• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik speelde rustig het spelletjes met haar mee. Normaal waren de meisjes niet zo. I like her. Ik plaatste mijn lichaam nog iets dichter bij. Onze gezichten bevonden zich misschien maar vijftien centimeter van elkaar af. Ik voelde haar warme adem tegen mijn lippen aan. Ik zou liegen als ik nu zou zeggen dat ik haar niet wou zoenen, de drang was groot maar ik moest toch blijven volhouden. 'You're driving me crazy.' bekende ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Niet erg vaak in ieder geval, dus.
    Mijn wenkbrauwen gingen plagend een stukje omhoog, een uitdagend glimlachje speelde rond mijn lippen. 'Geef je dan gewoon over,' antwoordde ik, waarna ik mijn gezicht zo draaide dat we elkaar recht aankeken.
    Het was waarschijnlijk de eerste jongen in maanden die ik ook "echt" mocht, en dan niet omdat hij aan de bar hing met zo'n donkere blik in zijn ogen. Dat soort type's had ik meestal, degenen waar andere meisjes bang van werden.
    Maar Alex had wel iets, ookal wist ik nog niet precies wat.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 0:48 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'Zo gemakkelijk ben ik niet.' grijnsde ik toen. Eindelijk een meisje met pit, een meisje die een uitdaging aan gaat. Ik mocht haar daarom wel, bij de gedachte begon ik te grinniken. Hier was ik dus een lange tijd naar opzoek. Maar was ze een blijvertje? Hmmm daar zou ik wel achter komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ ik ga ff overstappen op bb ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Ik liet mijn armen van zijn hals glijden, mijn handen bleven rustig op zijn borst liggen.
    'Misschien met een drankje op?' vroeg ik, terwijl mijn blik naar de bar gleed.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik ga slapen, good night x


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Slaaplekker x ]

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik kreeg een speelse twinkeling in mijn ogen. 'Oke.' zei ik toen maar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Weuw. Jullie kunnen veel schrijven in nog geen paar uur.. o_O
    Hoe dan ook, ik heb wat regels toegevoegd :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Hahah ik ga het even bekijken thanks voor het melden !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Goede regels ben het er mee eens (:]

    Bedankt. Even snel geschreven voordat ik naar school ging.. Maar nu ik ze terug lees vind ik het eigenlijk wel makkelijke regels :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [samenvatting?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Kunnen we verder? Ik geloof dat iedereen in de disco is op Aimée en Liam na. De regels zijn inderdaad eenvouwdig. Mag je trouwens meerdere rollen?]

    Michelle Zoëlla Grande.


    Ik bestel een whisky en kijk de disco rond. Ondertussen is het al wat later en is iedereen al aardig losgekomen, inclusief mijzelf.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimeé Tanner
    Ik kijk nep-boos naar Liam. 'Geen wonder dat al die leuke jongens wegblijven.' Plaag ik met een grijnsje, waarna ik mijn handen in de zakken van mijn vest stop. 'Ik trek me er niets van aan - ik weet immers hoe het zit, maar ik weet niet.. Het is een confronterend gevoel, weetje? Alsof zij meer weten dan ik en dat is.. Moeilijk.' Ik glimlachte verontschuldigend, en wierp een blik op mijn vans.


    Feel the fire, but do not succumb to it.