• Wauw, jullie hebben gelijk mensen.
    Ik ga het annuleren, dan maar geen foto's hoor !
    Word er nu zelf ook wantrouwig van!

    Toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 10:26 ]


    I solemny swear i am up to no good

    en waarom maakt het feit dat er een vrouw aan de lijn was het betrouwbaarder? XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    en waarom maakt het feit dat er een vrouw aan de lijn was het betrouwbaarder? XD

    Ja, inderdaad. Weet je hoe sluw en gemeen vrouwen kunnen zijn?
    En hoe overheersend? En dwingend? En nog meer wereldoverheersend?
    O, wacht. Die dingen zijn allemaal op mij van toepassing. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh ja, 13 februari ben ik jarig. *O*

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Weet je hoe sluw en gemeen vrouwen kunnen zijn?
    En hoe overheersend? En dwingend? En nog meer wereldoverheersend?
    O, wacht. Die dingen zijn allemaal op mij van toepassing. (joehoe)


    Lololol, terug in de keuken jij (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    leuk toch.. ik ben een keer gevraagt.. in buiteland voor model te zijn maar ik kon niet helaas..


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Als je echt zo graag foto's wilt, kom dan naar mensen als mij of andere fotograven die we op het forum hebben. Ik heb een (niet arrogant bedoelt) behoorlijk indrukwekkende portfolio met goede foto's. Alleen ga ik absoluut niet via hyves o.i.d werven, omdat het toch geen zin heeft. Je weet niet wie je voor je hebt, of de foto's echt zijn, etc. Als fotografe vertrouw ik dat soort dingen al niet, dus dat zouden de modellen/consumenten ook zeker niet moeten doen. Maar als je echt door gaat zetten, veel plezier met de scam en ik hoop dat je ouders het makkelijk op kunnen lossen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niet geloven en vooral niet als ze geld vragen om iets te voltooien. Je bent erg naïef als je daar in gelooft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmm, weet je wel zeker of het echt is? Want modellenbureau's die je benaderen via internet zijn vaak gewoon fake. En dan kunnen ze inderdaad wel bellen, maar vaak hebben ze een heel plan opgezet enzo waarbij ze veel beloven(als je genoeg betaald) maar geen een belofte nakomen. Dan ben je dus veel geld kwijt. Maarja, stel dat er niks aan de hand is: SUPERVET(:


    The universal language of art.

    Zou je mijn reactie niet lezen omdat ik je een soort van beledigd heb;
    1 Ga er niet mee akkoord als ze geld vragen, bij elke boek komt er zoiets voor.
    2. Neem minstens twee personen mee die je kunnen beschermen.
    3. Ga niet uit de kleren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CrazyChicken schreef:
    Ik zou zelf dat soort dingen dus echt nooit vertrouwen, maar dat ben ik. (cat)
    Wel supervet!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Blij dat je besloten hebt er niet mee door te gaan. En onthoud dit, mocht een soortgelijk bureau je benaderen, wantrouw ze en doe goed onderzoek :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Persoonlijk zou ik zoiets nooit accepteren omdat ik non-fotogeniek ben als de pest. En ik haat foto's haha. Maar goed dat je het neit hebt gedaan.


    SLOAN.

    Goed dat je het niet gedaan heb zeg! Heb ook geklooi gehad hem hun kon mooi 250 euro dokke.. omdat ik volgens hun niet had afgezegt enz en te laat was! En kreeg op netlog ook paar keer van die mails nog van ja je bent geselecteerd blablabla naaiers


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz