

    [Haha omg. De stenen muur.. Echt zo'n hitler-gevoel krijg je dan... Okee sorry he. Hahahahhaa (flower)]

    Hailey May

    Ik stond op, en deed de twee briefjes van 50,- in mijn zakken. Ik zou even naar het noorden gaan; het er gewoon even van proeven. Er was toch niemand die mij tegen hield. Ik nam de eerste en de beste auto, en reed met een volle vaart weg. Ik was gewoon enorm nieuwschierig hoe het er daar uit zag, hoe de mensen daar waren etc.

    Tis lekker dood he hahaha . (baby)

    [Yeah ik ben vrij. Alleen ik zit met al mijn karakters vast]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fay
    Hij knikte naar Madison die iets fluisterde. Ging het over mij? Ja vast over mij, maar Madison was zo te zien de hoogste rang die hier nu was. De leider had ik hier al een tijdje niet meer gezien. Hij trapte de kelder deur in en duwde me tegen een stenen muur. Ik trilde op mijn benen. 'Wie niet wilt luisteren, moet voelen.' Zei hij dreigend. Hij was boos, en ik snapte het ook wel. Ik was ongehoorzaam geweest en niet een beetje ook, maar ik verdiende dit niet. Straks ging hij me verkrachten. Ik keek niet zichtbaar voor Chris rond. Het stond hier vol met wapens. Een snipper net als mijn vaders beschermings schutters hadden. Een scorpion en heel veel revolvers. Ik keek hem emotieloos aan, maar van binnen was ik doodsbang maar dat was zelfs niet in mijn ogen te lezen.

    [Lailah heeft een balletje in haar mond zodat je alleen maar gemompel hoord ;)]
    Jason
    Ik hoorde alleen gemurmel uit haar mond en ik vond het geweldig. Ik voelde dat ik kwam en ik kwam uit haar kont. Ik grijnsde breed. 'Wat zal ik nu met je doen. Ik kan je vermoorden, levenloos achterlaten of kijken waar je vandaan komt en je familie vermoorden.' Zei ik sadistisch. Ik grijnsde. Ik bekeek haar lichaam. 'Wacht jij hebt je hoogtepunt nog niet gehad natuurlijk.' grijnsde ik sadistisch. Ik deed haar op de grond en spreide haar benen. Ik had ondertussen mijn broek en boxer weer aan. Ik begon haar clit te stimuleren. Ik hoorde haar kreunen dit was een lange tijd niet meer zo bij haar gedaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik kon niet wachten. Ik zou het hier en nu doen. `Een rijke dame neuken, hoe zou dat voelen,´ fluisterde ik in haar oor. Ik nam haar mee naar het bed die in de kelder stond, en met een hoop gespartel van haar kant wist ik haar toch vast te binden. Ik begon haar in haar nek te zoenen, en hoorde haar iets zwaarder ademen. Hmmm...

    Lailah Ann Rizah

    Dit voelde zo fout.. Ik voelde hoe hij klaar kwam, en voordat ik het wist begon hij mijn clit te stimuleren. Shit, dit was niet goed.. Ik begon lichte kreuntjes te slaken van genot, en beet op mijn lip. `Niet doen,´ murmelde ik. Maarja, dat zou hij vast en zeker negeren. Ik begon iets harder te kreunen. Dit was echt niet normaal!

    Fay
    `Een rijke dame neuken, hoe zou dat voelen,´ fluisterde hij in mijn oor. Nee! Nee... Hij ging me ontmaagden het zou het einde zijn. Ik begon te spartelen, maar. In was sterker. Ik voelde me zo gebroken. Hij bond me vast aan het bed dat opeens in de kelder stond. De deur was weer dichtgeklapt en een klein mini lichtje verlichte de ruimte. Ik voelde me zo machteloos. Ik was ook eigelijk wel nieuwschierig hoe het zou voelen. Ik voelde zijn lippen op mijn nek en mijn ademhaling werd iets zwaarder. Ik was nieuwschierig en daardoor was mijn lichaam stiekem een beetje opgewonden geworden. Ik was niet nat. Dat voelde ik altijd van mezelf. Ik keerde mijn hoofd van hem weg zodat ik mijn tranen kon lozen. Ik had altijd dagen gefantaseerd over mijn eerste keer. Hij moest romantisch zijn. Ik had nooit aan dit gedacht. Ik wou genieten niet verkracht worden. Ik hield mijn benen stevig bij elkaar. Mijn benen waren het meest ontwikkeld qua spieren en ik was al erg sterk voor mijn geslacht. Hij zou me niet zomaar open krijgen ookal was hij iets sterker dan mij. Zijn armen waren sterker geweest dan die van mij, maar het scheelde weinig. Als je het zo bekeek waren mijn benen sterker als mijn benen.

    [ik reageer zo met Jason. Mijn vader moet z'n mail checken op de iPad]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké. Ik vind Chris heel eng nu. En wij willen Chris en Abby verliefd op elkaar laten worden? -zucht. Abby heeft een slechte smaak.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Haha, wie zegt dat Abby het komt te weten van Chris? Hahaha. ;p ]

    Christiano Edmondo Orfeo

    Ik keek haar even aan. Stiekem kon ik de angst af lezen van haar gezicht. Ze probeerde geheel emotieloos te kijken, maar of dat lukte... Nee, niet echt. Het zag er stiekem best wel leuk uit. Ik had de macht, en dat zou zo blijven. Mijn penis was al behoorlijk stijf geworden. Ik drukte mijn geslachtsdeel tegen haar been aan. Je kon het al voelen door mijn broek heen. Maar goed, genoeg gespeeld. Ik wilde haar nemen en wel nu. Ik deed mijn schoenen uit, maakte mijn broek open, en deed mijn broek uit. Ik gooide het ergens in een hoekje van de kamer, en liep dreigend op haar af. `Wil je niet eerst even voelen wat jij zometeen in je krijgt?´ vroeg ik grijnzend, een keek haar aan, terwijl ik mij langzaam van ook mijn onderbroek ontdeed.

    [Haha i don't know. Je weet nooit wat hij doet in een zatte bui]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fay
    Ik voelde HET tegen mijn dijbeen aangaan en ik keek hem woedend in de ogen. `Wil je niet eerst even voelen wat jij zometeen in je krijgt?´ vroeg hij grijnzend. 'Heb een simpel soort medelijden en spuit me onder met die drugs die die Madison gaf.' Zeg ik verafschuwend. Ik wist dat ik er niet tegen kon. Tegen drugs, maar het was lekker. Ik had dat soort gedoe al is genomen en ik weet nu zelfs niet meer wat ik gedaan had. Ik wou het niet herinneren. Ik hield mijn benen bij elkaar en ik hoorde dat hij zijn onderbroek uit deed. Voor zover ik weet had ik een String en een rokje van Een meisje gehad samen met een BH en een Shirtje. Het was voor tegen de koud, maar ik had het nu bloedheet.

    Jason
    Ik deed mijn wijs en middelvinger erin en stimuleerde haar clit met mijn duim. Mijn ogen gleden over haar dijbenen en ik zag een brandmerk. Ik hoorde haar nogsteeds kreunen. Er stond een T. Ze was een hoer van Tyler? Die van No merci? Er was geen andere pooier die Tyler heette. Ik hoorde haar hard kreunend klaarkomen en ik sloeg in haar gezicht. 'Jij hoer. Je bent van fucking Tyler? Ik pakte mijn pistool en schoot haar door hij schouder. Ik duwde haar om in de viezigheid en keek hoe ze vastgebonden lag op de grond met een balletje in dr mond.


    I'm finally back, Finally after a Year break