• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    [Waar kan ik inspringen ? Want ik denk dat ik veel heb gemist xs]

    Jason
    Ik zat het schild te bestuderen. Iedereen kwam naar buiten en ik sprong van het huis. Mijn trillingen zorgde ervoor dat een enorm rotsblok tegen het schild aan vloog. Het verkruimelde het enige wat over was was een kruimel. Ik zuchte en liet me maar op het gras vallen waar een kussen van gras klaarlag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik volg haar en ga maar naast haar liggen op het gras, ik kijk een beetje naar boven. Alleen ik zie niet heel veel, de lucht was fel blauw en de zon verblinde me een beetje.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:18 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Ik vind alles best" lach ik. Ik pak een pakje kauwgom uit mijn tas. Bubblelicious. "Moet je ook?" vraag ik aan Ryan.


    El Diablo.

    [Je kan naar Jason met je personage. Die is ook aarde en is alleen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Het is erg zonnig @Spyclon. Iedereen zit buiten omdat de zon schijnt xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fáilte

    Ze keek me weer glimlachend aan, en een soort van opluchting gaat door me heen. "Laten we door het vuur proberen te komen." Ik knikte instemmend en stond op. Ik ging even met mijn hand door mijn haar, maar besloot dat dat toch niet veel zou helpen.


    Take me to wonderland

    [Owh, fuck xd]


    I only miss you when I'm breathing

    [ @diapal Aimee en Ivar liggen al in de tuin x D]
    Aimee
    Als we een tijdje in het gras liggen draai ik opzij zodat ik Ivar aan kan kijken, 'weet jij waar Zendé is? Ik heb hem niet meer gezien sinds hij naar beneden mocht,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alouette

    Ik wordt wakker in een kamer en zoek meteen een deur. Ik wil niet herinnerd worden aan mijn verleden, ben ik opeens in een kamer die precies op de mijne lijkt. Ik loop naar buiten en blijf staan in de gang. "Buiten, ik moet naar buiten" zeg ik vlug waarna ik naar buiten probeer te lopen. Ik doe mijn schoenen uit en ga in het gras staan. De zon schijnt op mijn huid en door een plotse beweging laat ik een stuk steen door de lucht vliegen. Vlug doe ik mijn hand weer naar beneden.

    (@Smugness, het vuur is naar beneden gehaald door Fay, dus we kunnen gewoon lopen.)

    Ryan Michael Blake
    Ik pak het dankbaar aan het stop het in mijn mond. "Ja graag," Mompelde ik zacht en ik deed mijn ogen weer dicht. Even later viel ik in slaap.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jason
    Ik schrok op toen ik een rotsblok op me af voelde suizen. Ik ving hem zonder enige moeite en gooide hem in de grond. Ik keek naar het meisje die het gooide. Ik liep op haar af. 'Wat is er? Want ik denk niet dat je zomaar een rotsblok naar mijn hoofd gooide.'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@xZaynatic kan je weer reageren bij Everything for Money?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik schud mijn hoofd, 'Nee niet gezien, maar eerlijk gezegd kan het me niet zo heel veel schelen.' zeg ik en draai me op mijn zij zodat ik Aimee goed kan zien. Ik kijk haar een beetje flirterig aan, hopelijk zou ze het snappen.


    I only miss you when I'm breathing

    Alouette

    Een jongen kwam op me afgelopen en vroeg waarom ik een rotsblok naar hem stuurde. Ik wendde mijn hoofd af toen ik rood werd. "Ik, nouja, ik kan niet echt sturen, ik wou mijn haar naar achter leggen en toen, nja, de rest kan je wel raden, het spijt me" zei ik beschaamd. Dat gebeurde nu dus altijd.