• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    Ivar

    'Hmm, moet dat echt?' vraag ik met een kleine zucht. Ik had echt nog geen zin om uit bed te stappen, nu al helemaal niet met Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    Weer werd ik gewekt door de zonnestralen die tussen het gordijn heen scheen. tevergeefs probeerde ik de stralen weg te slaan. Als ik minder moe was geweest, had ik misschien doorgehad dat dat niet zou helpen. Ik knipperde even, en liet toen een zachte kreun van geluk. Beste droom ever, dacht ik.


    Take me to wonderland

    [verwijderd]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:39 ]

    Zendé ~ Lucht

    'Oh, zo zit dat,' zeg ik, maar ik volg haar niet helemaal.
    'Ben zo terug,' zegt ze. Een paar seconden later zit ze al weer naast me, met allemaal teken spulletjes. Ze begint iets te tekenen, maar ik zie niet wat, want ze zit met de achterkant van het tekenblok naar me toe.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:39 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    Ik knik, 'het zal wel moeten. Ik heb geen zin in een maand isolatiecel omdat we de eerste dag niet komen opdagen'. Ik stap het bed uit en zoek het rooster. Als ik die vind zie ik dat die al helemaal verfrommeld is. 'Verdomme,' vloek ik zachtjes als ik zie dat we eerst sport hebben. 'We hebben eerst sport,' zucht ik, 'ik kan beter daarna gaan douchen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ésme

    Ik bekeek hem even goed en lachtte het daarna weg door mijn liefste glimlach op te zetten. Ik richtte me weer tot het blad en liet mijn potlood erover glijden. Nog een paar details en zijn ogen aanpassen. Ja, hij heeft mooie ogen, dat maakt het juist moeilijk om het te tekenen maar dan heb ik wel een reden om in zijn ogen te kijken. Ik laat mijn blik weer naar hem glijden en kijk in zijn ogen met mijn groene ogen. Daarna richt ik me weer op de tekening en kan ik zijn ogen perfect maken.

    Ivar

    Ik knik even over dat douchen, maar kijk dan even raar op over wat ze daar voor zei. 'Vindt je sport niet leuk ofzo?' vraag ik dan snel.


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé

    Een gevoel van nieuwsgierigheid overvalt me omdat ze zo zit te lachen naar me en steeds naar me kijkt. Wat zit ze te tekenen?
    'Wat teken je?' wil ik dan ook weten van haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste
    Ik woel even als ik Fáilte voel bewegen, ik ga nog dichter tegen hem aan en ik kreun even moedeloos. We hadden nog niet eens een klein uurtje geslapen, dacht ik zo. Mijn ogen waren nog wat rood en de zonnestralen hielpen niet echt tegen mijn hoofdpijn. Mijn hand lag op zijn buik en ik keek moeilijk omhoog naar hem. "Laat ik maar eens ga douchen," Zeg ik en ik ga na nog een moment liggen mijn bed uit, pak de kleding die ik wil dragen en ook gelijk schone lingerie en alle benodigdheden die ik nodig heb. Bij de deur van de douche kijk ik even naar hem, "Als je wilt doen, je kan me altijd joinen," Ik gaf hem een knipoog en liep toen de douche in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Ik kijk even naar Ivar. 'Radslagen en die hele mikmak okee. Rennen gaat ook nog wel maar ik ben echt verschrikkelijk in andere sporten. Ik heb het een keer voorelkaar gekregen om de basketbal tegen iemands hoofd te gooien maar die ketste gelijk weer af en raakte mijn hoofd,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ésme

    "Niet lachen oké ? Ik ben nogal gevoelig" zei ik beschaamd waarna ik nog wat dingen aanpaste en het omdraaide zodat hij nouja, zichzelf kon zien. "Zeg maar wat je ervan vindt" mompel ik terwijl het rood weer naar mijn wangen stijgt.

    Zendé ~ Lucht

    Ze draait het blok om en ik zie mijn eigen hoofd op het blaadje. Eventjes ben ik sprakeloos terwijl er allerlei gedachtes door mijn hoofd gaan. Ja, eigenlijk kon ik dit wel een beetje verwachten, want ze zat de hele tijd naar me te gluren.
    'Ik... ehm...' mompel ik nadenkend. Ik wou bijna zeggen 'ik vind hem mooi', maar dat zou er nogal arrogant uitkomen. Alsof ik mezelf heel mooi vind.
    'Goed getekend,' breng ik uiteindelijk uit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ésme

    Ik schiet in de lach. "Je vindt hem niet goed he ?" vraag ik dan maar. Hij heeft veel te lang zitten nadenken, dat wil meestal zeggen dat ze de juiste woorden zoeken om mij niet te kwetsen. Ik draai het terug om en draai het blad om. Iets anders dan maar. Ik dacht even na en begon dan maar een jongen en een meisje te tekenen die elkaar een knuffel gaven. Het was 1 van de eerste dingen die ik kon tekenen. Ik schoof wat meer naar tafel zodat ik niet meer met de rug van de tekenblok naar hem zat maar zodat hij kon meekijken.

    Ivar

    Ik glimlach eventjes naar haar, 'Ik kan juist voor geen meter radslagen en die hele mikmak.' grinnik ik. 'Ik heb ook eerst op voetbal gezeten, ik was topscoorder.' zeg ik met nog steeds een lach die bijna meteen weer vertrekt. 'Alleen toen kwamen ze er achter datik anders was.'


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé ~ Lucht

    'Je vindt hem niet goed, hè?' vraagt ze.
    'Hij... ehm... ik ben goed getekend,' zeg ik hoofdschuddend. Dan kijk ik mee naar hoe het potlood in haar hand over het papier danst.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~