• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gothic is zwaar cool!
    echt heb respect voor gothics dat ze zo over straat durven te lopen!
    Ik was 1 jaartje lolita gothic alleen mensen bleven me maar aanstare daar an ik nie tegen --'nu ben ik eigenlijk een mix van alles en nogwat XD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik ben emo, jmmr genoeg wil rusland emo's en goths verbieden.
    hoe kunne se ons nou verbiede?:@ gaat se egt nii lukkkee!!!:@

    ik vind Gothics zielig-->Zwart-->Zwart-->Zwart!!!!ik vind de kleren spr lelijk en de muziek is HORROR!!!Gothics wille dood en snijden zich en al diene zever -->Ps :darklight is me heilig (i love RUssia)!!

    Je hebt een dubbelpost
    Ten tweede: het steriotype beeld van parasuicidale goths zal ik bij dezen even van tafel vegen: het zijn mensen die op hun eigen manier tegen de wereld aankijken op hun eigen manier hun creativiteit uiten. Zij zijn niet minder gelukkig dan een gemiddeld persoon. take it from me :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben een beetje tussen goth en alto in, kben er helaas veel vriendinnen door verloren omdat ze me beroordeelden om me uiterlijk jammer,, maar het is nou eenmaal zo!

    Weetje... kheb van die hele puntige spikes die van vroeger die orginele maar NU mag ik ze geeneens om op dorp omdat ik anders opgepakt kan worden :@ OMDAT IK GEWOON SPIKES OMHEB!:@ kweet dat ik daar mee iemand kan verwonden maar toch vind ik het stom dat je geeneens spikes om mag :@

    Ik ben een beetje tussen goth en alto in, kben er helaas veel vriendinnen door verloren omdat ze me beroordeelden om me uiterlijk jammer,, maar het is nou eenmaal zo!

    Wauw, dat dit topic nog leeft. Thanks voor het uppen :]
    OT: Dat is echt vervelend voor je. Ik heb meer van dat soort verhalen gehoord. Bedenk bij jezelf dat die mensen het niet waard zijn jouw vrienden te zijn als ze zich zo tegenover jou opstellen. Jij bent immers degene die bereid bent je open te stellen voor nieuwe dingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het een mooie style..

    ik droeg eerst ook best veel zwart, maar toen ik naar de brugklas ging noemde een nieuwe ´vriendin´ mij steeds gothic - op een stomme manier zeg maar..

    & nu ben ik ´normaal´.. best wel zwak van mezelf.. :$

    respect voor de mensen diee zich 'anders'kleden dan anderen!

    Mijn broer is gothic en ik ben trots op hem (krul)


    =

    Ik vind het mooi (:


    Caution first, always.

    Shannety schreef:
    Ik vind Gothic zelf niet zo heel geweldig ^^ maar ik vind het wel mooi =D zelf ben ik het ook niet x'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn stijl valt te vergelijken met Gothic, maar net even anders.

    Dat is gewoon stoer.
    Ze zijn zichzelf, en anders dan het ´normale´ beeld.


    Food.

    DutchAngel schreef:
    Ik vind het een mooie stijl, ik ben het zelf niet, maar vind het wel erg bijzonder en mooi.
    Ik lieft zwart ook:P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Someone has been kicking.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mooie stijl maar mij zie je er niet in.


    "Ignite, my love. Ignite."