• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    Ryan Michael Blake
    Ze trok me mee naar buiten en ik plofte gelijk op het gras neer. "Eindelijk, dat vuur verstikte me!" Riep uit opgelucht uit. Ik keek naar de lucht en voelde de zonnestralen op mijn huid. Het was zo mooi. Ik ging met mijn armen onder mijn hoofd liggen als kussen en sloot mijn ogen even.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LovingStyles schreef:
    Cassie
    'Wat is het dan precies, bloed sturen? Ik heb er alleen maar geruchten over gehoord.' zegt Ivar, 'En je hoeft niet persé mijn hand los te laten,' zegt hij dan grijnzend. Ik lach even en pak dan zijn hand weer vast. 'Bloed sturen is,' ik denk even over hoe ik het beste zou kunnen uitleggen,'ehm je bestuurt laat maar zeggen alleen iemands lichaam, niet zijn gedachten. Ik zou bijvoorbeeld jou je arm op kunnen laten tillen zonder dat je het zelf wil...'
    [Het is toch Aimee?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon
    Madison zegt dat ik gelijk heb en vraagt of ik mee naar buiten wil. Ze wacht niet op een antwoord en trekt me mee. Ik trek even mijn wenkbrauwen op en zodra we buiten zijn trek ik me los en ga een eindje verderop in het gras liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Cassie? xd]

    Ivar

    Ze pakt mijn hand weer vast en legt het uit, 'Oh zo... Dat is makkelijk flirten.' grap ik eventjes. 'Maar heb je het ooit al geprobeerd?' vraag ik iets later.


    I only miss you when I'm breathing

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Het is toch Aimee?]


    [oeps grapje heb het al aangepast]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik lach als ik Ryan lekker zie liggen. Zelf blijf ik zitten, kijkend naar de zon. Ik zucht, kom ik hier ooit uit?


    El Diablo.

    Aimee
    'Oh zo... Dat is makkelijk flirten.' zegt Ivar waardoor ik even moet lachen. 'Maar heb je het ooit al geprobeerd?' vraagt hij iets later. Ik kijk hem even aan en schud me hoofd, 'nee, ik ga niet iemands macht over zijn of haar lichaam weg te nemen en ik ben ook niet van plan dat te doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ryan Michael Blake
    "Dame, kom naast me liggen," Klinkt er uit mijn mond, waarbij ik mijn hoofd wat optil om naar haar te kijken en mijn ene oog opendoe. Het ziet er vaag uit, maar dat boeit mij niet. Als ik het wil, dan doe ik het.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik lach, en kom dan naast hem liggen. Ik laat een hand op mijn hoofd liggen, wat heerlijk. De buitenlucht, met een leuke jongen.


    El Diablo.

    Ivar

    Ik knik, dat snap ik best. Iemands hele lichaam overnemen, bah. Dan zie ik boven in een hoekje van de gang een camera, 'Ze houden ons in de gaten.' mompel ik als ik er naar wijs.


    I only miss you when I'm breathing

    Madison
    Hij is echt heel afstandelijk en misschien was ik wat drukker, maar ach. Ik liep rustig naar hem toe en kwam bij hem zitten. 'Waarom doe je zo afstandelijk?' Vraag ik kalm. Ik wou het weten was hij bang ofzoiets? Ik vroeg het me wel af. Misschien lag het wel aan mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Ze houden ons in de gaten.' zegt Ivar en hij wijst op een camera in een hoekje van de gang. Mijn gezicht betrekt even en dan steek ik mijn tong uit naar de camera. Erg volwassen, ik weet het maar pech. Ik pak Ivar zijn hand steviger beet en trek hem mee naar buiten. Als we buiten zijn laat ik me met een zucht op het gras vallen.

    Brandon
    'Waarom doe je zo afstandelijk?' vraagt Madison. Ik zucht even en kijk op, 'sorry hoor, ik wist niet dat het hier ook al verboden is om afstandelijk te zijn,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ryan Michael Blake
    De zonnestralen voel ik op mijn lichaam stralen en ik heb zin om hier de hele dag te blijven liggen. Ik draai mijn hoofd even naar Alyson en kijk dan half naar haar. "Wil je hier blijven liggen?" Vroeg ik toen al wat slaperig aan haar. Als het lekker weer is, val ik vaak snel in slaap.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zendé ~ Lucht

    Mevrouw zegt dat ik naar buiten - naar de tuin waarschijnlijk - moet gaan omdat ik zon nodig heb. Maar dat doe ik niet. Ik wacht op Aimee en Ivar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Madison
    'sorry hoor, ik wist niet dat het hier ook al verboden is om afstandelijk te zijn,' mompelde hij. Ik zucht. 'Sorry hoor ik wou het alleen weten voel je niet zo aangevallen.' Zeg ik dan. Ik sta op en loop richting het huis. Ik haar water uit het gras en maak een stoel. Ik ga er rustig op zitten en probeer van de zon te genieten. Niet dat het zou lukken.


    I'm finally back, Finally after a Year break