• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Na een tijdje vindt ik eht niet meer intressant. Ik pak een gitaar en begin Breakeven te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Is dat niet die, eh... Eh..." zegt Kyle die naast me komt zitten.
    "Arion, O'Leary," maak ik zijn zin af.
    Hij is de enige weet dat ik Iers ben omdat hij het zelf ook is. Ik heb er een hekel aan. Ik rol met mijn ogen en richt me op Kyle.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik veeg mijn tranen weg en kijk naar de klok.
    Shit, al zo laat?
    Ik krabbel recht, neem mijn tas mee en loop zo snel mogelijk naar buiten. In al mijn haast vergeet ik mijn sleutels en valt de deur in het slot.
    "Shit," vloek ik luidop.
    Dat is voor straks dan maar. Ik loop zo snel ik kan weer naar school.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lilly heeft btw bijna dezelfde stem als Maddi Jane als van dat nummer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Die ja." Zeg ik en kijk Irial aan.
    "Zou je niet heel graag willen weten wat hier allemaal aan de hand is?"
    Vraag ik terwijl ik zijn hand pak en wat met zijn vingers speel.
    "Want de zweer hier is ruim onder nul. Vooral die kant." Ik knik de richting van Donna op.
    In de achtergrond hoor ik Lilly wat zingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Lachend kijk ik naar Charlotte.
    "Rust in Peace," zeg ik en ik leg mijn hand op haar schouder.
    "Je moet het zelf weten maar ik zeg niet."
    Op dat moment komt Arion naar me toe gelopen.
    "Hi," zeg ik lachend.
    "Wat doe jij hier?"

    Donna

    "Is goed," zeg ik zachtjes als Arion wegloopt.
    Ik knijp in de stoel zodat ik me op iets anders kan focussen. Vanuit een ooghoek houd ik elke beweging van Charlotte bij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Rust in Peace. Je moet het zelf weten maar ik zeg niet."
    Ik glimlach melancholisch naar Arion die er bij komt zitten en besluit dan toch maar naar Donna te gaan. Voetje voor voetje kom ik dichter bij.
    "Donna?" zeg ik vanop een klein afstandje. "Wat heb ik verkeerd gedaan?"

    Arion

    "Hi. Wat doe jij hier?" zegt Michael lachend.
    "Mijn cijfers zijn te laag," zeg ik geïrriteerd. "Dus toen heeft Coach besloten dat ik een extra vak er bij moet nemen om ze omhoog te krijgen. Ik stond na training te zingen in de douche en blijkbaar heeft dat Coach op ideeën gebracht."
    Ik zak nonchalant op een stoel en vouw mijn armen over mijn borstkas terwijl ik Donna in de gaten hou.
    "Problemen met je kleine cheetah?" vraag ik terwijl ik naar Charlotte knik.

    Irial

    "Zou je niet heel graag willen weten wat hier allemaal aan de hand is?" Want de sfeer hier is ruim onder nul. Vooral die kant."
    Ik volg Kyle's blik naar Donna en schud onmiddellijk mijn hoofd.
    "Volgens mij houden we er ons beter even buiten."
    Ik luister naar Lilly.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:52 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hijgend sta ik voor de deur van het Glee-lokaal.
    Fijn. Mijn sigaretten laten vallen.
    Dat wordt straks naar de winkel gaan. Ik zucht en fatsoeneer mijn haar een beetje. Half verwilderd, en nog steeds hijgend loop ik het Glee-lokaal binnen. Ik laat me zakken op de eerste beste stoel en laat mijn hoofd op de bank neerploffen.
    Moe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Na het nummer schoof ik snel achter de drum en begon een nummer voor Heidi weer te zingen. Het is niet echt een nummer die je zou verwachten bij mij. In Love with a Girl

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Volgens mij houden we er ons beter even buiten." Zegt hij hoofdschuddend.
    "Oké..." Zeg ik en sla mijn benen over Irials benen heen,en luister nu met volle aandacht naar Lilly.
    Ik pak Irials hand weeral vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Donna?" zegt Charlotte. Voor haar veiligheid blijft ze op een klein afstandje. "Wat heb ik verkeerd gedaan?"
    "Kan je dat zelf niet bedenken," bitch ik naar haar.
    "Jij wilde weten hou je met Michael om moet gaan. Dan laat je hem zo maar gewoon zitten. Je doet hem pijn, Charlotte. En niemand mag Michael pijn doen. Nog één keer en je komt aan mij," sis ik naar haar.
    Ik sta op en begin te zingen.

    Michael
    Ik knik naar Arion en houdt Charlotte maar vooral Donna goed ik de gaten. Ze ziet er enorm boos uit. Stiekem moet ik wel lachen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik ging zitten en Donna begon te zingen. in het nummer was ik helemaal opgegaan en ik had me uitgeleefd op het drumstel. Ik pakte mijn tekenblok en begon een tekening in kleuren. Door mijn gedachtes zag ik niet dat het de portret van heidi was. "Je kunt wel normaal doen hoor"zeg ik even tegen Donna en ga verder met inkleuren

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Kan je dat zelf niet bedenken. Jij wilde weten hou je met Michael om moet gaan. Dan laat je hem zo maar gewoon zitten. Je doet hem pijn, Charlotte. En niemand mag Michael pijn doen."
    Ik voel mijn bloed koken wanneer ze gemeen uit de hoek komt.
    "Ohja, want ik doe het met opzet!" schreeuw ik kwaad. "En je hoeft het er niet in te wrijven, ik weet zelf dat ik niet goed bezig ben. Probeer zelf maar eens iedereen tevreden te houden terwijl je weet dat je een hart moet breken om het ander te kunnen houden." Nu is het mijn beurt om te sissen. "Ik heb mijn beste vriendin gekwetst om bij Michael te kunnen zijn, dus hou je mond als je niet weet waar je het over hebt."
    Zonder het door te hebben sta ik gevaarlijk dicht bij haar met mijn vuisten naast mijn lichaam gebald.

    Arion

    Ik wordt afgeleid door een blond meisje dat het lokaal binnenkomt en op een stoel neerploft. Gezien ze haar ogen gesloten heeft laat ik weinig subtiel mijn blik over haar lichaam glijden. Ik schrik op wanneer ik Charlotte hoor schreeuwen. Bezorgd kijk ik naar Michael.
    "Wie hou jij tegen?"

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:03 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik hoor Char schreeuwen. Ik leg mijn spullen neer en snel naa rChar toe. "Char rustig" zeg ik snel en pak haar vast in een rare omhelzing.
    Zodra ik besef wat ik doe laat ik haar met een rood hoofd los. "sorry" mompel ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik mor een beetje wanneer ik geschreeuw hoor.
    "Mensen, zwijg alsjeblieeft," mompel ik.
    Ik wil slapen, en klop even op de bank.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.