• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Catherine

    Wanneer ik even bekomen ben hoor ik mijn maag rammelen. Ik leg mijn boek en dekentje op tafel en besluit te gaan kijken of er nog eten over is. Ik huppel de trap af terwijl ik vrolijk Cannibal zing. Eens ik in de eetzaal ben stap ik gewoon verder en neurie. Ik schep wat eten op en laat mijn ogen over de Tigres tafel glijden. Er zit een jongen wat eenzaam te wezen. Ik haal mijn schouders op en ga rechtover hem zitten.
    "Hi," zeg ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [There, Catherine zit bij Anthony ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Daniël
    "Hm, ja, italiaans is inderdaad lekker," Ik grinnikte en keek Lily even aan in mijn ooghoeken, waarna ik snel verder ging met eten. "Dat is dan een date," Zei ik tegen haar en nam een slok van mijn drinken.

    Jade
    Ik kwam aan in het begin van het bos en liet me achterover vallen in het gras. Ik deed de oortjes van mijn ipod in mijn oren en deed mijn armen achter mijn hoofd als een soort ondersteuning. De stem van Alesha Dixon dreunde door in mijn oren en ik zong zachtjes mee, waarna ik steeds harder mee ging zingen. Er was toch niemand, dus het kon me niet schelen. Waarom was er nou niemand waar ik mee kon praten, en waarom had iedereen iemand? Ik voelde me nu best wel eenzaam, eigenlijk, hoe zwak dat ook was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Ben je een Aigle of een varken?" Ik lachte. "Wel, ik vond altijd dat ze een afdeling Les cochons moesten toevoegen," zei ik waarna ik nog een hap nam van een kippenboutje.


    Take me to wonderland

    Anthony Blair

    "Hi" Hoorde ik iemand tegen me zeggen.
    Traag hief ik mijn hoofd op en zag een blondine glimlachen tegenover me zitten.
    "Hey." Zei ik met een grijns. "Ik denk niet dat we elkaar al kennen?"
    Nieuwsgierig vouwde ik mijn armen over elkaar terwijl ik wat rechter ging zitten.
    "Anthony Blair." Stelde ik mezelf voor terwijl ik haar onderzoekend aankeek. "Tweede jaars."

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:58 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Hey. Ik denk niet dat we elkaar al kennen?"
    Mijn glimlach wordt breder wanneer ik zijn grijns zie en merk dat hij rechter gaat zitten. "Anthony Blair. Tweede jaars." Zijn ogen glijden over me heen.
    Ik vouw net als hem mijn armen over elkaar en leun een beetje naar hem toe.
    "Kitten Spencer, ook tweede jaars. Nieuw op school."

    Allie

    "Wel, ik vond altijd dat ze een afdeling Les cochons moesten toevoegen," lacht Fáilte.
    Ik schud lachend mijn hoofd terwijl ik met mijn vork een paar groenten probeer op te prikken.
    "Als je nu ook nog knort als je lacht," dan zouden ze je zeker vast toelaten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Kitty Spencer." Herhaalde ik met een nonchalante grijns. "Leuke naam."
    "Kan je het al een beetje hier?" Ik zette mijn beker aan mijn lippen en dronk er van. "Je weet wel, met de leerlingen bedoel ik dan."
    De beker draaide traag rond tussen mijn vingers voordat ik hem weer neerzette en haar terug aankeek.
    Ze had felblauwe ogen, wat ik overigens wel mooi vond.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Kitty Spencer. Leuke naam. Kan je het al een beetje hier? Je weet wel, met de leerlingen bedoel ik dan."
    Ik moet even lachen.
    "Niet Kitty, Kitten. Het is mijn bijnaam. Als je lief bent vertel ik je misschien nog wel een keertje hoe ik echt heet." Ik knipoog even. "En ik ben al een paar... interessante mensen tegen gekomen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha sorry, ik ben zo moe dat ik fouten lees en schrijf. Ik bedoelde dus; kan je het hier wennen en Kitten. Sowwy :')]


    Anthony Blair

    Mijn typische macho grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik met mijn hand onbewust even door mijn haar ging. "Ik ben altijd lief."
    Het kwam er lachend uit waardoor ze, hopelijk, inzag dat ik maar wat dolde.
    "En wie ben je dan tegen gekomen?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Toch geen Aigles."
    Afkeurend trok ik mijn neus op toen ik het woord Aigles uitsprak.
    Als ze nieuw was op school moest ze zeker weten dat een Tigre niet met hen optrok.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ik ben altijd lief," lacht hij."En wie ben je dan tegen gekomen? Toch geen Aigles." Hij stopt zijn minachting niet onder stoelen of banken.
    "Mary, Jade, Souf en nog enkelen maar ik ben niet goed in namen." Ik kijk hem geamuseerd aan. "En je bent niet de enige die niet van de Duifjes houdt."
    Ik doe zijn gezicht na en maak dan lachend een kruis met mijn vingers om zogezegd het slechte af te weren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Dat doet me goed om te horen." Lachte ik. "Het enige waar ze goed voor zijn is..."
    Het was een paar seconde stil toen ik nadacht.
    "Niets." Besloot ik uiteindelijk. "Ze vervuilen alleen maar de propere lucht en zijn een schande voor de tovenaarswereld."
    Ik vouwde mijn handen in elkaar en keek even onsubtiel over mijn schouder naar de tafel van Les Aigles.
    Mijn ogen kruiste die van enkele leerlingen van Les Aigles en het enige wat ik kon doen was serieus vuil kijken.
    "Allemaal losers." Zei ik toen ik me weer naar Kitten draaide.


    [Zo, mijn laatste post voor vandaag ^-^ Ik kruip dadelijk mijn warm bedje in.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Dat doet me goed om te horen Het enige waar ze goed voor zijn is... Niets. Ze vervuilen alleen maar de propere lucht en zijn een schande voor de tovenaarswereld. Allemaal losers."
    Hij kijkt even over zijn schouder terwijl hij die laatste zin uitspreekt en kijkt me dan weer aan. Ik schud lachend mijn hoofd en leun terug dichter naar hem toe.
    "Ik moet je toch even tegen spreken," zeg ik met een ondeugende grijns. "Ze zijn namelijk wel het perfecte slachtoffer om practical jokes mee uit te halen," voeg ik er met een knipoog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lily
    'Dat zou echt fantastisch zijn,' zei ik, 'een etentje met alleen ons, met Italiaans.' Hopend dat mijn aardappelen veranderd waren in pasta nam ik er een. 'Daniël,' vroeg ik. Hij bromde wat terwijl hij een hap eten in zijn mond stopte. 'Hoi.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair

    Ik lachte eventjes en knikte instemmend.
    "ok, daar had ik nog niet aan gedacht." Gaf ik eerlijk toe. "Ik mag je wel."
    Ik likte met mijn tong langs mijn lippen. "Heb je eigenlijk ook een gave?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ok, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik mag je wel."
    Hij laat zijn tong over zijn lippen gaan en onbewust doe ik hetzelfde. Ik bekijk hem even en bedenk me dat ik hem eigenlijk vreselijk knap vind.
    "Heb je eigenlijk ook een gave?" vraagt hij dan.
    Er kruipt een ondeugende glimlach op mijn lippen.
    "Misschien moet je die van jou even op me uit proberen," grijns ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.