• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik pakte mijn Ipod en deed mijn oortjes in. Zachtjes zong ik mee met What makes you beautiful


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ik ben beter in gitaar."
    Voor ik het weet staat hij op en is hij een nieuwe gitaar gaan halen. Ik sla mijn benen over elkaar heen en kijk hem aandachtig aan terwijl ik naar het liedje luister. Waarom krijg ik steeds het gevoel dat hij niet alleen voor me, maar ook over me zingt?
    Ik kijk hem lachend aan en wieg mee op het ritme van de muziek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik wou dat ik iets voor haar kon doen. Ze verdient het niet zo ongelukkig te zijn." zegt Charlotte.
    "Ze verdient het niet," zeg ik zachtjes.
    "Maar soms is het nodig om te beseffen wat je hebt."
    Ik draai mijn hoofd van Donna weg en richt me op mijn oude All stars.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik voelde me een beetje beter door het nummer. Ik sloot mijn ogen en begon steeds harder mee te zingen en te bewegen. Mijn hoofd bewoog mee op de maat van mijn muziek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wauw het is megadood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga aeten daarna terug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Wanneer ik iemand door me heen hoor zingen zet ik een beetje meer kracht achter mijn stem. Ik sluit mijn ogen om me op mijn muziek te kunnen focussen.
    Mijn glimlach verdwijnt echter niet van mijn lippen. Wanneer ik klaar ben met zingen open ik mijn ogen en kijk Mary Mary aan.
    "Je bent niet de enige die zich mee laat slepen," zeg ik zacht.

    Charlotte

    "Ze verdient het niet. Maar soms is het nodig om te beseffen wat je hebt."
    Op de een of andere manier vind ik het nogal wreed klinken. Ik kijk Michael aan en vraag een beetje verward,
    "Hoe bedoel je?"
    Ik streel met mijn vingers over de rug van zijn hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik zachtjes en leg mijn hand op zijn arm.
    "Passie is mooi."
    Ik glimlach en kijk naar de piano.
    "Waarom kom je nu pas bij Glee? Je hebt echt talent en een mooie stem."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Rustig zing ik verder. Vrolijker dan 5 minuten geleden. Mijn gedachtes schieten even naar Heidi. Ik denk aan Heidi terwijl het nummer everything about you. Hard zing ik mee denkend aan Heidi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Waarom kom je nu pas bij Glee? Je hebt echt talent en een mooie stem," zegt Mary.
    Ik rol met mijn ogen. Het is dat of blozen. Blozen doe ik niet.
    "Zoals ik al zei, als Coach me niet gedwongen had was ik hier niet. Degenen die vrijwillig bij Glee komen staan niet meteen bekend om hun populariteit. Soms is het beter erbij te horen," zeg ik zacht. Bij de laatste zin wend ik mijn blik af en klem mijn kaken op elkaar. Ik ga niet terug naar de pesterijen die me vroeger zijn aangedaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik keek even naar Mary en de jongen toen ik uitgezongen was. Ik zuchtte en luisterde naar hun. Wauw wat was het leven saai zeg. Ik stond op en liep door de gangen naar de kantine. Daar kocht ik warme choco en een zak snoep. Ik warmde mijn handen op aan de beker en liep weer terug naar Glee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik knik. "Goed idee."
    Ik kijk de zingende Arion. Ik hoor iets aan zijn stem.
    "Is hij Iers?" vraag als hij klaar onder tussen is Lilly ook gaan zingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (zit op mobiel en kan niet verbeteren ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Zacht zingend liep ik terug. Ik plofte neer op mijn stoel en nam een slokje. Ik scheeurde de zak snoep open en pakte er een. Ik stond weer op en deed een rondje in de klas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [geeft niks doe maar alsof ik zingend terug kom why you're mobiel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan