• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    'Some guys.' zei ik terwijl ik mijn hoofd horizontaal heen en weer schudde. 'Laten we maar wat gaan drinken.' zei ik toen lachend. Ik werd geduwd door een één of ander meisje achter me en het irriteerde me enorm, het werd steeds erger en het was duidelijk dat ze het niet perongeluk deed. 'Doe eens even normaal?!' schreeuwde ik naar haar. Iets waar ik niet tegen kon was als mensen express irritant deden. Ik kon soms agressief uit de hoek komen en vaak had ik dan ook losse handjes. Als meisje zijnde denk ik dat dat soms niet zo charmant is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'Gaat gaat.' zei ik knikkend. Ik dronk mijn drinken op en keek haar aan. 'Naar het midden toe dan maar? Mia en Cherelle zijn daar ook.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Nee, de vriendelijkheid in clubs was er op achteruit gegaan de laatste tijd.
    Het meisje keek een beetje verbaasd naar Amelia, waarna ik langs haar heen richting de bar liep. Onderwijl greep ik haar pols vast en trok haar mee.
    'Nee, we zijn hier,' grinnikte ik als antwoord op Alex toen we eenmaal bij hun waren, waarna ik Amelia's pols los liet en mijn andere hand even onwillekeurig over Alex' schouder liet glijden.
    'Michael!' riep ik naar de barman, die daarna met een scheve grijns onze kant opkwam.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Michelle Zoëlla Grande.

    Ik drink mijn drinken op en knik schaapachtig waarna ik langzaam naar het midden schuifel. Eigenlijk voel ik me niet zo op m'n gemak hier, maar ik dans toch op de een of andere manier.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Ik werd bij mijn pols gepakt en weggetrokken. Ik fronste even maar liet het toen gaan. Cherelle trok me mee naar Alex. 'Michael !' riep Cherelle toen.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'Nee, we zijn hier,' hoorde ik iemand grinnikend achter me zeggen. Ik kreeg een grijns toen ik me omdraaide en Cherelle zag. 'Hmm, mooi zo.' zei ik toen. Ze riep de barman die met een grijns naar ons toe kwam. Ik zuchtte even maar begon toen te grinniken. 'Dus, wat gaan we drinken? Zeg het maar dames.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Na een tijdje gedanst te hebben liepen Dean, Michelle en ik ook naar Mia, Alex en Cherelle toe.
    Ik kon aan Cherelle zien dat ze Alex wel zag zitten en ergens deed het me pijn, omdat ik Alex ook een leuke jongen vond, maar het was mijn eigen schuld dat wist ik ook wel. Had ik maar moeten laten merken dat ik meer dan alleen vrienden met hem wou zijn. 'Ik ga dansen hoor', zei ik onverschillig. Terwijl ik één van de drankjes die Michael, de barman, mee had genomen snel achterover sloeg en toen verdween ik zo snel als ik kon in de dansende menigte.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:35 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Ik leunde tegen de bar aan, en keek vanuit mijn ooghoeken naar Michael. Hij kwam maar al te graag aansnellen als dacht zo een scharrel te kunnen krijgen, simpel mannetje eigenlijk.
    'Passoa-jus,' zei ik, zoals ik eigenlijk gewoonlijk dronk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Michelle Zoëlla Grande.



    Ik danste wat ongemakkelijk tussen de menigte door en glimlachtte naar wat mensen. Na een paar minuten ging ik weer aan de bar zitten en bestelde een water.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    De rest kwam ook bij ons staan, we kregen de drankjes en Eve pakte er een en liep meteen de dansvloer op. Ik zag een blik die ik niet vertrouwde. What the fuck is er toch met die meid de laatste tijd? Ik pakte mijn eigen drankje en dronk het maar op.


    [ Eng, ik dacht net aan passoa ahahh]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dean James Sadler

    Toen we wat gedanst hadden en bij Mia, Alex en Cherelle staan, bestelde ik een drankje dat ik meteen achterover sloeg. "Hellow," zei ik vrolijk tegen de rest. 'Ik ga dansen hoor', hoorde ik Eve zeggen. "Ja is goed, ik kom zo als ik eerst nog wat gedronken heb," grijnsde ik.


    Take me to wonderland

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Let's get wasted', mompelde ik tegen mezelf toen ik na één nummer gedanst te hebben bij de bar stond en 3 vodka achterelkaar achterover sloeg. Ik voelde de alcohol branden en ik genoot van het gevoel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Onbewust zong ik zacht mee met het liedje, één die zelfs ik kon onthouden. Ik was echt beroerd in het onthouden van lyrics, maar "We found love" bevatte zo vaak dezelfde zin dat het geen probleem was.
    'Rustig voor een zaterdagavond,' merkte ik op. Normaal gesproken was de ruimte nog voller, en kon ik zelfs bij Michael niet zo snel een drankje krijgen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    'Hellow,' zei Dean vrolijk. 'Hello sexy,' grinnikte ik. Dean en ik plaagde elkaar af en toe of dolde gewoon met elkaar. Ik pakte mijn drankje en dronk er wat van. Ik was ondertussen alweer gekalmeerd en was best weer vrolijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michelle Zoëlla Grande.



    Ik glimlach als ik Eve zie, geweldig hoe zei soms kan zijn.
    Ik grinnik even en bestel nog een smirnoff ice.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'True, het is best rustig ja.' ik zuchtte en zag in mijn ooghoek Eve met drie glazen drank. Woww dat gaat niet goed. 'Ben zo terug.' zei ik terwijl ik naar haar toe liep. 'Wat is er?' zei ik een beetje bezorgd. Ze was een goede vriendin van me en zo deed ze bijna nooit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.