• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fay
    Ik zag Christiano naar denk ik zijn kamer lopen terwijl ik tegen de kachel aanzat. Ik moest gelijk terug naar mijn kamer. Ik duwde perongeluk een tafeltje om me een vaas met rode rozen om die hard op de grond viel. Ik wou rennen maar een scherf kwam in mijn voet waardoor ik weer om de grond zakte. Mijn hele voet zat onder de scherven. Hij kon het onmogelijk niet gehoord hebben.

    Jason
    Wow wa was er met haar? Ik schudde mijn hoofd en scheurde haar kleding aan fladderen. Ik gooide het op de grond en zag dat bij haar BH een mes zag. Ik schudde mijn hoofd en gooide het ver weg. Ik grijnsde bij de angst die ik zag. Ik deed mijn broek en boxer naar beneden. Ik grijnsde beter. Ik was onwijs dominant. Ik wou altijd de baas zijn over vrouwen. 'pijpen.' Zei ik dominant en dreigen tegelijkertijd. Ik grijnsde steeds beter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Haha, misschien vind ik het leuk om juist wel te vertellen wat wij hebben uitgespookt,´ riep ik haar nog achterna, terwijl ik mij in mijn pak hees. Ik liep naar beneden, en volgde Abby. Ik liep naar de voorraadkast, en pakte een gouden revolver. Ik deed er nieuwe kogels in, en stopte het in mijn broekzak. Je wist maar nooit..

    Lailah Ann Rizah

    Hij had mijn kleding zojuist aan flarden gescheurd. Hier werd ik alleen maar angstiger van. `Nee,´ wist ik ondanks de hartkloppingen weten te zeggen. `Ik pijp niemand, en al zeker geen mannetje die denkt vrouwen te kunnen domineren.´ Waarom liet ik mij toch altijd zo meeslepen door mannen? Verdorie, ik was een hoer, maar ik had nog wel wat respect voor mij zelf over (ookal mocht dat niet zo lijken.) Ik keek hem vuil aan. `Of je laat mij nu gaan, of dit is de laatste keer dat je überhaupt aan een meisje hebt gezeten. Aan jouw de keuze!´

    Abby Marias
    'Doe dat,' zei ik tegen Chris. 'Maar dan is gelijk je hele reputatie weg. Je deed het toch niet met bende leden?' Ik keek hem uitdagend aan. Nee, ik ging niet toegeven dat ik het gerust nog een keer zou doen. Dat plezier gunde ik hem niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Nou ja, er zit nog een andere zijde aan het verhaal. Ik heb een hoge rang hier, weetje. En ik kan jouw nog altijd afschilderen als een gewillig sletje die het zelf had aangeboden, en wiens reputatie wordt er dan naar de klote geholpen?´ Ik keek haar strak in de ogen. Hier had ze natuurlijk niets op terug..

    [Fay maakt een enorm kabaal en niemand hoord het?]
    Jason
    Ik zucht. Ik pak mijn gun weer en richt op haar. 'Wacht hier. Anders schiet ik echt.' Grom ik. Ik loop naaf mijn motor en pak er touwen uit. Ik grijp haar vast en bind haar handen vast. Ik doe hetzelfde bij haar voeten. 'Pijpen.' Zeg ik nu dreigend terwijl ik mijn pistool tegen haar slaap aandruk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Abby Marias
    Ik zuchtte, schaakmat. 'Goed,' zei ik. 'Jij wint. Wat kan ik er aan doen dat je het tegen niemand verteld en gewoon alles vergeet?' Ik ging op de tafel zitten en keek hem vragend aan. Ik hield er nooit van om opdrachten van iemand op te voeren.
    Ik dacht aan gisteren, aan hoe gehoorzamend ik toen was. Zou ik altijd zo zijn tijdens seks? Of alleen als ik dronken was?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lailah Ann Rizah

    Langzaam boog ik voorover, en streek mijn haren achter mijn oren.. Ik wilde niet neergeknald worden.. Ik stopte zijn lul in mijn mond, en begon er langzaam aan te zuigen. Ik bleef pijpen altijd een smerig werkje vinden, maar nu wilde ik het al helemaal niet.. Ik begon langzaam in een goed ritme te komen met het pijpen, en pijpte hem nu goed. Ik walgde van mezelf. Ik wilde dit helemaal niet. Even stopte ik om op ademen te komen; ik kokhalsde een keer, en keek hem aan. `Waarom doe je dit in hemelsnaam?!´ siste ik kwaad.

    Christiano Edmondo Orfeo

    `We komen er later wel op terug,´ zei ik tegen Abby. Ik hoorde dat iemand een tafeltje om stootte boven, althans, zo leek het. Ik stond op, en liep zachtjes de trap op. Daar trof ik Fay aan in de gang, met scherven om haar heen. `Wat doe jij hier?!´ vroeg ik kwaad aan haar. `Ruim die scherven op, teef!´

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 23:53 ]

    [En toen was Abby alleen]

    Abby Marias
    'We komen er laten wel op terug.' Chris liep weg en ik keek hem na. Ergens wilde ik niet weten wat hij voor me ging verzinnen. Ik pakte mijn tas en begon een joint te draaien.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 23:55 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fay
    Ik moest snel iets verzinnen maar ik mocht niet liegen. 'Nou sorry hoor! Isa trapte Tyler in elkaar en ze is ontsnapt samen met haar baby. Ik wou het melden maar ik viel om op de tafel in het glas.' Zeg ik bits. Ik ging niets opruimen. Helemaal niets.

    Jason
    Ik deed mijn gun in mijn zak toen ze begon en deed mijn handen rond haar hoofd. Ik begon in haar te stoten en ik hoorde haar kokhalzen. Ik voelde dat ik bijna kwam en ik was helemaal stijf. Ik kwam niet klaar en ik ging uit haar Mond. Ik grijnsde. Ik maakte haar voeten los en zag da ze al ontmaagd was. Ik grijnsde en spreide haar benen. Ik grijnsde steeds breder.

    Madison
    Ik hoorde gerinkel en liep achter Chris aan. Ik hoorde de waarheid aan. Waarom had Chris haar ook alweer niet ontmaagd. Ik deed een spuit met drugs in zijn zak. Zo kon hij haar verdoven zodat ze niet tegen zou stribbelen en ook echt mee zou werken. 'Neuk haar maar als straf als je wilt.' Fluister ik in zijn oor zonder dat Fay het hoorde. Ik wist dat hij dat wou. Hij wou het graag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lailah Ann Rizah

    Ik begon te gillen, en uit alle macht probeerde ik mijn benen bij elkaar te houden. `Laat me godverdomme gaan! Ben je gek in je kop ofzo?!´ krijste ik, en gaf hem een trap tegen zijn scheen been. Dat zou hem leren..

    Christiano Edmondo Orfeo

    `Nee, ik neuk haar niet,´ zei ik hardop, en keek naar Fay. `Jij ruimt nu die tering zooi op, en anders..´ Ik grijnsde geheimzinnig. `Als het straks nog niet opgeruimd is heb je een gigantisch probleem..´

    Abby Marias
    Ik keek naar de joint en besloot toch eerst een sigaret te roken. Ik stak er een op. Langzaam rookte ik hem op, ik had toch niks anders te doen. Toch zaten mijn gedachtes bij Chris. Wat de hell was hij van plan met mij? Kon het niet gewoon op een keertje neuken blijven en over?


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ga slapen.. Geen nieuw topic maken alsjeblieft. Ik maak de derde ;p (doeg)(doeg)]

    [Ik ga ook slapen. Want ik heb toch niks te doen. Bye X]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    Oké ze trapte me. Ik sloeg haar hard en liep naar mijn Ducati. Ik haalde er een balletje uit. Ik liep naar haar toe en plaatste het in haar mond. Ik deed haar benen open. 'Hmm nee dit niet.' Zeg ik grijnzend. Ik draai haar zonder enig probleem om en voel aan haar kont. 'Dit is beter.' Zeg ik grijnzend. Ik plaats mijn penis voor haar kont en begin te duwen. Mijn penis was langer en dikker dan de gemiddelde penis. Dus daarom duurde het misschien langer.

    Fay
    Ik haalde de scherf uit mij voet en liet hem mijn rug zien. Ik liep terug naar de kamer met de kapotte deur en sloeg de deken om me heen toen ik op het bed lag. Ik ging niets opruimen. Helemaal niets.


    I'm finally back, Finally after a Year break