• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ennnn...
    Dit moet er even uit: Gothic is een bijvoeglijk naamwoord, je zegt dus bv. een gothic meisje, een gothic kleedje...
    Maar het zelfstandig naamwoord is GOTH. Een goth dus.


    Sorry voor de betweter in jullie midden:P

    Is niet erg. Bovendien zegt Wiki dat ook. Een Goth is een persoon die de Gothic cultuur aanhangt. Als ik 'Goth' in de topictitel zou zetten zouden sommige mensen misschien denken dat dit topic alleen verwijst naar de Goths onder ons dus vandaar :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het om eerlijk te zijn niet mooi.Ik hou niet van dat donker enzo ik ben meer van de felle kleuren en al die zooi.Maar wel respect voor je x


    Lalalalalalalala.

    ik ben emo, jmmr genoeg wil rusland emo's en goths verbieden.


    Ben oowk 'Emo' ,maar heb niet iets tege Goths ofzow .. (=


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    *vliegt langs en dropt een UPje*


    No growth of the heart is ever a waste

    Zelf ben ik meer voor de emo's dan de gothics, maar ik heb wel zwaar respect voor de mensen die goths zijn! Dat is namelijk ook niet makkelijk. lijkt mij. Respect men! [a']
    Xxx. (ll')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niks tegen goths! Goths zijn stoer!(Y)

    Alleen irri dat mensen mij gothic noemen terwijl ik dat niet ben. Ik heb geen stijl.

    Die dingen.. Ehh.. Die soort halsbanden/armbanden met die stekels vind ik uber stoer =D


    I live for the applause, you will die for it.

    Het bruggersfeest komt binnenkort en de schoolkrantleden zijn van plan als Goths naar het feest te gaan. Of hippies. We zijn er nog niet helemaal uit :']
    Uiteindelijk waren we gewoon als onszelf gegaan, maar wel een beetje vaag gekleed x']
    Uiteindelijk waren we gewoon als onszelf gegaan, maar wel een beetje vaag gekleed x']


    No growth of the heart is ever a waste

    het is niet echt mijn stijl,
    maar bij sommige mensen vind ik het wel mooi. (:


    AAP

    Ik Vind Gothic Echt Wel Een leuke Stijl Enzoo ;)
    Die Muziek Is Machtig En De Kleren Ook !;)

    Alleen Het beuje Aan Die SubCulturen Is :
    Dat Sommigen denken Dat Ze Emo Zyn Als Ze Naar Th Luistrn OMG :')

    Gothic & Emo & Pun & Metal enzo Zyn Levensstylen , Dat draait om je Levenswereld En je Gevoelens

    Dit is Mijn mening ;)

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    ik ben emo.
    Alleen word ik altyd uitgescholde voor Vieze gothic

    Op myn sgool zyn sommige bang voor me xD

    Ik vind de stijl echt heel mooi, maar ben het zelf niet ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben emo.
    Alleen word ik altyd uitgescholde voor Vieze gothic

    Op myn sgool zyn sommige bang voor me xD


    Dat doen ze ook bij mij x|
    Ik ben dan ook Emo, en als ik rondloop op school schelden ze me ook altijd ook voor vieze gothic >__<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]


    Alleen word ik altyd uitgescholde voor Vieze gothic
    Op myn sgool zyn sommige bang voor me xD

    Heb ik ook zo vaak. Vooral op mijn vorige school. Nu accepteert iedereen elkaar wel. Er lopen wat alternatievelingen rond [waaronder ik] en ook genoeg 'normale' mensen maar de sfeer hier is veel prettiger dan op mijn vorige school. Op mijn vorige school deed ik vmbo, nu havo en het lijkt of het denkniveau hier ook wat hoger is. Natuurlijk niet bedoeld als insult naar de vmbo'ers. (ik ben zelf vmbo'er geweest).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was vroeger zo'n goth kind x]
    Nu niet meer, maar ik blijf respect hebben voor goth's