• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Goodnight. Ik ga ook. xD Daagh Xxx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik glimlach en zie hoe hij erin opgaat. Met een stukje van zijn tong tussen zijn lippen. Schattig.
    "Heel goed. Je bent er snel mee weg."
    Ik druk nog een kus op zijn wang.
    "Die heb je wel verdiend."
    Ik voel dat ik bloos en bijt zacht op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LIlly
    Ik kijk verdrietig naar alles. Donna die binnenkomt en met Irial en Kyle praat. Mary die met de jongen bezig is. Michael en Char die met een rood hoofd binnen komen. Ik pakte mijn spiegeltje en keek erin. Mijn lip was aardig gezwollenen mijn neus was helemaal blauw met bloed vlekken eromheen. Ik zucht en berg mijnspiegeltje weer op. Ik voelde me zielsalleen.

    [ik kan het niet laten om te reageren terwijl er niemand online is]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ik ril wanneer ze opnieuw een kus op mijn wang drukt en kijk haar vragend aan.
    "Die heb je wel verdiend."
    Ik schud lachend mijn hoofd en rol even met mijn ogen wanneer ze rode wangen krijgt en op haar lip bijt. En net wilde ze nog dat ik haar gerust liet. Ik denk niet dat ik meisjes ooit volledig zal snappen.
    Ik schud even met mijn haar en kijk dan weer serieus naar de piano.
    "Het ziet er zo makkelijk uit," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik lach naar de jongens als ze voorstellen dat ik hun vel mag lenen.
    "Nee, dankje," zeg ik lachend
    "Ik blijf toch liever bij mijn eigen getinte kleurtje."
    Ik sta op en loop weg als ze jongens weer aan elkaar gaan zitten. Nu valt het me eigenlijk pas op dat hier alleen maar stelletjes zitten. Een beetje ongemakkelijk kijk ik om me heen. Ik besluit dat toch maar bij het raam te zitten, zonder iemand naast me.

    Michael
    Charlotte legt haar hoofd op mijn schouder. Heel snel druk ik een kusje op haar neus en richt me dan weer op de mensen om me heen. Mijn blik valt op Mary en Arion.
    "Mary en Arion..?" fluister ik verbaasd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    kyle

    Donna loopt bij ons weg en gaat bij het raam zitten.
    "Meende ze excuses? Ik denk het wel." knik en en kijk Irial aan waarna ik even een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (zit nu eigelijk in de les xD Biologie... xD thema Evolutie ... -_-"
    als ik laat reageer weten jullie waardoor het komt.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Mary en Arion..?" fluistert Michael plots.
    "Ik zei het toch, als hij haar kwetst dan laat je hem zijn hockeypuck...op...eten." Mijn stem sterf langzaam af wanneer ik Michael's blik volg en zie hoe Mary Arion een kusje op de wang geeft.
    Die laat er geen gras over groeien.
    Ik wend mijn blik af en geef Michael een elleboogstoot. Ik knik naar Donna die alleen aan het raam zit.

    Irial

    "Meende ze excuses? Ik denk het wel."
    Voor ik kan antwoorden drukt Kyle een kusje op mijn lippen.
    "Ik denk niet dat Donna haar excuses aanbiedt als ze het niet meent," zeg ik zacht. "Waarom vraag je haar niet of je ze met jullie wil gaan shoppen deze middag? Volgens mij kan ze wel wat afleiding gebruiken en in elk geval lijkt me geen situatie waarin ze Lilly een klap kan verkopen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik zucht een paar keer. Irial had kyle. De jongen had Mary. Michael had Char. Donna had een band met Michael en ik met niemand. Ik trok mijn knieën op en sloeg mijn armen er om heen

    [omg heo krijg je dat voor me kaar bij bio]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik wuif zijn opmerking weg.
    "Je bent er echt snel mee weg. Je moet wat meer zelfvertrouwen en geduld kweken."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Zullen we nog eens proberen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Charlotte geeft me een stoot met haar elleboog.
    "Au!" roep ik lachend.
    Ik zie Donna dan alleen zitten.
    "Laat haar maar. Ik ben niet getrouwd met haar." Zeg ik zachtjes en ik volg Donna's bewegingen. Ze ziet er ongelukkig uit. Ik knijp in Charlotte's hand.
    "Ze houdt zich groot maar eigenlijk is ze op dit moment een klein hoopje mens."
    Ik laat mijn hoofd naar achtere hangen en sluit mijn ogen.
    Hoe ga ik haar hieruit krijgen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [jeej vandaag cijferlijst gehad.]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als het lukt heet ik vanaaf anders.]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik ga nu sporten en ben er vanavond ;))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Je bent er echt snel mee weg. Je moet wat meer zelfvertrouwen en geduld kweken. Zullen we nog eens proberen?" vraagt ze glimlachend.
    Ik schud lachend mijn hoofd. Zelfvertrouwen is niet het probleem.
    "Ik ben beter in gitaar."
    Ik sta op en haal opnieuw een gitaar. Dan ga ik er terug mee naast Mary zitten, alleen plaats ik nu een been aan elke kant van het bankje zodat ik met mijn gezicht naar haar toe zit.
    Terwijl ik Drops of Jupiter begin te spelen en zingen blijf ik haar glimlachend aankijken.

    Charlotte

    "Laat haar maar. Ik ben niet getrouwd met haar. Ze houdt zich groot maar eigenlijk is ze op dit moment een klein hoopje mens."
    "Ik wou dat ik iets voor haar kon doen," zeg ik zacht. Toegegeven, ze kan soms serieus de bitch afhangen, maar eigenlijk zie ik mezelf best wel vriendinnen met haar zijn. Ze is eerlijk en biedt meestal een luisterend oor als ze merkt dat je het zelf moeilijk hebt. "Ze verdient het niet zo ongelukkig te zijn."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.