• Nou, het zit ongeveer zo...
    Mijn eerste non-fanfic verhaal, en ik zou niet weten waarnaar ik de onbekende nemesis moet creeëren, dus ik dacht: laat ik 't forum ns proberen.

    De rol die ik zoek is een andere samurai, die precies even sterk is dan de hoofdrolspeler. De dingen die ik nodig heb zijn:

    - Een naam
    - Een verleden of achtergrond
    - Leeftijd
    - Een speciale vaardigheid die later int verhaal gebruikt gaat worden (iets in de richting van voorspellingen, of bovenmenselijke snelheid),
    - Een reden tot tijdelijke vijandidgheid

    Het zou leuk zijn als iemand me uit de brand zou helpen..

    Bedankt voor het lezen:D


    'Sharon was here!'

    Naam: Nishan Yomoke
    Verleden/achtergrond:Nishan is een vrolijk meisje, maar erg eigenwijs in alles wat ze doet, ze was/is soms opvliegerig en kan snel boos worden. Daardoor hadden haar ouders besloten haar naar een samurai school te sturen om haar opvliegerigheid af te leren en zo meer respect te krijgen voor anderen. Nishan was het daar eerst niet mee eens en liep weg van huis, maar kwam na een paar dagen met hangende pootjes terug naar huis. Tijdens haar opleiding is ze zich beter gaan gedragen omdat ze goed haar best ging doen. Zo heeft ze zich ontwikkelt op allerlei vlakken. Nishan kan heel goed geheimen bewaren en je kunt haar volledig vertrouwen. Ook is ze heel nieuwsgierig, en wil graag nieuwe dingen ontdekken. Nu kan ze haar emoties goed verbergen als het nodig is, en lichamelijke en mentale pijn weerstaan. Na de opleiding is ze gaan rond reizen, op zoek naar nieuwe vaardigheden en avontuur. Wel heeft ze nog contact met haar ouders.
    Leeftijd: 18
    Speciale vaardigheid: Nishan is ongelovelijk snel, van af kinds af aan was ze al snel, maar dat ging zich steeds meer ontwikkelen. Ze kan over het water rennen en met haar snelheid springt ze makkelijk over een breed obstakel. Als ze zich goed concentreed rent ze zo via de stam een hoge boom naar de top. Ook heeft ze sinds kort ¨een nieuw speeltje¨ een zeis. Die draagt ze altijd bij haar op haar rug.
    Reden tot tijdelijke vijandigheid: Nishan wil altijd beter zijn dan de anderen en traint daarom hard om dat te bereiken, zo overtrof ze de meeste mensen. Maar één persoon blijft steeds beter dan haar en dat kan ze totaal niet hebben.
    Uiterlijk: Ze heeft bruine ogen en blond haar, ze is 1.72m lamg. Ze heeft meestal donkere onopvallende kleren aan, maar ze heeft wel altijd haar zeis op haar rug gebonden.



    Zo een beetje goed? (A)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:10 ]


    When you believe your dreams come true

    Ik ga hem invullen! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    naam: Marise Ujichika
    verleden of achtergrond: Toen Marise een kleine baby was, is ze achtergelaten op straat. Een oud vrouwtje vond haar, en heeft haar opgevoed tot haar tiende. Daarna overleed het vrouwtje, en sindsdien zwerft Marise rond op straat. Toen begon ze al vechttechnieken te ontwikkelen, omdat het leven op straat erg hard was. -Die tijd was er veel armoede, en liepen er gevaarlijke types rond die in staat waren om te stelen/doden etc.- Nu, op haar zeventiende, is er bijna niks veranderd; ze is nu alleen een professionele Samurai. Het begon toen op haar dertiende; een oude man gaf haar les om haar vechttechnieken te verbeteren. 'Niet om pijn te doen, maar om te overleven' zei hij altijd. Marise heeft dat altijd in haar achterhoofd gehouden en is alleen verder gegaan.
    Leeftijd: Marise is 17 jaar, geboren op 2 Juni 1994.
    Een speciale vaardigheid: Marise is onmenselijk sterk. Ze ziet er tenger uit, maar ondertussen is ze in staat om een auto op te tillen ofzo. Ook kan ze heel goed omgaan met Nunchaku's, maar als het moet is ze ook heel vaardig met haar zwaarden.
    Een reden tot tijdelijke vijandidgheid: (Ik weet niet of je vijandelijkheid tegenover de hoofdrolspeelster? Als het niet goed is moet je dat zeggen!) Toen Marise wat jonger was, is ze in elkaar geslagen door een groepje waaronder de hoofdrolspeelster. Ze is al de hele tijd bezig met één van hen op te sporen en wraak te nemen. Door die groep heeft ze een enorm litteken wat loopt van haar schouder tot aan haar heup.
    uiterlijk:


    Marise is van chinese afkomst. Ze heeft diepbruine ogen en donkerbruin, krullend haar. Ze ziet er lief uit, maar ze is allesbehalve dat. Ook heeft ze een draken-tattoo op haar rug laten zetten, wat staat voor het vrouwtje wat haar heeft opgevoed, en de man die haar eerlijkheid en overlevingsinstinct heeft aangeleerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''