• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nooit. Dat weet je."
    Tegen mijn zin werk ik me los uit haar omhelzing.
    "Stop het, Charlie. Alsjeblieft."
    Ik voel de tranen weer opkomen en veeg ze al op voorhand weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Was je bang, liefje?" Zegt hij en knijpt in mijn wang. Hij trekt me in een knuffel.
    Ik grinnik.
    "Heel bang." Zeg ik en pak hem vast en doe alsof ik een klein kindje ben die net voor het eerst onweer meemaakt.

    [Okay Truste. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga ook, mijn ogen vallen vanzelf dicht xD Daaghie Xxx TM ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Boos sta ik op en loop ik het lokaal uit.
    Als ze zo graag goed met Michael om wilt gaan is dit niet de manier!
    Snel loop ik naar de toiletten.
    Niemand mag Michael meer pijn doen.
    Met een waas voor mijn ogen sla ik het kraantje van de wasbak af. Een meisje kijkt me met grote ogen aan.
    "Wat?" schreeuw ik boos.
    Zo snel haar benen haar kunnen dragen rent ze weg. Ik leg mijn armen op de wasbak.

    [Waarschijnlijk post ik vandaag niet heel veel meer want ik moet enorm veel leren, Ik heb een verjaardag en ik ga de Australian Open final kijken en ik denk dat dat wel eventjes duurt (uurtje of 5 haha).

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 8:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik kom vanmiddag zoiezo heel lang en in deavond ook best lang. Miss. Kom ik zo njog op ipad]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Stop het, Charlie. Alsjeblieft."
    "Goed," zeg ik gekwetst.
    Zonder op haar te wachten slenter ik het appartement al uit. Deze dag kan niet rotter worden. De hele weg naar school verloopt in stilte en in het Glee lokaal voel ik opnieuw de ogen op mijn lichaam branden. Ik dwing mezelf niet op te kijken terwijl ik naar Michael ga.
    "Sorry," zeg ik zacht. "Niet jouw schuld."
    Ik wil hem zo graag omhelzen maar weet niet of dat nu wel een goed idee is.

    Irial

    "Heel bang," zegt Kyle.
    Ondertussen komt Charlotte terug binnen. Ze ziet eruit alsof ze in een stortbui gezeten heeft. Ik volg haar subtiel met mijn ogen.
    Wat is er toch aan de hand met iedereen?
    Ik zucht en trek Kyle nog wat dichter tegen me aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk met betraande ogen hoe ze wegloopt en wil haar terugroepen, en in mijn armen nemen, en zeggen dat het me spijt. Van alles. Maar ik kan niet. Ik laat me tegen de muur op de grond zakken en barst in snikken uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Volgens mij, op dit moment, zijn alleen wij gelukkig." Zeg ik zachtjes, als ik Charlotte binnen zie komen.
    "Kijk toch naar hun." Zeg ik vol medelijden.
    Dat is de wereld van tegenwoordig.
    Denk ik en zucht onhoorbaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Sorry," zegt Charlotte die weer naast me is komen zitten.
    "Niet jouw schuld."
    Ik besluit hierop niet te reageren. Ik kijk naar mijn oude zwarte All Stars en mijn versleten broek. Mijn hand veegt door mijn haar en vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Charlotte. Ze ziet er slecht uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okay, ik ga even mijn hondjes uitlaten, c u all later ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Volgens mij, op dit moment, zijn alleen wij gelukkig. Kijk toch naar hun."
    Ik laat Kyle los en wandel naar Charlotte die ondertussen bij Michael gaan staan is. Een beetje aarzelend spreek ik hem aan.
    "Mag ik haar even lenen?" vraag ik voorzichtig terwijl ik naar Charlotte knik. "Je krijgt haar zo terug."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Langzaam klim ik uit de boom. Snel loop ik naar school voor het volgend lesuur. Stil loop ikh et Glee lokaal naar binnene en ga in een hoekej zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben half online. maar ik reageer wel zo snle mogelijk.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik kijk op naar Irial die vraagt of hij Charlotte mag lenen.
    "Doe maar," zeg ik een beetje geïrriteerd. Ik sta op en loop weg. Ik zie Donna het lokaal weer binnen komen. Ze ziet er boos uit. Haar blik wordt nog donkerder als ze Charlotte ziet.
    "Laat maar," fluister ik zachtjes als ik zie dat ze op haar af wilt lopen.
    Braaf gehoorzaamt Donna maar haar blik wordt met de minuut donker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."