• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Na lang tobben loop ik dan toch het Glee-lokaal binnen. Ik wil een lach op mijn mond toveren maar dat lijkt me niet verstandig. Met een soort serieus gezicht ga ik op een stoel zitten en kijk ik wat in het rond. Omdat er niet echt iets gebeurt concentreer ik me op mijn nagels die nodig weer eens een beurt nodig hebben.

    Michael

    Na afloop geef ik Charlotte lachend een kus.
    "Je bent geweldig," zeg ik en ik steek wat lokken achter haar oor.
    Razend snel trek ik mijn kleding weer aan en fatsoeneer ik mijn haar, zo ver dat mogelijk is.
    "Ga je mee?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik doe niet aan vooroordelen. Het is niet omdat de kaft van een boek oud en versleten is, dat het verhaal dat erin staat niet mooi is," zegt ze zacht. Ze speelt nog een stukje muziek terwijl ze me blijft aankijken.
    "En ik dacht dat je alleen maar knap was, Mary Mary," zeg ik aangenaam verrast. Dan moet ik plots lachen.
    "Wacht even, noemde je me nu oud en versleten?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    "Je bent geweldig," zegt Michael terwijl hij mijn haar naar achter doet.
    Ik glimlach en blijf nog even hijgend zitten en kijk toe terwijl hij zijn kleren aandoet. Ik raap mijn ondergoed op en doe het op mijn gemakje aan. Dan volgen mijn broek en het truitje van Mary. Ik schud mijn hoofd even. Niet aan denken.
    "Ga je mee?" vraagt hij met een lachje.
    "Ik ga buiten even frisse lucht halen, anders weet iedereen waar we mee bezig waren," zeg ik lachend terwijl ik naar mijn rode gezicht wijs.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waarom eigelijk Mary Mary???]

    [Read Last Page. ;)]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 22:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik voel dat ik rood word en moet lachen.
    "Wacht even, noemde je me nu oud en versleten?"
    Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd.
    "Nee, tuurlijk niet. Dat was een metafoor."
    Ik grinnik en laat mijn vingers op de toetsen rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Lieve schat, wij zijn ook verschillend. Maar ik snap je wel hoor." Zegt hij terwijl hij zijn hand van mijn haar naar mijn wang brengt. Ik grinnik even.
    "Kan je niet van me afblijven, liefje?" vraag ik lachend.
    Ik kijk even naar Donna die binnenkomt en gun haar ook een glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Kan je niet van me afblijven, liefje?" Vraagt hij lachend.
    "Merk je het?" Grinnik ik en kijk even in de richting van Donna en glimlach ook naar haar.
    Daarna richt ik me weer op Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Who cares?" zeg ik lachend als ze naar buiten wilt gaan.
    Ik laat haar hand los en loop richting het Glee-lokaal. Binnen zie ik Donna is een hoekje zitten. Voor één keer besluit ik niet naar haar toe te gaan maar juist ergens anders te gaan zitten.

    Donna
    Ik lach naar Irial en Kyle. Snel loop ik naar ze toe.
    "Sorry voor al het gedoe," zeg ik en ik tover een soort glimlach op mijn witte gezicht.
    "Ik zit niet lekker in mijn vel." verklaar ik mijn gedrag.
    Ik ga naast het stel zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oké wat is het nou. Charry of Michotte?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Volgens mij Michotte :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ah okay. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Nee, tuurlijk niet. Dat was een metafoor."
    "Je komt er mee weg, voor één keer," grinnik ik.
    Ik zet mijn vingers opnieuw op de piano en probeer nog een keer te spelen, verder dan de helft raak ik niet. Ik moet lachen wanneer ik merk dat ik uit concentratie mijn tong een stukje tussen mijn lippen had.
    "Ik heb geprobeerd," zeg ik met een verontschuldigend lachje tegen Mary Mary.

    Irial

    "Sorry voor al het gedoe. Ik zit niet lekker in mijn vel," zegt Donna die bij ons komt zitten.
    "Je mag mijn vel wel even lenen?" zeg ik lachend.
    Ik neem haar hand vast en knijp er geruststellend in.

    Charlotte

    Ik haal snel wat frisse lucht buiten en wandel dan rustig naar het Glee lokaal. Ik kijk even rond. Kyle, Irial en Donna zitten samen, Michael zit alleen en Arion zit nog steeds bij Mary. Er verschijnt een melancholisch glimlachje op mijn lippen en ik haal mijn schouders op.
    Wees gelukkig, Mims.
    Ik ga bij Michael zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik knik.
    "Of het mijne." Zeg ik glimlachend naar haar.
    Irial neemt haar hand vast en knijpt er even in.
    Ik glimlach weer even en leg dan mijn hoofd op Irials schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ook]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."