• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    [Oeps, niet gelezen. Ö]

    Fáilte

    Toen de vrouw het vuur had laten zakken, liepen we de gang uit. "Wat gaan we doen?" Vroeg ik aan Celeste terwijl ik het gebouw in me opnam. Het zag er heel huiselijk uit.


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik zie dat hij aan het slapen is, en ik lach. Ik ga naast hem liggen, en doe mijn ogen dicht. Zodat ik even later ook aan het slapen ben.


    El Diablo.

    Aimee
    'Nee niet gezien, maar eerlijk gezegd kan het me niet zo heel veel schelen.' zegt Ivar en hij draait zich ook op zijn zij zodat we elkaar aan kunnen kijken. Hij kijkt me een beetje flirterig aan en een glimlach komt op mijn gezicht. Ik buig me naar hem toe, 'dus je bent liever met zijn tweeën?' fluister ik in zijn oor.

    Brandon
    Ik ben opgelucht als het meisje wegloopt. Ze is ziet er opzich wel leuk uit maar is niet echt mijn type. Ik ga op mijn buik liggen met mijn gezicht naar de andere jongeren toe zodat ik ze kan bestuderen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    Ik voelde dat ze zenuwachtig werd en dus denk ik rood werd. Ik grinnikte. 'Geef niet hoor. Ik ben trouwens Jason ik bestuur ook aarde, maar anders dan andere aardestuurders.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn hand naar haar uitsteek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'Als jij die tweede persoon bent, ja dan wel.' grinnik ik als ze dichter naar me toe buigt. 'Jij niet dan?' vraag ik er nog even achteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    [Wat kan ik doen met Madison of Fay? Iemand waar ik ze heen kan sturen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ryan
    Ik voel dat er iemand naast me komt liggen, waarschijnlijk Alyson, dus ik zeg er niets over en val dit keer in een echte diepe slaap. Mijn borstkas gaat zachtjes op en neer.

    Celeste
    "Wat gaan we doen?" vroeg hij aan mij en ik keek hem even aan. Mijn hart klopte nog steeds harder dan normaal en ik liep snel weg naar buiten. "Naar buiten," Mompelde ik snel, nauwelijks te verstaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alouette

    Ik neem zijn hand aan en kijk hem weer aan. "Alouette, de slechte aardebestuurster in de geschiedenis" zei ik met een lach met mijn tanden bloot. "Hoe stuur je dan aarde ?" vroeg ik geïnteresseerd. Nee serieus, misschien kon ik eindelijk eens iets leren.

    [Je kan Fay naar buiten sturen, en iedereen zeggen dat ze moeten luisteren, en Ryan en Alyson wakker maken :P]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 14:36 ]


    El Diablo.

    [Ik ga nu voetballen met wat vrienden, en @LovingStyles Ga alsjeblieft niet weg met Aimee? xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    Celeste liep naar buiten en kon nog net verstaan dat ze "Naar buiten" zei. Ik lachte en liep haar achterna naar buiten. Een heerlijk gevoel ging door mij heen toen ik de warme zonnestralen op mijn huid voelde.

    [Ik ga vandaag ergens een schema maken van wat de jongere moeten doen enzo. :p In het rpg is het zondag en dan zijn ze altijd vrij. ^^]


    Take me to wonderland

    Aimee
    'Als jij die tweede persoon bent, ja dan wel. Jij niet dan?' vraagt Ivar. Ik doe alsof ik diep na moet denken, 'Hmmm, hangt er van af. Probeer me eens te overtuigen dat ik hier moet blijven liggen,' zeg ik flirterig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    Ik grinnik om haar voorstelling. Ik zie Aardesturing als een tweede zicht. Ik stuur via trillingen ik zie wat er allemaal in dit huis is. Ik stuur via trillingen. Bij elke bepaalde beweging hoord een sturing en ik gebruik dat niet vaak. Als ik mijn ogen dicht doe zie ik nog even veel dan dat ik nu zie.' Leg ik haar uit. 'Het is verwarrend, maar ik stuur al zo sinds ik 13 ben.' Zeg ik terwijl ik mijn tanden bloot lach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@LovingStyles kan je anders Brandon nu om Madison afsturen? En @Smugness wat kan Fay doen want ze is een begeleidster misschien kan Christina naar haar toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja is goed. ^^ Waar is Fay? :p]


    Take me to wonderland