• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Ik trek me er niets van aan - ik weet immers hoe het zit, maar ik weet niet.. Het is een confronterend gevoel, weetje? Alsof zij meer weten dan ik en dat is.. Moeilijk.' Ik knik begrijpend. Ik wist zelf ook niet goed wat ik er mee moest. ik geef een kneepje in haar schouder. 'It's okeay' Grijns ik. De club komt al inzicht maar ik ben niet echt in een paty-mood.

    Ooh sorry, ja, je mag twee personages. Het rollentopic is dicht - ik wil niet dat er nu nog mensen komen - dus stuur hem in mijn gastenboek, dan kan iedereen kijken. ;]

    Aimeé Tanner
    Ik glimlachte flauw. De stemming zat er ook bij mij niet helemaal in. Het voelde gewoon zwaar. Iedereen zou weer dingen zeggen als "daar zijn ze, hoor" en dan niet als vrienden maar als.. Als.. En kwam een frons tussen mijn wenkbrauwen, waarna ik een verloren zucht slaakte. Leven, en liefde was verwarrend en behoorlijk vervelend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is goed ;)

    Liam Oliver Sanz

    Ik open de deur en kijk rond. Het was aardig druk geworden maar ik zag nog geen bekenden. 'Dus je wilt dronken worden he? Wat kan ik voor je halen?' Lach ik naar Aimée en wijs naar de bar. Het was gebruikelijk dat ik drankjes ging halen. Ik kwam net iets eerder aan de beurt omdat de barman me toch kende.

    Aimeé Tanner
    'Een bacardi met veel wodka.' Glimlachte ik, waarna ik richting de verhoging van de DJ stapte. 'Mia, dat is lang geleden!' Brulde de jongen vanachter zijn platen. Ik lachte, en sloeg mijn armen even om zijn middel voor een korte knuffel. 'Ik wil een dansnummer.' Glimlachte ik liefjes. De jongen wiebelde met zijn wenkbrauwen, waarop ik met mijn ogen rolde en hem nog eens knuffelde. 'Dat is mijn meisje.' Grijnsde hij tevreden, waarna hij mijn verzoek inwisselde, en de basmuziek door de speakers dreunde. Uit gewoonte gooide ik mijn vest en tasje bij hem neer, en huppelde ik de dansvloer op. Er kwam ruimte, en meteen voelde ik hoe mijn lichaam de muziek opnam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    Ik betaal voor de bacardi en mijn eigen Baileys. 'Dankje!' Ik neem de drankjes en loop de dansvloer op. Al snel zie ik Aimée los gaan en blijf even staan om te kijken. Dan baan ik me een weg door de menigte en kom naast haar staan. 'Mevrouw.' Ik hou haar drankje voor en grijns.

    Aimeé
    Ik glimlach kort naar Liam, om vervolgens het bijtende bitter door mijn keel te ketsen. Zo, die was weg. Met een glimlachje kijk ik vervolgens op wanneer er een rustiger, slowachtig nummer begint te draaiden. Enkele jongens steken hun hand uit, waarop ik zachtjes grinnik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    Ik trek een wenkbrauw op en gooi mijn eigen drankje achterover. Ik loop naar een van de jongens en druk het lege glas in zijn handen. 'Dankje.' Grinnik ik en neem dan Aimée haar hand. 'Dansen?'

    Aimeé
    Enkele jongens slaken een geërgerde zucht, en druipen af, waarop ik grinnik, en vervolgens richting Liam knikt. 'Sure.' Ik draai mezelf een kwartslag om, zodat ik voor hem sta en mijn armen om zijn nek kan leggen. De ruimte voelt warm, en drukkend en het lijkt wel alsof mijn voeten vanzelf heen en weer zwieren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    Ze legt haar handen in mijn leg en ik leg mijn handen rond haar heupen. 'Vind je het erg dat ik ze heb weggejaagt?' Ik trek haar ietsjes meer naar me toe. De lichten dimmen een beetje om de zogezegde juiste 'sfeer' te creaeren.

    Aimeé Tanner
    Ik kan een verbaasd kreetje nog net binnen houden wanneer ik mijn lichaam ineens tegen het zijn voel. 'Hmm. Nee, dat is niet erg. Ik heb liever een jongen die ik beter ken. Je weet wel.' Glimlach ik, waarna ik mijn handen op zijn schouders leg om zo de overige ruimte te overbruggen. Ik slikte, en wierp een nerveuze blik op mijn schoenen om vervolgens tussen mijn wimpers naar zijn gezicht te kijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Hmm. Nee, dat is niet erg. Ik heb liever een jongen die ik beter ken. Je weet wel.' Ik glimlach tevreden. Ze vond het in iedergeval niet erg. Mijn rechthand ligt op het midden van haar rug en de linker ietsje lager. 'Dit zal de geruchten niet echt laten verdwijnen he?' Ik glimlach naar haar. Ik vond het niet erg dat ze dachten dat we stiekem een stel waren.

    Aimeé
    'Niet echt nee. Maar ach.. Ik heb er geen problemen mee. Ze hebben zelfs ooit eens gezegd dat ik zwanger zou zijn, van jou en dat we daarom samenwoonden enzo.' Ik grinnik. 'Laimeé, of Aliam.' Grinnik ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Niet echt nee. Maar ach.. Ik heb er geen problemen mee. Ze hebben zelfs ooit eens gezegd dat ik zwanger zou zijn, van jou en dat we daarom samenwoonden enzo.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Laimeé, of Aliam.' Ik hou mijn hoofd eventjes schuin. 'Klinkt niet eens zo slecht.' Grijns ik. Ik kan haar adem op mijn huid voelen en het maakt mijn hoofd aangenaam leeg.

    Aimeé
    'Ik wil één kind, met een geweldige naam en een geweldige vader.' Glimlach ik onnozel. Waarna ik kort mijn hoofd op zijn borst leg en kort op mijn onderlip bijt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Ik wil één kind, met een geweldige naam en een geweldige vader.' Ze legt haar hoofd op mijn borstkas. Ik druk zacht een kus op haar hoofd en dans onder tussen een beetje met haar door. 'Jongen of een meisje?' Ik aai met mijn hand over haar rug en wacht op een antwoord.