• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind Gothic niet bijzonder. Alleen Gothic Lolita gaat nog wel. Er zijn ook Gothics bij mij op school, maar die denken echt dat ze alles mogen omdat ze gothic zijn(ja ik ken ze dus niet zeuren).

    Wat een bittere teleurstelling voor hen dan :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind Gothics zielig-->Zwart-->Zwart-->Zwart!!!!ik vind de kleren spr lelijk en de muziek is HORROR!!!Gothics wille dood en snijden zich en al diene zever -->Ps :darklight is me heilig (i love RUssia)!!

    ik vind Gothics zielig-->Zwart-->Zwart-->Zwart!!!!ik vind de kleren spr lelijk en de muziek is HORROR!!!Gothics wille dood en snijden zich en al diene zever -->Ps :darklight is me heilig (i love RUssia)!!

    Ik dump hier ook even mijn mening neer. :]
    Ik vind het vreselijk dat mensen als Sophie Lancaster van het leven beroofd werden vanwege hun leefstijl. Ik kan dan ook nooit genoeg het woord 'respect' in mensen hun hoofd rammen. Ken je het nieuwsbericht niet, bij dezen het linkje:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sophie_Lancaster
    Is wel in het Engels...

    Wow dat is echt heel erg O.O
    Ongelofelijk dat iemand zo aan zijn einde moet komen =[


    Mew <3

    ik vind Gothics zielig-->Zwart-->Zwart-->Zwart!!!!ik vind de kleren spr lelijk en de muziek is HORROR!!!Gothics wille dood en snijden zich en al diene zever -->Ps :darklight is me heilig (i love RUssia)!!

    wth? o.x


    Mew <3

    Toen ik veel zwart ging dragen anderhalf jaar geleden, gingen ze me Gothic noemen -.-

    Ik wist niet precies wat het was [/dom]

    Nu draag ik wel meer kleur, ben zelf ook vrolijker ^^ Maar ik blijf altijd met veel plezier naar de gothics bij mij op school kijken ^^ Ik vind het een mooie stijl, ik heb al mijn schoolspullen behalve mijn agenda van Victoria Frances :)

    Ben ook op de gothic markt van SummerDarkness geweest.

    Ik vind Gothic een onwijs leuke kledingstijl EN muziekstijl! Ik heb zelf ook een tijdje zulke kleren gedragen, maar het is toch iets te donker voor mij ;) Maar toch bewonder ik mensen die er zo uit durven te zien.


    Your make-up is terrible

    Ik dump hier ook even mijn mening neer. :]
    Ik vind het vreselijk dat mensen als Sophie Lancaster van het leven beroofd werden vanwege hun leefstijl. Ik kan dan ook nooit genoeg het woord 'respect' in mensen hun hoofd rammen. Ken je het nieuwsbericht niet, bij dezen het linkje:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sophie_Lancaster
    Is wel in het Engels...

    Owkééj, ik heb het nu niet zo op gothic. Maar omdat iemand een andere styl heeft dan jou ga je hem toch niet in mekaar rammen o_O Komaan! Das echt grof, erg, SUPERERG! Echt, sommigen hebben echt geen respect voor anderen hun styl. Hetzelfde geld voor emo/scene styl.. x


    What you see, is what you get.

    ik vind Gothics zielig-->Zwart-->Zwart-->Zwart!!!!ik vind de kleren spr lelijk en de muziek is HORROR!!!Gothics wille dood en snijden zich en al diene zever -->Ps :darklight is me heilig (i love RUssia)!!

    Owkééj, da vind ik wel wat grof. I'm sorry, maar zo hoef je hen nu toch ook niet af te breken? En gothics willen niet dood en snijde zichzelf niet. Dat bedoel ik nou met niet veel respect..


    What you see, is what you get.

    Ik vind het niet mooi. Ik heb respect voor de mensen die gothic zijn en dat ze voor hun eigen stijl uitkomen, maar het iets wat ik nietben en niet zal worden.

    Ik vind het niet mooi. Ik heb respect voor de mensen die gothic zijn en dat ze voor hun eigen stijl uitkomen, maar het iets wat ik nietben en niet zal worden.


    Me too.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik vind de meeste goths mooi
    en lolita's zijn egt Pracht
    maar er zijn ook goths die naja niet zo mooi zijn.. ughe-ughe


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ze zeggen vaak dat ik dat ben ^^
    maar ben het niet ik ken wel veel mensen die het zijn en die zijn cool ^^
    wel jammer dat iedereen overal alles zo zijn vooroordelen heeft neem nu die vrouw uit Engeland die vermoord is geweest omdat ze gothic was
    dat is zó dom >.<

    ik vind Gothics zielig-->Zwart-->Zwart-->Zwart!!!!ik vind de kleren spr lelijk en de muziek is HORROR!!!Gothics wille dood en snijden zich en al diene zever -->Ps :darklight is me heilig (i love RUssia)!!


    als ik een mod was had ik je nu [/nognétnieteenwaarschuwinggegeven]

    maar ik had je een waarschuwing voor een egte waarschuwing gegeven '-_- ja ingewikkelid ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    als ik een mod was had ik je nu [/nognétnieteenwaarschuwinggegeven]

    maar ik had je een waarschuwing voor een egte waarschuwing gegeven '-_- ja ingewikkelid ><


    haha xD