• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 17:21 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anthony Blair

    Lachend haalde ik mijn schouders op. "Als je wilt dat ik in je verleden graaf."
    Ik wreef even met mijn vinger over mijn neusbeentje. "Kom, leg je handen in de mijne, dan zullen we eens kijken."
    Terwijl ik haar afwachtend aankeek, plaatste ik mijn beide handen halverwege de tafel met de handpalmen naar boven.
    "Ik ben aan het leren hoe ik het zonder lichamelijk contact kan doen." Zei ik ter informatie. "Maar zo ver ben ik nog niet, dus.."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Als je wilt dat ik in je verleden graaf. Kom, leg je handen in de mijne, dan zullen we eens kijken." Hij legt zijn handen op tafel en op mijn gemakje leg ik mijne erin. "Ik ben aan het leren hoe ik het zonder lichamelijk contact kan doen. Maar zo ver ben ik nog niet, dus."
    Ik kijk hem lachend aan en laat hem doen omdat ik weet dat zijn gave toch geen effect op me zal hebben.
    "Gelukkig ben ik niet verlegen," zeg ik terwijl ik mijn handen nu volledig op die van hem laat rusten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Haar handen leken zo klein in die van mij en ik moest eerlijk toegeven dat ze opvallend zacht waren.
    "Ok, goed." Zei ik in een poging om luchtig over te komen. "We gaan eens een kijkje nemen hé."
    Zelfzeker sloot ik mijn handen om de hare en concentreerde me uit alle macht.
    Maar hoe hard ik me ook concentreerde op de Kitten, kreeg ik geen beelden te zien.
    Ik fronste onbegrijpelijk mijn wenkbrauwen en keek haar onbegrijpelijk aan.
    "Wat? Hoe is dit mogelijk?" Zei ik verbaasd. "Mijn gave laat me anders nooit in de steek."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ok, goed. We gaan eens een kijkje nemen hé."
    Ik onderdruk een giechel terwijl ik hem uit alle macht zie proberen om mijn verleden te zien. Even krijg ik medelijden met de stakker. Hij fronst zijn wenkbrauwen en kijkt me niet-begrijpend aan.
    "Wat? Hoe is dit mogelijk? Mijn gave laat me anders nooit in de steek."
    Ik kijk hem aan met een glimlach en antwoord,
    "Die van mij ook niet."
    Het is een kleine hint, maar het is er wel een.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Het duurde eventjes voordat ik haar hint begreep wat me toch deed grijnzen.
    "Oh." Zei ik plots. "Ik denk dat ik het al begrijp."
    Toen merkte ik dat ik haar handen nog steeds vasthield en liet ze abrupt los.
    "Je bent imuum voor gaven, toch?" Ik trok mijn handen terug. "Of ben ik echt zo achterlijk?"
    Belangstellend leunde ik op mijn ellebogen wat naar voor, zonder dat ik het echt besefte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Oh. Ik denk dat ik het al begrijp."
    Ik kijk even naar mijn handen wanneer hij ze abrupt los laat. Ik haal mijn schouders op, hoewel ik het jammer vind, en vouw mijn armen weer over elkaar.
    "Je bent imuum voor gaven, toch? Of ben ik echt zo achterlijk?"
    Hij leunt op zijn ellebogen en buigt zich wat naar voor.
    Ik breng mijn handen omhoog en klap er glimlachend even in.
    "Goed zo," grijns ik. "Tja, als je mijn verleden wilt leren kennen, dan zul je wat meer moeite moeten doen," voeg ik er met een knipoog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Daniël
    'Dat zou echt fantastisch zijn,' zei ze, 'een etentje met alleen ons, met Italiaans.'
    "Ja, dat vind ik ook al. We're on the same page." Ik grijnsde even. "Daniël?" Ik bromde even en stopte tegelijk een hap eten in mijn mond. Mijn eten was bijna op en ik was al vol. "Hoi." Ik keek haar even droog aan en schudde mijn hoofd. "Jij bent echt uniek,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anthony Blair

    Mijn mondhoeken krulden zich haast onzichtbaar naar boven terwijl de pretlichtjes ontdeugend in mijn ogen fonkelden.
    "Is dat een uitdaging?" Vroeg ik flirtend. "Want daar hou ik wel van."
    Ik nam mijn beker weer vast en nam nog een slok terwijl ik haar blik even vasthield.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    Zijn ogen gaan glinsteren en ik voel de mijne hetzelfde doen.
    "Is dat een uitdaging? Want daar hou ik wel van," zegt hij verleidelijk.
    Hij neemt nog een slok drinken zonder zijn blik af te wenden. Er kruipt een ondeugend lachje op mijn gezicht terwijl ik hem nog even zwijgend aankijk.
    "Ja," zeg ik na een tijdje. "Als je maar weet waar je aan begint. Ik ben geen katje om zonder handschoenen aan te pakken," zeg ik met een uitdagende blik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Ik hou ook wel van het onbekende." Besloot ik luidop. "Dus wil ik niet weten waar aan begin."
    Voorzichtig zette ik mijn beker weer neer en keek haar lachend aan.
    "En om eerlijk te zijn" Begon ik mijn zin. "Is het altijd wel leuk dat dames zich niet laten doen."
    Bewust gebruikte ik het woord dames, zodat het nog net meer betekenis gaf aan mijn zin.
    "Wat als we telkens wat meer over onszelf vertellen?" Vroeg ik poeslief. "Want er zijn ook een hele hoop dingen die je niet weet over mij."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Wat als we telkens wat meer over onszelf vertellen? Want er zijn ook een hele hoop dingen die je niet weet over mij," stelt hij dan voor.
    "Dames?" lach ik. "Je weet wel hoe je een meisje moet charmeren zeg," voeg ik er grijnzend aan toe. Ik schud lachend mijn hoofd en geef hem zacht een duwtje. "En dat lijkt me een goed idee. Omdat ik je zo aardig vind, mag jij beginnen," zeg ik met een kort lachje.
    Ik ben niet van plan meteen al mijn kaarten op tafel te gooien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Ik lachte jongensachtig toen ze me een duwtje gaf.
    "Ok goed." Zei ik vervolgens. "Ik woon samen met mijn 2 oudere broers en zus. Mijn vader heb ik nooit gekend en wil ik ook niet kennen."
    Met mijn hand tikte ik speels tegen haar arm.
    "Nu jij."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ok, goed. Ik woon samen met mijn twee oudere broers en zus. Mijn vader heb ik nooit gekend en ik wil hem ook niet kennen." Hij geeft me een tikje tegen de arm en snel grijp ik zijn hand vast. "Nu jij."
    Ik knijp in zijn hand terwijl ik nadenk.
    "Ik ben enig kind. Oorspronkelijk kom ik uit Essex maar mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder is met een Fransman hertrouwd."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Ik merkte hoe Kitten mijn hand vastgreep en keek van mijn hand recht in haar ogen.
    "Mijn beurt." Zei ik nadenkend. "Ik ben een faunaat. Namelijk een bruine grizzlybeer."
    Onbewust was ik met haar vingers aan het spelen terwijl ik mijn uitleg deed.
    "En speciaal voor jou ben ik héél aaibaar."
    Het kwam er lachend uit, maar ergens moest ik wel toegeven dat er enige waarheid in zat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.