• Ja, hij heeft weer een nieuwe! Sorry voor degene die dit al wisten maar ik dacht eerst, dat is oud nieuws maar ik zag zojuist een foto op twitter en daar staat de nieuwe tattoo op.

    Bewijs



    Wat vinden jullie ervan?

    Edit: Er hoeft geen topic aangemaakt te worden als de jongens van 1D iets doen maar het viel me gewoon op, toen ik het op twitter las en ik wilde dat met jullie delen.

    En voor de mensen die dus zo reageren van als hun iets doen word er een topic over gemaakt enzo, in de titel heb ik vermeld waar ik het over ga hebben en het staat in het subforum One Direction dus wat zeuren jullie nou? Lees het dan niet!

    Ik las net op twitter dat Harry ook een tattoo heeft! Wat is dat toch met die jongens van 1D, nemen ze soms allemaal een tattoo?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 13:57 ]


    Physics is awesome

    Eledhel schreef:
    Nah, ik houd niet echt van tattoo's. Of het nou bij Zayn is of bij koningin Beatrix, ik vind het overal lelijk.


    Not all those who wander are lost.

    LOL, wat lelijk en scheef.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind zijn andere tattoo's mooier. Heeft het eigenlijk een betekenis? Zo niet; dan vind ik het he-le-maal niks. (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Peeta schreef:
    Moet er echt van elk dingetje dat de jongens doen een topic worden gemaakt .___.


    Was jij niet zo'n fan van die dudes?


    Olive

    Junns schreef:
    Normaal iemand neemt een tattoo.
    Nobody cares.

    Zayn neemt een tattoo.
    Iedereen: 'AAAAAAAAAH'


    Dat komt omdat Zayn toch wel éffe iets bekender is dan een normaal iemand. :x

    OT: Ik vind zijn tattoo zo... leeg. Idk.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:37 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Chroniqueur schreef:
    (...)

    Dat komt omdat Zayn toch wel éffe iets bekender is dan een normaal iemand. :x

    OT: Ik vind zijn tattoo zo... leeg. Idk.


    Ik probeer hiermee te zeggen dat het nogal belachelijk is.
    I mean why?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Peeta schreef:
    Moet er echt van elk dingetje dat de jongens doen een topic worden gemaakt .___.


    Ja, dat moet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.




    Hij krijgt er vast voor betaald.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:21 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Junns schreef:
    (...)

    Ik probeer hiermee te zeggen dat het nogal belachelijk is.
    I mean why?

    Je vindt het belachelijk, klikt op het topic, leest het, plaatst een reactie. Logisch joh.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Uneventful schreef:
    Srsly? Hij neemt wel heel veel tattoos voor een 'moslim'.


    Lol, kom er nu pas achter dat hij moslim is.. want ik dacht dat ik 'm ooit had gezien op een foto met een kruisketting op ofzo. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Je vindt het belachelijk, klikt op het topic, leest het, plaatst een reactie. Logisch joh.


    Inderdaad! *O*
    OT: Ik vind 't gewoon lelijk. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het echt een lelijk ding.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bretagne schreef:
    (...)

    Lol, kom er nu pas achter dat hij moslim is.. want ik dacht dat ik 'm ooit had gezien op een foto met een kruisketting op ofzo. :W

    Doet hij vaak. Maar meer omdat het mode is.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik vind zijn andere tattoo's echt mooi, maar deze vind ik lelijk


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Mwa, niet mijn smaak qua tattoo. Maar het is zijn lichaam en zijn leven. Zou wel willen weten waarom ie hem heeft laten zetten en wat de betekenis erachter is. Geen fan, wel nieuwsgierig ^^


    Music is the new sex