• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    [Dus je hebt Quinn niet op de grond horen vallen ? Haha]

    Fáilte

    Ik bleef grijnzen toen ze haar armen om mijn hals sloeg. "Reken maar dat ik je wil joinen," zei ik nog steeds grijnzend en kuste haar weer even op de mond. Mijn lichaam warmde zich weer op door de opwinding die door me heen ging. "Een douche leek nog nooit zo aanlokkelijk,"


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    'Stiekem wel,' mompelt ze terwijl ze haar hoofd weg draait. Het valt me op dat ''ik'' op die tekening terug knuffel, hoewel dat zonet niet gebeurde.
    'Waar blijft dat eten nou?' vraag ik me af, meer om over onderwerp te veranderen dan dat ik het echt wil weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ésme

    Ik zuchtte en scheurde de beide tekeningen af en deed ze vanachter in mijn blok bij de mislukte tekeningen. Ik tekende dan maar wat rozen die gedetailleerd zijn. Hoe kon het ook anders, hij veranderde van onderwerp.

    Celeste
    Ik begon weer te grijnzen en kuste hem weer, waarna ik hem gelijk heviger kuste. Mijn handen gingen automatisch weer door zijn haar, maar toen stopte ik abrupt en deed de douche aan. Het warme water stroomde over mijn handen en ik sloot grijnzend de gordijnen terwijl ik met lingerie erin ging staan, deed deze toen uit en gooide die uit de douche. "Als je bang bent, hoef je niet meer te komen hoor Fáilte, ik snap je wel, ik ben erg angstaanjagend," Grinnikte ik en ik draaide met mijn gezicht naar de muur, waarna ik mijn handen door mijn haar liet gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zendé ~ Lucht

    Ik merk dat ze zich zuchtend weer over haar blok heen buigt. De tekeningen van mij scheurt ze ruw af en stopt ze ergens achterin. Ze lijkt wel teleurgesteld.
    Heb ik soms iets verkeerd gezegd?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ésme

    "Voel je maar niet schuldig, ik zei al dat ik gevoelig was" zei ik met een klein lachje om hem gerust te stellen. Ik wendde mijn blik even af van de tekening en keek hem aan. "Ik heb de tekeningen niet kapotgemaakt, dus zo erg was het niet" zei ik met een bemoedigende glimlach.

    Aimee
    Ik glimlach even als ik zie dat onze kamers vlakbij elkaar zijn. Dat kan misschien nog wel van pas komen. Ik loop zijn kamer in en zie dat het niet eens zo heel rommelig is, 'zo erg is je kamer toch niet?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "Als je bang bent, hoef je niet meer te komen hoor Fáilte, ik snap je wel, ik ben erg angstaanjagend," ik lachte. "Spijtig dat jij me niet meer bang kunt maken," grinnikte ik. Mijn vingers gleden over de knop van mijn broek. Ik twijfelde even, maar besloot om mijn angst opzij te zetten. Langzaal liet ik mijn broekzakken waardoor verschillende littekens op mijn benen zichtbaar werden. Witte strepen. Sommige lang, sommige kort. Een paar leken zelfs een donkere kleur te hebben dan mijn huid. Met alleen nog mijn onderbroek aan stapte ik de douche in. Een glimlach sierde mijn gezicht.


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik begin me nu echt te vervelen, dus ik besluit om Ryan te gaan zoeken. Hij is in ieder geval niet hier, dus hij zal wel op zijn kamer zitten. Ik loop naar zijn kamer, en doe de deur zacht open. Ik zie hem liggen. 'Goodmorning!' zeg ik opgewekt.


    El Diablo.

    Ivar

    'Op dit moment niet nee,' zegik lichtelijk verbaasd. 'Gelukkig maar, nu kan ik gasten ontvangen,' grinnik er iets later achteraan. Ik loop even naar mijn kast en haal wat sportkleding eruit die ik snel aan trek.


    I only miss you when I'm breathing

    Quinn

    Ik krabbel weer overeind en ga weer op mijn handen staan. "Zou het moeilijk zijn om nu te drinken ?" vroeg ik mezelf luidop af.

    Aimee
    Ik grinnik even en laat me dan op zijn bed vallen. 'Je bed ligt lekker,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Lucht

    'Voel je maar niet schuldig, ik zei al dat ik gevoelig was. Ik heb de tekeningen niet kapotgemaakt, dus zo erg was het niet.'
    'Nee, doe ik niet,' zeg ik met een knikje. 'Vond je ze zo erg dan?' vraag ik daarna.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste
    "Spijtig dat jij me niet meer bang kunt maken," hoorde ik hem grinniken, waarna ik wat gerommel hoorde, maar ik besteedde er geen aandacht aan. "Dat is mooi, dan kun je erbij komen," Grijnsde ik, maar op dat moment stapte hij er al bij en ik draaide me naar hem om. Mijn natte zwarte haarlokken plakte zich aan mijn huid vast en ik sloeg alweer mijn armen om hem heen. "Als je het erg vindt dat ik mijn lingerie uit heb gedaan, moet je het zeggen, dan doe ik het namelijk weer aan," Grinnikte ik.

    Ryan
    Ik was in een diepe slaap en ik had het nodig om even niet meer aan alles te denken, of het was gewoon mijn luie kant. "Goodmorning!" klonk er vaag door tot in mijn bewust zijn, maar ik deed een kussen bovenop mijn hoofd en kroop dieper in het dekbed. Ik wilde verder slapen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.