• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    [Wow, mag ik even een samenvatting? o.O]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Celeste
    Ik hoor Brandon achter me aan rennen en mijn armen stevig beet pakken zodat ik niet meer beweeg. Ik voel zijn lichaam achter die van mij en ik grijns even. 'Okee!' roept hij dan luid, 'wie hier bloed aan het sturen is stopt beter nú meteen!' zegt hij dreigend. Ik grinnik even maar zet dan mijn lieve gezicht op en draai naar Brandon toe, ik doe mijn armen om zijn nek en doe net alsof ik begin met huilen. "Ik snap niet wat er gebeurd, Brandon," snik ik en ik kijk ondertussen om me heen. Wie durft hier met mij te kloten zonder dat ik het weet? Diegene kan het krijgen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madison
    Ik laat Brandon weer naar buiten komen en ik laat hem in de vijver vallen. Ik laat de eenden ik de lucht op hem af vliegen en ze zitten op hem ik bestuurde hem volledig en het beste was niemand wist dat ik het deed.

    Jason
    Ik wist het wel. Ik liet mijn stoel iets dichter bij de hare komen en deed de kus opnieuw. Nu met veel meer passie. Mijn hart ging ook veel sneller dan normaal net als de hare. Ik voelde liefde bij ons beide en dat vond ik echt fijn.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ryan
    "I believe I can fly!" lachte ze toen en ik lachte ook. Ik liet haar even heen en weer vliegen en precies op de plek waar ze zat, liet ik de aarde weer terugzakken. "Leuk reisje gehad, dame?" vroeg ik haar toen en plagerig stak ik mijn tong uit.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Euh... hurtedheart, waarom doe je dat bij Ryan? Hij heeft toch niet met Brandon gezoend, of wel dan? :'D ik snap je even niet meer.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alouette

    Ik sloeg mijn armen stevig om zijn nek als zijn lippen weer de mijne ontmoeten. Zelfs ik voel zijn hart sneller kloppen. Het is een fijn gevoel dat je iemand kust die ook echt iets voor je voelt. Ik ga nog wat dichter bij hem zitten zonder de kus te verbreken.

    Alyson

    Voorzichtig stap ik van het zwevende stuk grond af, en loop naar Ryan. "Zullen we anders de rust gaan verkennen?" vraag ik aan hem.


    El Diablo.

    [o grapje ik bedoelde bij Brandon xD haha haha --"]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon
    Celeste slaat haar armen om mijn nek en begint te huilen. Tenminste ik denk dat het echt is. 'Ik snap niet wat er gebeurd, Brandon," Ik wrijf even voorzichtig over haar rug. Dan vlieg ik ineens de vijver in en springen er allemaal eenden boven op me. 'VERDOMME!' vloek ik hard, 'De klootzak of bitch die dit aan het doen is stopt beter nú. Loop toch naar de hel met je bloed sturen ziek mens dat je bent!'

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ésme

    Ik hoor iemand door de tuin roepen waardoor ik rechtsta en met mijn voet hard op de grond stamp. Ik vlieg omhoog en landt op het dak. "Veel beter" zucht ik gelukzalig.

    [Brandon werd dus in de vijver gegooit. Typfoutje :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Patriot schreef:
    [Wow, mag ik even een samenvatting? o.O]


    [In grote lijnen. Iedereen is wakker geworden. Eerst werden ze in de gang vastgehouden door vuur. Ze hebben in de gang even kunnen eten. Daarna zijn ze vrijgelaten uit de gang en nu zit iedereen buiten en ergens in het huis. ^^]


    Take me to wonderland

    (@lovingstyles, ze bedoelt eigenlijk Brandon, dus ik denk dat je een stukje moet veranderen.)
    Ryan
    "Zullen we anders de rust gaan verkennen?"
    "Is goed hoor," Zeg ik op een kalme toon tegen haar en pak haar hand vast. Ik deed dingen zonder dat ik er zelf bij nadacht of iemand het goed vond, dus misschien vond zij dit wel niet fijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Verveeld loop ik weer naar buiten waar ik een jongen in de vijver zag liggen. "What the, wat gebeurt hier?" Vraag ik luid.


    Take me to wonderland

    [ja ik heb het al aangepast -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered