• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind vooral de jurken erg mooi :)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind vooral de jurken erg mooi :)

    Victorian style (antiquity *rotwoord*) vind ik heel mooi. Jammer genoeg kan ik hier geen plaatjes neerdumpen :'[

    Hee wacht es even. Ik heb een fotoboek. Dus waarom er geen gebruik van maken *gna gna*


    No growth of the heart is ever a waste

    Trouwens, kennen jullie ook het GLF? Ik kwam er op Youtube achter door het kanaal van Tribalthunder te bezoeken. Het GLF [Gothic Liberation Front, niet te verwarren met het Gay Liberation Front] steunt alle mensen die door een subcultuur te volgen niet gerespecteerd worden, gediscrimineerd of zelfs mishandeld worden.
    Ikzelf beoordeel mensen op hun gedrag en trek dan een conclusie; maakt niet uit of je een domme Belg, een moslim of een kaaskop bent. Helaas is dat voor sommige mensen niet het geval. Ditzelfde geldt ook voor subculturen. Wil je wat meer info inwinnen over het GLF of er zelfs lid van worden? Dat kan mits je een myspace account hebt. Hier is de link:

    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=282928235


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het een mooie stijl maar zelf ben ik het niet. Domme mensen roepen wel gothic naar me maarja, ieder meisje met zwart haar is voor hun een gothic. =p


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Ik vind de stijl ook erg mooi. Ik bedoel; je moet er best sterk voor in je schoenen staan, want veel mensen kijken raar tegen Gothics aan. -_-' Maargoed, ik heb dus echt wel respect voor die mensen. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ik vind het zo erg dat mensen zo verschrikkelijk ziek in hun hoofd kunnen zijn.

    Klopt. Die mensen ontbreekt elk normaal redenerings vermogen. Zucht...


    No growth of the heart is ever a waste

    verbieden wtf das erovr gwn

    ik bedoel daar in ruslan é

    ik heb eg ongelovelijk veel reapect voor die style ! zelf ben ik het niet ben meer emo maar ik vin het wel supper mooi !! en als je het niet mooi vind vind ik dat je er gewoon respect moet hebben voor de mensen die het zijn!


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb geen apparte stijl, ik wil mezelf niet in een hokje duwen.

    Ik vind Gothics echt dapper en moedig, omdat ze voor hun stijl uitkomen. Ik zou het zelf denk ik niet echt lang trekken.

    Mijn klas vindt mij ook gothic, omdat ik bijna altijd een zwart shirt aanheb. En naar Tokio Hotel luister. Echt zo stom.. Gaan ze bij alles wat je zegt doen dat je dat zo doet omdat je gothic bent enzo, youknow.
    Dat vind ik een beledeging voor de Gothics.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I'm so sorry maar ik krijg altijd de CREEPS als ik tegen die mensen praat. Ikku zelf, Kan nog beter tegen Huppelkutjes praten dan tegen Gothics terwijl k wel drvoor uitgescholden word vaak x]

    verbieden wtf das erovr gwn

    Ja, inderdaad. Dat nieuwskopje zou ik hier ook kunnen posten maar dat is bij de meesten al bekend dus vandaar dat ik het niet heb gedaan.
    Als anderen dat toch willen; be my guest :]
    De politici die dat verbod hebben ingevoerd hebben zich niet genoeg verdiept in de emo/gothic subculturen en veel te gauw geoordeeld. Dat is een erg slechte zaak vind ik, politici horen wijze mensen te zijn met verstand van zaken, maar zoals zo vaak is gebleken in de geschiedenis maken ook zij fouten.
    Dus.. ben je het er niet mee eens dat mensen gediscrimineerd of zelfs mishandeld of vermoord worden vanwege hun leefstijl/ overtuiging? Het is me een genoegen om jullie nogmaals te wijzen op het GLF :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat ik iets tussen een goth en een metalhead ben^^
    Maar ik ben meer Lolita: niet zwart maar meer kant en netjes en streepjes... Alles van extravagantie wat je maar wil^^.


    Kiss.. Shimmy.xx../Love..<3..x/


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Ennnn...
    Dit moet er even uit: Gothic is een bijvoeglijk naamwoord, je zegt dus bv. een gothic meisje, een gothic kleedje...
    Maar het zelfstandig naamwoord is GOTH. Een goth dus.


    Sorry voor de betweter in jullie midden:P


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Ik vind het écht een speciale stijl... Respect! :) Vooral de kleren dan, ik zou ze zélf nooit dragen, maar als iemand ze aanheeft... Wauw! ^^


    007